Beoordelingen van Sushi 8 Beek en Donk

Recente recensies

4.0
Roel
13 juli 2024

Sushi was erg lekker. Bestelling was een half uur later klaar, maar als goedmakertje kregen we wat extra eten dus dan is het de service die ik wel top vindt. Helaas toch naar 3 sterren, want er zaten te weinig chicken wings bij de bestelling. Als je 3 kinderen hebt, en je bestelt 6 chicken wings dan is de oorlog die aan tafel ontstaat om de chicken wings voldoende frustrerend om een lagere beoordeling te geven.

Erik Kerkhof
12 juli 2024

Lekker, ruim voldoende en ook nog eens keurig op tijd!

Marlies
7 juli 2024

Na 2x bellen bijna een uur te laat bezorgd. De auto bleek kapot. Wel netjes een extra snack erbij gekregen. Kwaliteit altijd goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B
7 juli 2024

Sushi was lekker maar bezorging veel te laat, 1,5 uur. Maar er was wel gebeld dat ze er met 15 minuten zouden zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas van Heijst
3 juli 2024

Lekkere sushi, duurde wel lang, ruim 45 minuten later dan aangegeven, zelfs wanneer er om 16:00 besteld wordt voor 19:30 was het pas klaar om 20:14

Anke
2 juli 2024

Het was weer heerlijk. Altijd netjes verzorgd en goed op smaak. Met aandacht en zorg bereid!

v.d. Ven
1 juli 2024

heel jammer, de bestelling ruim 1 uur later opgehaald dan was aangegeven (dus 2 x gereden, nadat we de eerste keer te horen kregen dat ze erg achterliepen met bestellingen). Was niet de eerste keer dat we dit meemaakten. De front/balie medewerker moet ook nog leren hoe klantenservice in elkaar steekt. Er kwam geen excuus of uitleg, toen ik de tweede keer binnenstapte. De sushi rijst was erg klef van zowel de bestelde sushi als de bowl. Helaas niet kunnen genieten van ons eten van sushi 8 dit keer. Dat is zeker wel eens beter geweest. Wij zullen helaas niet snel weer bestellen bij Sushi 8. Spijtig.

Anke
29 juni 2024

Lekkere sushi en goede service. Netjes gebeld dat de bestelling iets later kwam ivm een probleempje met de rijst. Top. Zeker een aanrader.

Raymond
27 juni 2024

Was weer super...

Karin
26 juni 2024

Bezorger zei dat we loempia’s kregen omdat we langer moesten wachten, super aardig, helemaal als ze er ook bij hadden gezeten. Voor de rest weer heel lekker.

Marjolein Kersten
21 juni 2024

Smaak was weer goed. Jammer de stukken erg groot waren waardoor ze uit elkaar vielen. En jammer dat er niet naar de opmerkingen bij de bestelling wordt gekeken, 3e keer dat ik aan geef geen komkommer maar liever avocado. Helaas weer komkommer Bestelling was later, kregen eerst een mail en werden daarna ook nog gebeld door bezorger. Netjes hoor.

Jaimy
19 juni 2024

Heerlijk

Julia Panhuijzen
17 juni 2024

Bezorger was te laat maar ze had er iets gratis bij gedaan wat ik heel erg waardeer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra Van Lieshout
16 juni 2024

Zag er allemaal weer keurig uit. 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlo
3 juni 2024

Nvt

Carmen
3 juni 2024
MVastre
1 juni 2024

Netjes verpakt uiteindelijk afgeleverd. Het was heerlijk

Angela
1 juni 2024

superlekker, tot de laatste korrel rijst opgegeten!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Angela! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Rafal
28 mei 2024

Snel en smakelijk

Mandy
27 mei 2024

Bestelling geplaatst voor 18.15 om op te halen werd daarna gebeld of het goed was dat ik mijn bestelling om 18.45/19.00 op wilde halen. Mee akkoord gegaan kom ik daar aan om 19.00 heb nog geacht 10 a15 min en toen gevraagt hoelaat mijn bestelling klaar zou zijn. Ze waren er nog niet eens aan beginnen en zou nog minimaal een half uur duren. Heb mijn bestelling toen geannuleerd daar maar toen dede ze nog moeilijk of geld terug krijgen. Dat zou over 2 dagen wel terug overgemaakt worde. Nadat ik dat niet mee akkoord ging na veel moeite cash mijn geld terug ontvangen

Maso
25 mei 2024
Sandra Van Lieshout
23 mei 2024

Was heerlijk.

