Beoordelingen van Sushi 8 Beek en Donk

Recente recensies

4.0
Amber
29 november 2022

Super gegeten! De bestelling was op tijd klaar.

Patricia
28 november 2022

Sushi smaakte op zich prima maar was niet heel vers. De Yakitori was verschrikkelijk. Zo doorgebakken dat het te taai was op van het stokje te krijgen. Ook de snackmix was veel te lang gefrituurd. Ben al vaker bij sushi8 geweest en het was op zich altijd goed maar deze keer was echt te slecht om zelfs 1 ster te geven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas Fransen
27 november 2022

De sushi was lekker, maar bezorging was 45 minuten later dan gezegd. De gefrituurde producten waren koud, en de bezorging was niet volledig. Onze nigiri hebben we uiteindelijk niet gehad…

René van den Eertwegh
27 november 2022

Gisteren sushi besteld en aangegeven deze tussen 18:45-19:00u te willen ontvangen zodat papa en mama rustig van de sushi kunnen genieten als de kids in bed liggen. Helaas stond de bezorger al om 18:00u aan de deur. Deze weer weggestuurd met het eten omdat wij graag van onze bestelling willen genieten en dat gaat niet wanneer het thuis spits is en de kinderen naar bed moeten (toch zonde als je een paar tientjes uitgeeft). Om 18:45u stond de bezorger weer aan de deur (zoals de bedoeling was). Waar we al bang voor waren, de gyoza was dezelfde als die om 18:00u al in de tas zat, dus hartstikke koud (6 euro weggegooid geld). Ook voor de eerste keer via de app besteld. App werkt prima, maar helaas geen vraag gekregen welke saus we bij de gyoza wilde ontvangen, dit normaal via de website wel. Nu chilisaus gekregen terwijl we normaal spicymayo kiezen. Jammer dat sushi eight zo met klanten en hun bestelling om gaat.

Relou M
26 november 2022
Ton Leenders
21 november 2022

Na 5 keer bestellen ontving ik op 16 oktober de actiecode SPN5TYPE maar die werkte gisteren dus niet. Heb liever niets dan een dooie mus!

Maikel
18 november 2022

Goede sushi, sojasaus wat mager voor drie personen

Frans
14 november 2022

Kwaliteit als in Japan. Bezorgd op afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Ehrismann
14 november 2022
Maartje
13 november 2022

Lekkere surf en turf. Netjes opgemaakt en prima gevuld

12 november 2022

Eten kwam meer dan een uur te laat (had om half 4 besteld voor 6 uur), terwijl website aangaf het onderweg zou zijn. Na paar keer bellen, werd mij verzekerd dat het onderweg was, 30 minuten later nog niks. Toen nogmaals gebeld en werd er meerdere keren de telefoon opgehangen, omdat men geen Nederlands sprak. Eenmaal bestelling ontvangen, zag het er niet meer uit, want chauffeur had noodstop gemaakt.. alle sushi door elkaar en kapot. Wederom slechte ervaring (3e keer dit jaar), dus laatste keer geweest voor ons.

Yvon
9 november 2022

Ik kwam het half 6 ophalen, toen had het klaar moeten staan. Mijn bestelling was met de bezorger mee, of ik even wilde wachten? Een andere optie had ik niet echt aangezien het al betaald was. Geen sorry geen compensatie niks, dik een kwartier moeten wachten. Vervolgens valt de helft van de sushi ook nog uit elkaar, trieste zaak.

Ine
7 november 2022

Besteld om 17.00 voor het tijdvak 18.00-18.15. Om 19:05 kregen we onze bestelling na 3x bellen; het was druk dus ze ‘kunnen er niets aan doen’. n uur te laat op n bestelling die al 2 uur staat… Zeer jammer, ik ben van mening dat je dan je tijdvak moet aanpassen. Maar goed… de sushi was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
6 november 2022
Sem Kuijpers
29 oktober 2022
Franke Vereijken
25 oktober 2022

Lekkere sushi, op tijd bezorgd!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Maike
24 oktober 2022

