Beoordelingen van Sushi 8 Beek en Donk
Recente recensies
Nora
Bezorging was 45 minuten tot een uur later dan afgesproken. Daar baalde we enorm van.
Joanita Segboer
Ik heb ook telefonisch contact opgenomen en het navolgende doorgegeven. Ik had een box besteld van 54€ summer&sprin ca 48 afgerekend geloof ik ivm aanbieding De doos zag er onverzorgd uit. Rommelig ' opgemaakt' overal zaten gebakken uitjes op en het was erg teveel grote klonten rijst. Geen enkele exclusiviteit, het leek wel fastfood. Ook de smaak was niet des sushi. Het leek wel of ie snel en niet door iemand vakbekwaams was gemaakt. Wel de juiste ingrediënten maar niet de juiste verhouding. Niet zorgvuldig. In elkaar geflanst, zeg maar. Ik heb dit ook aan Enzo telefonisch doorgegeven. Hij gaf aan herzien ons de mogelijkheid om te proeven en dat het beter was om op dinsdag te bestellen. Op zich is dat raar, er zou een standaard minimum kwaliteitsniveau moeten zijn m.i.
Monique
S. All
A.Bijster
Ilse
Kortingscode i.v.m. compensatie niet geleverde vorige bestelling werkte niet. Ook deze bestelling wederom niet klaar op de afgesproken tijd... Helaas ook nu weer geen bericht m.b.t. vertraging bestelling ontvangen. Geen excuses, maar enkele loempia's ter compensatie voor het lange wachten. Eten verder prima.
Onbekende gebruiker
Om 15:30 besteld voor bezorging om 17:45 a 18:00. Eten was er pas om 18:30. Geen stokjes, geen soja saus, koude yakatori spiezen en sushi slecht gerold
Leo Bloemers
Chicken eight bowl met extra chicken. Superlekker en verse producten
Angela
uitstekend van smaak, vriendelijke bediening
Sanda
Altijd lekker, vriendelijke personeel.
Miranda
Lindsay
Het eten is er heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Naaiatelier Carola
Het was weer heerlijk!
Peter
Geen soyasaus mee geleverd
B
Lekkere sushi en op tijd gebracht.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kitty
Alles was supervers en lekker, behalve de sushi rolletjes met krokante kip, de sushi rijst was wat uitgedroogd , erg jammer…….De bestelling was op de afgesproken tijd bezorgd, heel fijn 👍
Anke
Heerlijke sushi en altijd op tijd geleverd.
Fam. Allouch
Super lekker en verse sushi. Dankje wel team Sushi8
Van Zantvoort
Er zat deze keer extra tonijn en spicy mayonaise bij, heel lekker.
Matanja Vd Hombergh
De gefrituurde garnalen waren helemaal koud. Niet eens meer een beetje warm. Tevens na een uur wachten kreeg ik de melding dat de bestelling onderweg was, vervolgens komt de bestelling alsnog pas een half uur later aan. Terwijl het maximaal 10 minuten rijden is. Bezorger gaf aan dat het ontzettend druk was en ging kijken voor een compensatie, want hij vond dit ook niet normaal. Vervolgens helaas niks meer gehoord.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Onze excuses voor de vervelende ervaring. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die je van Sushi Eight mag verwachten. We waarderen je feedback en nemen dit intern mee om herhaling te voorkomen. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Anita muller
2 keer gebeld bestelling klopt niet geen reactie
Reactie van Sushi 8
Beste Anita, Hartelijk dank voor je bestelling en je heldere feedback. Het spijt me oprecht dat je bestelling niet klopte en dat je vervolgens geen reactie van ons kreeg. Als oprecht gebaar ontvang je binnenkort per e‑mail een persoonlijke kortingscode voor je volgende bestelling. Nogmaals mijn oprechte excuses, Anita. Ik hoop dat je ons bij je volgende bestelling een nieuwe kans geeft — dan laten we je graag ervaren wat we eigenlijk willen bieden: verse, volledige en zorgvuldig geleverde maaltijden met echte aandacht en service. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Jeroen Jonkers
Kwaliteit goed, bezorging had wel wat vlotter gemogen
T
We hadden gevraagd om een aanpassing maar nu was bijna alles komkommer en avocado én er zat al sojasaus op de sushi! Bezorging was meer dan een uur te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Geachte heer T, Dank voor uw bestelling en feedback. Onze excuses voor het niet doorvoeren van de aanpassing, de sojasaus op de sushi en de vertraagde bezorging. Dit voldoet niet aan de service die u van ons mag verwachten. Als compensatie ontvangt u binnenkort een kortingscode voor uw volgende bestelling, die eenvoudig via onze website te gebruiken is. Wij hopen u bij een volgende bestelling weer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