Masis
22 mei 2024
Amber vd Burgt
20 mei 2024

De kip smaakte niet vers, vaak krijgen we wel verse kip maar soms niet en dit doet erg af aan de prijs.

Kathy Mucha
19 mei 2024

Ik had een Bowl zalm besteld deze was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Sharone
6 mei 2024

Weer een super vriendelijke bezorger en mooi op tijd. Sushi was wederom heerlijk

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Sharone! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Anique
28 april 2024

Helaas zaten er geen stokjes bij! En had ik iets meer verschil nog bij de sushi verwacht. Maar dan weten we voor de volgende keer dat we deze niet meer kiezen. Het was wel weer lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lovine Lynch
27 april 2024

Netjes opgebeld dat een van de maaltijden niet beschikbaar was en ik een andere keuze mocht maken

Kitty
26 april 2024

Op afgesproken tijd klaar en zoals altijd heerlijke, verse sushi 👍 Vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar 😋

Gerrit
21 april 2024

Aangegeven geen garnering te willen en geen lente ui. Toch zat al het eten onder de bieslook en lente ui. Ook waren ze producten vergeten. De saus van de zeewier salade was uit het bakje gelopen en de papieren doosjes van de gyoza waren doorweekt van de saus van de zeewiersalade wat jammer was. Na gebeld te hebben over het vergeten product werd er 1.5 uur later terug gebeld en een tegoedbon van €10,- beloofd. Het vergeten product en de €5,- fooi waren net zo veel als de €10,- tegoedbon. Dus bij deze mij niet meer gezien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
21 april 2024

Heerlijk gegeten, een rol was helaas niet helemaal goed gedicht maar dat maakte de smaak niet minder!

Peter van der Burgt
21 april 2024

De teriyaki box was erg lekker maar het leek alsof het gehaast gemaakt was. Verschillende sushi’s vielen al uit elkaar met het uit de box halen. Deed aan de smaak niets af maar was een beetje onhandig.

Sandstorm
21 april 2024

De sushi was erg lekker. De rijst goed gekookt en een lekkere combinatie van de diverse ingrediënten.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Sandstorm! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Crepy
20 april 2024

Het was niet vers en er zaten veel harde stukken tonijn in. Echt vies

anoniem
17 april 2024

lekker

V.
14 april 2024

Sushi 8. Wat hebben we gisteren genoten van de sushi voor mijn verjaardag. Sushi was heerlijk! Vers en met aandacht en zorg bereid. Jullie zijn een dikke aanrader, keep up the good work! Jullie zien ons gauw weer.

Reactie van Sushi 8

Wat een mooie review V! Bedankt voor deze positieve feedback, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Marcel
13 april 2024

Kip was deze keer met teveel saus geserveerd. Smaak was goed

Kemps
9 april 2024

Correcte afhandeling van bestelling keurig op tijd en vriendelijk en niet te vergeten heel lekker

Bart
5 april 2024

We hebben een No Ray Box besteld 5 verschillende soorten X4 sushi En die ware heerlijk en mooi verpakt stonden ze klaar voor afhalen geweldig

Monique
31 maart 2024

Wij blijven fan!! Wat een heerlijke sushi weer! De rijst is perfect op smaak. Hier rijden wij graag een stukje voor om:-)

Reactie van Sushi 8

Hoi Monique, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Van Ganzenwinkel
24 maart 2024

Was lekker

Sandra Van Lieshout
23 maart 2024

Cadeaubon pakt hij niet bij betaling en volledig betaald nu en bon kwijt… zouden ze komen brengen!!!!

Marielle Willemsen
22 maart 2024

Heerlijk!!

Van de hurk
22 maart 2024
Els
17 maart 2024

Al vaker hier besteld en er miste altijd wel iets, maar toch nog een kans gegeven. Online besteld, zelf afhalen. Op de aangegeven tijd was het nog niet klaar, ging zeker nog een half uur duren. Gevraagd of ze konden bezorgen dan, dat was geen probleem. Ze zouden er nog een portie loempia's bij doen voor het ongemak, prima. Thuis nog 1,5 uur moeten wachten op mijn bestelling. Bij bezorging was de tas helemaal nat door de salade die gelekt had, geen extra loempia's erbij, en de sushi was niet te eten. Veel rijst, weinig vulling, geen smaak, en een bakje uitgedroogde gember erbij. Bij bezorging nog wel een excuus voor het hele lange wachten. Telefoonnummer genoteerd want dan zou ik tegoed bonnen krijgen voor een volgende keer. Nog niks gezien. Nooit meer bestellen hier!