gerardus
bezorging was een half uurtje eerder dan aangegeven maar man man man wat een hoopje ellende. €41,- betaald voor 22 stukjes sushi, in beginsel geen enkel probleem wnt hier kies je voor. maar het is bedroevend slecht. Er is nauwelijks vis te bekennen en de rijst is niet eens gaar, het enige waar ze rijkelijk in zijn is je sushi bestrooien met droge vermicelli. Tevens gekozen voor de soft shell crab tempura roll, gezien de prijs en benaming moest dit wel een feestje worden... Nou, de ingewanden van een aangereden eekhoren zien er om te beginnen smakelijker uit en ik zal maar niet omschrijven hoe het ''gesmaakt'' heeft. Vroeger, toen in coronatijd lounge8 dichtging en sushi8 opende in Beek Donk was het echt heel lekker maar anno 2025 is hier helemaal niks meer van over! Gewoon slecht en het mag de naam sushi niet eens krijgen. Volgende keer toch maar weer Sakura Miki
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Gerardus, wij vinden het extreem vervelend om te horen dat u dit heeft ervaren. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Angeline
Een uur te laat geleverd en dan ook nog sushi die op zijn kop in de tas heeft gelegen dus alles geplat en door elkaar, gezelligheid om lekker sushi te eten gaat er dan wel van af.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Angeline, Onze excuses voor de vertraagde bezorging en de geboden service. Dit voldoet niet aan onze standaard. Als compensatie ontvangt u binnenkort een kortingscode voor uw volgende bestelling via onze website. Wij hopen u bij een volgende bestelling beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Elle
Ik heb lekkerder op (ook van sushi 8), het was erg laat bezorgd (ivm kids)! Zsm 17:15u besteld, meteen gebeld voor een ongeveer tijd 18:25u werd er zegt, via mail 18:30-18:50u, 19:10u weer gebeld was onderweg werd gezegd en ja hoor na nog mals 30min wachten 19:35u was het er 🤯
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Geachte mevrouw Elle, Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraagde bezorging en de service die niet aan onze gebruikelijke standaard voldeed. Wij betreuren het dat uw ervaring hierdoor niet naar wens is verlopen. Ter compensatie ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode voor uw volgende bestelling, te verzilveren via onze website. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer naar volle tevredenheid van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
.
De sushi was lekker, helaas door het lange wachten (bezorgen) waren de warme gerechten afgekoeld.
Merel
Altijd lekkere sushi! helaas hadden wij 2 porties loempia’s besteld en kregen er minder. Verder goed!
Reactie van Sushi 8
Beste Merel, Bedankt voor je bestelling en je feedback. Vervelend om te horen dat de bestelling niet compleet was — dat spijt ons echt. Als kleine tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Ashley Verhappen
Mooi optyd ...lekker eten 👌
Krzysztof
Thomas
Wim
Eten is prima, wel te laat bezorgd en de wasabi en gember in die plastic zakjes is geen goede oplossing!
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor je bestelling en je heldere feedback. Het spijt me oprecht dat jouw bestelling niet compleet was en dat al het eten in plastic zakjes is afgeleverd — dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten. Als kleine tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Maartje
Het was weer heerlijk!
Steneker
Alleen bestelling vroeg doorgegeven maar laat ontvangen dus iets te slecht
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wouter
Prima sushi. Goed verzorgt.
A.H.A. Rovers
Half uur te laat, maar de kwaliteit deed dat meteen weer vergeten
Eefje
Prima bezorging. Helaas was de sushi echt niet lekker. Zie email.
Reactie van Sushi 8
Beste Eefje, Hartelijk dank voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat de sushi echt niet te eten was — dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten, en ik begrijp hoe teleurstellend dat is. Als kleine tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Stef
De bowl was weer heerlijk
Van den akker
Alles was vers, precies op tijd! Toppers.
Reactie van Sushi 8
Geachte van der Akker, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Martens
Goede sushi voor een goede prijs . En snel na plaatsen bestelling af te halen
Annet Martens
Lekkere sushi’s!
Andy
Wouter van Boggelen
De hoeveelheid rijst (veel) tov overige (weinig) was niet oke. In verhouding te veel rijst. De totale hoeveelheid is ook mager, in vergelijk met andere restaurantd
G.
angela
In veggie eight bowl gezocht naar de avocado, maar die niet gevonden! De rijst mag wat mij betreft wat zachter. De overige smaken waren prima.
René
Grote hompen ipv verfijnde sushi alsof het door een kip zonder kop in elkaar geflanst was, de wasabi is waarschijnlijk ook op de bon, echt te weinig om ook maar te kunnen proeven dat het wasabi was en dan nog de bezorging... Alsof ze door een oorlogszone heeft moeten fietsen met tig drempels als hindernissen echt? Heb al vaker besteld alle keren ok maar deze keer was desastreus, vraag me af of een toekomstige bestelling de moeite waard is......nee denk het niet.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wouter
Bestelling was laat gedaan, maar goed op tijd bezorgt
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nelleke
Snelle service. De bezorger deed het in 1x goed👌 fijn dat de notitie gelezen is. Sushi was heel erg lekker.😋
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Sanda
Altijd lekker
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
.
Erg slecht, bestelling incompleet, drie keer bellen en bijna 2 uur!!! later was de bestelling compleet
Reactie van Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Mariska
Sushi kwam een uur later dan gepland. De no rawbox was verder niet gemerkt, dus moesten zelf heel goed kijken welke de juiste box was. Alles was superlekker! Voor herhaling vatbaar!
Reactie van Sushi 8
Beste Mariska, Hartelijk dank voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat je sushi een uur later arriveerde dan gepland en dat de no rawbox niet is opgemerkt — dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten, en ik begrijp hoe teleurstellend dat is. Als kleine tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Ron.
Helaas WEER een keer geen complete bestelling. Dus terug gereden (Want hun telefoon deed het niet.. ) en enigzins gefrustreerd m'n verhaal gedaan, daar er ook warme gerechten bij de originele bestelling/levering zaten die ook geclaimd want die stonden dus thuis koud te worden. Het uitnodigende kaartje op de balie met de qr erop waar ze vragen een 5star rating te geven werkt ook niet (misschien een geluk voor ze deze keer) ... Uiteindelijk een half uur later dan gepland toch weer aan tafel kunnen gaan. Ja het was dus opgelost, en het eten smaakte, maar toch at het niet lekker. Hoop gedoe...
Reactie van Sushi 8
Beste Ron, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Anke van Rixtel
Heerlijk gegeten en op tijd bezorgt.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
iemand
Ik heb ruim 1 uur en 45 minuten wachten op mijn bestelling. Toen ik van lieverlee zelf maar naar de locatie reed kreeg ik een telefoontje 'dat ze onderweg was'. Maar dat was niet zo, want het eten heb ik zelf opgehaald bij de locatie. Het enige wat ik te horen kreeg was 'sorry'. Ja doei! Het ging jaren super goed hier.. nu niet meer. Ik ben geen fan meer en zal ook niet meer bestellen.
Reactie van Sushi 8
Geachte iemand, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw feedback. Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak met betrekking tot gedrag, bereikbaarheid en levering. Dit is niet de kwaliteit die wij nastreven. Als compensatie ontvangt u binnenkort een kortingscode voor uw volgende bestelling. Wij hopen uw vertrouwen te herstellen en u spoedig weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Peter
Waardeloze service, kan ik ook 0 sterren geven? Altijd te laat en vandaag ook telefonisch niet te bereiken. Een half uur na de beloofde bezorgtijd de bestelling zelf maar gaan halen, stond het gewoon klaar op de balie. Voor ons de laatste keer geweest dat we hier iets bestellen.
Reactie van Sushi 8
Beste Peter, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
15-2-25
Om 13.15u 's middags besteld, met de bezorgtijd om 17.15u. Was vervolgens veel te laat, en op het vaste en mobiele nummer niemand te bereiken. Werd vervolgens na 18.30u bezorgd.