Ton Leenders
17 maart 2024

We hadden Pokebowl besteld. De rijst was zeer vast van structuur. Was eigenlijk 1 klomp. Ik denk dat te druk was. Personeel was erg chaotisch en waren steeds aan het vitten op elkaar. Gezien de behoorlijke prijsstijgingen van de afgelopen tijd verwacht ik wat betere kwaliteit in zowel eten als houding naar de klant. Normaliter is de kwaliteit wel goed.

Gert-Jan van den Broek
13 maart 2024

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en betaald! Toen ik deze op wilde gaan halen bleek dat jullie helemaal niet open waren! Ik heb meteen gebeld maar geen gehoor! Ik heb wel betaald dus ben benieuwd hoe jullie dit oplossen!

Guus van der Zanden
13 maart 2024

Heb mijn bestelling nooit ontvangen

A Verhagen
13 maart 2024

Vandaag om 16.15 uur in Beek en Donk mijn reeds betaalde bestelling willen ophalen die volgens de bevestiging vandaag tussen 16.00 en16.30 gereed zou zijn. Deur blijkt gesloten, lichten zijn uit. Geprobeerd om te bellen met telefoonnummer dat in bevestigingsmail vermeld staat: geen gehoor. Waardeloze gang van zaken!! Hier ga ik nooit meer bestellen.

Ellen Brouwers Dekkers
8 maart 2024

Heerlijk eten, en vriendelijk geholpen👌

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Ellen! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

M
5 maart 2024

Vlot geleverd en goed gegeten

Patricia
4 maart 2024

Al paar x besteld. Sushi is goed en lekker. Helaas komen de warme bijgerechten steeds weer zo goed als koud aan. Bezorger was super vriendelijk maar wel 40-60 min. te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FransvE
3 maart 2024

De bezorging was keurig op tijd. Bij de bezorging zijn er, voor het eerst, een aantal exemplaren omgevallen in de verpakking en is alles in de verdrukking gekomen. Kennelijk is er ook iets op de deksel gezet zodat van bijna alle rechtop staande Sushi's de topping beschadigd was en op de deksel terecht kwam.

Jordy vergucht
2 maart 2024

Wat warm moet zijn was koud. En ik snap dat we iets verder wonen maar volledig koud komt niet door de afstand

Jaimy
1 maart 2024

Het smaakt elke keer opnieuw heerlijk en vers!

anja
26 februari 2024

lekker en op de afgesproken tijd klaar

Reactie van Sushi 8

Hoi Anja, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Marjolein Kersten
25 februari 2024

rijst was taai

Enya
25 februari 2024

Sushi was heerlijk maar bestelling was veel te laat klaar helaas.

Natasja Blommers
24 februari 2024

Grote tegenvaller. Warme gerechten hadden zeker in folie gepakt moeten zijn om m ze iets warm te houden. Alles was heel koud.Chilisaus had nare geur, volgens mij niet goed meer. De garnituur in het bakje was waardeloos, 1 dun schijfje radijs en verlepte rucola. De bezorger was vriendelijk toch vergiste hij zich en moest in mijn zakjes kijken om te zien of het de juiste bestellen was, hij stonk naar sigaretten dus zeer onaangenaam en onfris. Al met al absoluut geen waar voor mijn geld! Ga hier niet meer bestellen helaas.

betty
21 februari 2024

wij vonden er deze keer weinig kip op zitten...is anders echt veel meer dat was wel jammer ..

E. V.
18 februari 2024

Top!

Van der heijden
14 februari 2024
Marcel
13 februari 2024
Hendriks
13 februari 2024

De sushi is hartstikke lekker. Wat ik erg jammer vind is dat het helaas de tweede keer is dat we minimaal 2 uur op onze bezorging hebben moeten wachten. Dat ik wat langer moet wachten vind ik geen probleem, alleen vind ik 2 uur wel erg ver gaan. Verder smaakt de sushi goed!

Meulendijks
11 februari 2024

Bezorging 5 sterren omdat ze altijd vriendelijk zijn. 1 minpuntje. Ik vul een bezorgtijd in en nu zijn ze al 2x veel eerder gekomen. Stel dat ik nog niet thuis was. Verder 100% top!

K.
10 februari 2024
Donkers
4 februari 2024

Sushi is erg lekker, maar de snackbox die ik heb besteld smaakte erg vreemd en heb ik daarom ook weg moeten gooien..

Jolanda Beekmans
28 januari 2024

We hadden de tijd tussen 16.40 en 17.00 uur gekozen, maar de bezorger stond om 16.10 uur al voor de deur!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
28 januari 2024

Was weer overheerlijk en mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carolijn
19 januari 2024

De sushi was echt heerlijk. Voor 2 personen was zo'n flesje soya wel te weinig, dat was jammer. Maar verder helemaal top!