Reactie van Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Erik Groeneveld
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Kim
Het is altijd anders... ook qua hoeveelheden. Gister een sushi sandwich, was maar de helft als anders. Vorige keer geen ebi erbij.. ook de pokebowls zijn altijd anders..
Reactie van Sushi 8
Beste Kim, Ter compensatie voor uw bestelling krijgt u 10 euro korting bij uw volgende bestelling. U krijgt een code die u kunt verzilveren. Te gebruiken op: beekendonk@sushi-eight.nl In de hoop u hiermee een passend compensatie te bieden. Met vriendelijke groet, Sushi Eight
Henrie
De bestelling is niet kompleet ipv Sushi 18, Sushi 8 geleverd. Telefonisch dagen al niet bereikbaar. Ik ben daags erna heen gereden en uitgelegd. Ik zou een tegoedbon krijgen. Niet ontvangen. Toch jammer dat men niet doet wat men beloofd.Het is telkens wat met Sushi8 of te laat of niet complete bestelling.
Reactie van Sushi 8
Beste Henrie, Bedankt voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat je bestelling vertraagd was én dat je zowel op je vaste als mobiele nummer geen gehoor kreeg. Dat is absoluut niet de ervaring die je van ons mag verwachten — en ik begrijp heel goed hoe teleurstellend dat is. Als tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Keylie
Had om iets over 7 besteld met de bezorgtijd tussen 19:45/20:00 en ze zijn pas om 20:50 op komen dagen . Geen excuses aangeboden niks gewoon eten afgeveven en gegaan. Heb al eens vaker besteld en ging allemaal prima maar dit was echt heel slordig,
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Kylie, Hartelijk dank voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat je bestelling vertraagd was, dat je geen excuses van ons hebt ontvangen, en dat het eten simpelweg werd afgeleverd zonder enige uitleg of aandacht. Als tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Anne
Netjes op tijd!! Kwaliteit verschilt ooit per dag maar toch bestel ik het liefst bij jullie!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
W
Erg slecht dit keer! Sushi leek wel op een afstandje in het doosje gegooid? Viel me erg tegen dit keer zo jammer was altijd zeer tevreden, maar dit was niet goed!!
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Sanda
Is altijd heerlijk. Vriendelijke personeel.
Reactie van Sushi 8
Hoi Sandra, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Ellen
Bezorging keurig op tijd en vriendelijk, maar daarmee alles gezegd. Nog nooit zo smaakloos en matige sushi gehad hier.
Reactie van Sushi 8
Beste Ellen, Hartelijk dank voor je bestelling én je eerlijke feedback. Het spijt me oprecht dat de sushi smaakloos en matig was. Als tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Slits
Vis smaakte waterig, zalm verband, kaas in sushi is een no-go, kwaliteit ver beneden wat we van hen kennen
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Natasja Blommers
Slechte chilisaus, vreemde geur, alsof over datum. Geen verse sushi, voor deze prijs slechte kwaliteit
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Robert
Bestelling afgehaald, stond netjes op tijd klaar in mooie tas. Helaas thuisgekomen bleken alle 20 sushi special rolls, koud tot ijskoud te zijn. Kortom komen uit de koeling. Smaakbeleving is dan zowat nul. Heeft geen nut om zoiets mee te geven aan een klant. Hoeveel heden per Roll : rijst veel te veel, terwijl de afwerking met oa zalm/tonijn en rib eye zwaar tekort kwam. Helaas gaan we er geen 2e keer meer bestellen.
Reactie van Sushi 8
Beste Robert, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Marielle
Goede service en op tijd. Heerlijk, kan niets anders zeggen. Sushi8 blijft voor mij de eerste.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight
A.M
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Rein
We hebben 2,5 uur moeten wachten mbt de bezorging na de afgesproken levertijd. Uiteindelijk zelf maar gaan halen. (en 45 minuten moeten wachten.) Denken ze het goed te maken met een bon van 10% korting....
Reactie van Sushi 8
Beste Rein, Hartelijk dank voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat de levering zo lang op zich liet wachten, en dat je ondanks de 10% bon geen excuses van ons hebt ontvangen. Als tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Bart de Groot
Ik heb om 17 uur een schotel besteld en deze kon ik om 17.30 ophalen perfect geregeld en deze was super lekker toppie.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nathalie
Ik vind de sushi heerlijk! En wij bestellen dan ook het liefste bij sushi-eight. Maar, het lijkt wel of de plakken steeds dikker worden, en dat vind ik erg jammer! Hierdoor vind ik de kwaliteit wel minder door worden.. te veel rijst en te dik.
Reactie van Sushi 8
Beste Nathalie, Hartelijk dank voor je bestelling en je open feedback. Het spijt me oprecht dat de sushi smaakloos was, dat je dikkere plakken dan gebruikelijk ontving en dat er te veel rijst werd geleverd. Als tegemoetkoming ontvang je binnenkort een persoonlijke kortingscode van ons. We hopen dat je ons nog een kans geeft om het bij een volgende bestelling goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Karin
Zeer slecht deze keer. Besteld en wordt 2,5 uur later geleverd dan afgesproken tijd, inmiddels dus gegeten. Telefonisch niet bereikbaar, bestelling verplaatst naar vandaag om uiterlijk 17.30 en weer niets. Bellen, komt eraan zeggen ze. 3 kwartier later nog niets en weer bellen. Het is onderweg zeggen ze en dat is te laat weer dus ik zeg jammer ik ga zo niet meer bestellen, zegt de persoon aan de telefoon: oké doei en hangt op. Uur later bestelling en garnalen koud. Zo slecht hebben we het nog niet meegemaakt.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Jorg
Schandalige zaak met een eigenaar die een veelste grote bek heeft. Om half 5 besteld na 2 uur nog steeds niks gezien, weer gebeld na 5x niet opnemen eindelijk contact en werd ons verteld dat het nog eens een uur zal duren. Ik ben zelf naar het bedrijf gereden om me geld op te halen, dat zouden ze terug betalen als dat net zo lang duurt dan een bestelling bezorgen ben ik benieuwd wanneer het geld op rekening komt. Mocht dat niet binnen 48 uur gebeuren rij ik weer langs en ga ik niet eerder weg voordat ik mijn geld terug heb. Al met al schandalige tent die niet weet waar hij mee bezig is. Kleine tip als eigenaar zijnde zal ik niet zo bijdehand doen en eerst zorgen dat je deze pauper hut op orde krijgt. Om 21:08 kregen wij bericht dat bestelling onderweg is zo 4.5 uur later dan verwacht, uiteraard bedrijf opgebeld dat ze absoluut niet welkom zijn.
Reactie van Sushi 8
Beste Jorg, Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het delen van uw ervaring. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor de situatie die u heeft ervaren. Het spijt ons zeer dat u te maken heeft gehad met ongepast gedrag, een slechte bereikbaarheid, een vertraagde levering en onduidelijkheid omtrent onze geldteruggarantie. Wij begrijpen dat dit voor u bijzonder vervelend is geweest, en dit is uiteraard niet de service of kwaliteit waar wij naar streven. Als blijk van waardering – en om het ongemak enigszins te compenseren – bieden wij u graag compensatie aan op uw volgende bestelling. Binnenkort ontvangt u van ons een persoonlijke e-mail met een kortingscode die u kunt verzilveren via onze website. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer naar volle tevredenheid van dienst te mogen zijn en uw vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk
Stef Mucha
Vandaag Smoked Salmon Eight Bowl opgehaald was heerlijk. Een mooie afsluiter voor 2024
Van Hoof
Het was weer heerlijk! Al vaker besteld en elke keer is het weer genieten van de sushi
F.de vries Bergmans
Ik had op advies van mijn gasten de schaal Suchi 48 besteld , maar helaas was de schaal niet zoals in de tekst stond beschreven gevuld met die sushi uit de beschrijving. We hadden ook het idee dat niet alles vers was . Mijn gasten zijn echt sushi eters en wisten dat te melden . Ik vond het heel jammer voor mijn gasten en heb ze moeten teleurstellen.
Lieke
De sushi stond dit keer netjes op het afgesproken tijdstip klaar. Fijn! De sushi en pokebowl waren heerlijk.
.H de Vries
Heerlijk gegeten, ik zou zeker opnieuw bestellen.