Michelle
16 januari 2024

De sushi was heerlijk en werd binnen een half uur bezorgd. Ik kreeg er zelfs extra sushi en sashimi bij! Top service

Reactie van Sushi 8

Was fijn om te horen dat de sushi naar smaak viel! Michelle! bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij sushi 8!

Ertman
1 januari 2024

Echt goed

Ad Rovers
29 december 2023

Zoals gewoonlijk. Beiden zeer goed. Houden zo!

Debby Gevers
28 december 2023
Armanda
27 december 2023

Gewoon goeie sushi. 😋

Lieke
25 december 2023

Heerlijke sushi!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Lieke! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Betsy
25 december 2023

Heerlijk

Bakkers
25 december 2023
Monique
24 december 2023

Altijd lekker!!

Eric
23 december 2023
Loes
20 december 2023

Slechte service! Het eten is lekker. We hebben vaak besteld en lekker gegeten. Helaas is de service slecht! We hebben vaker het eten echt veeel te laat gehad. En de laatste bestelling was de warme helft vergeten, dit kregen we een uur later alsnog. Dit was dus ook het eten wat een uur geleden lekker zou zijn… aangegeven maar kreeg geen response. Ben er klaar mee!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
20 december 2023

De sushi was weer erg lekker, maar helaas waren de warme gerechten niet echt warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FransvE
20 december 2023

Uitstekende kwaliteit, ook qua temperatuur. Op afgesproken tijd bezorgd

Eertwegh
10 december 2023

Gyoza was helemaal koud bij bezorging, tevens was bestelling niet compleet. Deze werd 1,5u later nabezorgd, maar dan hoeft het eigenlijk al niet meer. De rest smaakte lekker zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B
5 december 2023

Veel te lang moeten wachten: meer dan 70 minuten. Een tegemoetkoming gekregen. Kwaliteit was dik in orde, sushi is heerlijk. Maar nogmaals heel jammer dat we op pakjesavond zo lang hebben moeten wachten.

Alex
5 december 2023

Sushi wait is een betere naam. Ruim 3 uur gewacht. Vorige keer ook heel lang gewacht bij ophalen.

William
5 december 2023

Goed spul

Elle
4 december 2023

Sushi was heel lekker en vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft ellen! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Cheyenne
4 december 2023

Heel weinig vis in de sushi. Meer rijst dan vis of vlees of groente in de sushi. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
3 december 2023

Wat een cadeautje weer, we hebben genoten!!

carola van rooij
26 november 2023

sushi was heerlijk en op tijd gebracht! We hebben genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christ
26 november 2023
Kim
24 november 2023

Heerlijk verse sushi en op tijd klaar.

Mark
20 november 2023

Voor de derde keer duurt het veel langer dan beloofd. Besteld op zondagavond om 19:30. Bezorgd om 21:10. Alleen door zelf te bellen kom je erachter dag het later komt dan ze aangeven. Het smaakte prima maar voor ons was dat de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twan
16 november 2023

Tijdstip zoals aangegeven, prima. Eten.. behoorlijk koud. We moesten het zelf weer warm maken. Bakje saus was omgevallen en open, dus leeg. Dat kan beter. Anders wordt de volgende keer de laatste

Michelle van den hurk
12 november 2023

De chicken eightbowl is echt niet meer als eerst, eerst was die altijd lekker lauwe warm en in een heerlijk sausje. En nu droge kip die apart wordt mee gegeven en daarnaast was die echt koud, (even ik was 10 min van tevoren en stond al klaar). En de bowl die altijd veel smaak had is nu ook niet zo goed meer als toen , normaal was deze kamertemperatuur en nu leek het gewoon of deze uit de koelkast kwam. Ook de terryaki saus is niet meer zo lekker zoet als eerst: echt een tegen valler. 1 ding weet ik wel ik ga hier niet meer bestellen en zeker niet meer aanraden bij mijn vrienden,

Monique
10 november 2023

We hebben weer genoten! Mooi opgemaakte schaal. Rijst goed op smaak. Vers en het stond al klaar op de afgesproken tijd. Wij rijden hier graag een stukje voor om!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Monique! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Z.
5 november 2023

Eten was koud en totaal niet vers

Marlies
29 oktober 2023

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Marlies! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Rob
29 oktober 2023

Heerlijke sushi, op afgesproken tijd geleverd. Complimenten aan al het personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.