Peter van der Burgt
De bestelling was wederom veel te laat bezorgd. Half zes besteld en het wordt om kwart voor acht bezorgd. Het smaakt altijd prima, maar vanwege het laat bezorgen gaan we voortaan elders bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jessica pennings
Erg jammer als je iets besteld dat dan niet alles geleverd word. Gebeld en het zou nageleverd worden. Helaas niet gehad terwijl ik hier wel voor betaald heb. Ik snap dat dat er ooit iets fout kan gaan met een bestelling, maar niet naleveren vind ik echt niet kunnen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anja van hout
Kip was slecht deze keer
Joep
De sushi was erg lekker, maar werd 2 uur later als de afgesproken tijd bezorgd
Monique
We hebben weer genoten!
Lieke
De sushi zelf is uitstekend. De service eromheen is echter niet naar wens. We kregen een bevestiging voor een andere afhaaltijd dan dat ik zelf had gekozen, dus telefonisch contact gezocht om te informeren wanneer het klaar zou zijn (zodat we op het juiste tijdstip daar zouden zijn). Er werd bevestigd dat het om 15.45 uur (dus ook voor de topdrukte zou je denken?) klaar zou staan. Eenmaal daar bleek dat toch pas 16.15 uur te zijn. De communicatie loopt dus alles behalve soepel... Ook klopte de inhoud van de sushibox ook niet volledig met de omschrijving.. zo jammer, want op de sushi zelf is ook niks aan te merken..
Anoniem
Super lieve bezorger.
Fieke
Lekker gegeten, keurig op tijd bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Angela
Helaas deze keer niet echt tevreden. Toen ze de bestelling kwamen halen waren de snacks al bijna klaar, terwijl de sushi chickenlovers nog gemaakt moest worden. Met gevolg dat de snacks bij thuiskomst al koud waren. Daardoor deze keer niet echt tevreden en teleurgesteld!!
Van Zantvoort
Ik weet niet of het de bedoeling was, maar er zat bij mijn bestelling geen extra spicy mayonaise bij
Andy
Meer dan 45 minuten te laat.. en geen soja saus, stokjes of wasabi erbij. Het viel echt heel erg tegen.
Fieke
Lekker gegeten maar zoals gewoonlijk weer veel te laat geleverd.
Katja
Sushi is prima maar de bezorging is een ramp. Om 13 uur sushi besteld voor 18 uur. Om 20.10 uur werd het eten gebracht. En dit is niet de eerste keer! Wachttijd is altijd minimaal 1,5 uur. Ik bestel hier niets meer
Hélène van Uden
👌
Deborah van Maaren
Sushi burger was niet te eten zo hard was deze.
Anke Raaijmakers
Gisteren ochtend heel vroeg sushi besteld voor het bezorgmoment van 17.30/17.45. 18.10 gebeld.. het was druk maar het kwam er zo snel mogelijk aan. 18.45!! Nog een keer gebeld, ja sorry, vergeten. Stond klaar maar was niet bezorgd. Binnen 5 minuten zouden ze er zijn. Dat was ook zo. Weliswaar met koude soja bonen en garnalen, 1,5 uur later. Maar we hadden sushi. Excuses werd aangeboden en er zou een kortingsbon gestuurd worden via de app ter compensatie. Niets ontvangen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Alvin
Sojasaus niet voorradig ?? Afhaaltijd niet correct. Toch nog 10 min moeten wachten. Dat zou beter moeten. Het eten was bijzonder lekker, en daar gaat het tenslotte om. Voor herhaling vatbaar.
L
J
Jammer dat de loempia’s koud waren
Verrijt
De sushi was op tijd klaar en ontzettend lekker. Volgende keer weer...👍👍
Eertwegh
De sushi kwam prima op tijd. Sushi was koud, vergeleken met wat we normaal gewend zijn. Ook de gyoza was helemaal koudnl geworden. Wat we erg jammer vonden is dat er geen wasabi en gember bij de bestelling zat, voor ons een groot gemis omdat we het ook niet in huis hebben.
Reactie van Sushi 8
Beste Peter, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. Onze excuses dat de soyasaus ontbrak – dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Als tegemoetkoming ontvangt u binnenkort een e-mail met een kortingscode voor uw volgende bestelling. We hopen u dan weer volledig tevreden te mogen stellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Beek en Donk