Helaas is de bezorging echt heel erg slecht. Dit geld trouwens ook wanneer je de bestelling op gaat halen. Deze keer hebben we maar liefst 45 min langer op ons eten moeten wachten. Naar meerdere malen gebeld te hebben komen ze nog later dan aangegeven. Dit is erg sonde en jammer aangezeten de kwaliteit van het eten echt super goed is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback Maike. Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren. We hopen u snel terug te zien bij Sushi-Eight. Team Sushi Eight

Janine Ferron
23 oktober 2022

In tijdslot en bevestiging per mail dat de bezorging 18.15 geleverd zou worden.Om 19.30 wordt uiteindelijk de bestelling geleverd. Wij hebben 2 keer gebeld wanneer wij de bestelling konden verwachten en iedere keer werd er gemeld over een paar minuten.Wij hebben dit al verscheidende keren meegemaakt. Geen enkele excuses gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Janine! Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was, onze excuses daarvoor! Zou u een mailtje kunnen sturen met uw klacht naar info@sushi-eight.nl zodat we uw klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Francy van den Heuvel
22 oktober 2022

Heerlijke sushi!!!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Sem Kuijpers
20 oktober 2022
Wendy
18 oktober 2022

Heerlijk gegeten, jammer dat het wat langer duurde maar daar werden we wel netjes van op de hoogte gebracht. De sushi was heerlijk ! Snel weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
17 oktober 2022

Ik had 2x 6 Buffalo’s style chicken wings besteld en kreeg er in totaal maar 9. Maar deze keer waren ze totaal anders, niet gefrituurd en anders bereid, niet om te eten met al het vet dat er nog aan zat en al koud toen het bezorgd was. Ook de sushi leek wel in het schaaltje gegooid, echt minimaal. Het zal wel een tijdje duren voor dat ik weer bestel want zo is het qua prijs veel te duur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Alex! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest, onze excuses daarvoor! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

S. Van Berlo
16 oktober 2022

Super lekkere sushi! Heb er van genoten! En vriendelijke bezorging.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Berlo! Team Sushi Eight

van Rooy
9 oktober 2022
Anneke Meulemeesters
9 oktober 2022

Normaliter bestel ik via het account van mijn partner, ik heb gisteren zelf besteld. Ik heb 3 favoriete besteld en ik vond de stukjes allereerst heel klein gesneden en n.a.v het bedrag vond ik 1 van de 3 erg slecht belegd.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Anneke! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest, onze excuses daarvoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Eline Kinsbergen
9 oktober 2022

Na een lange klantenronde was het tasje sushis weer zeer welkom!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Eline! Team Sushi Eight

Bart
7 oktober 2022

Heerlijk gegeten voor een goede prijs

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bart! Team Sushi Eight

Bart lucassen
2 oktober 2022

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bart! Team Sushi Eight

I
1 oktober 2022

Sushi heeft weinig smaak. Wat warm hoort te zijn is dat verre van. Jammer. Daardoor krijg ik het idee dat het niet vers gemaakt wordt. En ja, ik was op tijd met ophalen, daar lag het niet aan. Echt jammer, want de aanbiedingen daar zijn wel aantrekkelijk. Kwaliteit verbeteren en dan wil het (ooit) nog wel eens proberen.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

MC van Lieshout
1 oktober 2022

Tegenwoordig bestel ik de sushi vroeg. Hij is dan, net als nu, keurig op tijd. Hopelijk zijn de problemen rond de drukke momenten op de dag opgelost.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Lieshout! Team Sushi Eight

Inez
1 oktober 2022
Peters
28 september 2022
S.b
24 september 2022
Bert Hermans
16 september 2022

Snelle service en het is erg lekker.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bert! Team Sushi Eight

Van der Zanden
16 september 2022

We bestellen vrij regelmatig bij Sushi 8 en dan vooral de poke bowl. Een kleine 3 weken geleden was de laatste keer. Tot vandaag…jeetje wat een verschil! Ze zijn én duurder geworden, én vooral een heel stuk kleiner! Een echte tegenvaller kun je wel zeggen…..

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van der Zanden! Alles is helaas duurder geworden. Hopelijk heeft de pokebowl wel lekker gesmaakt. Team Sushi Eight

van Rooy
15 september 2022

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd. Top

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Rooy! Team Sushi Eight

Conny
15 september 2022
Sem Kuijpers
12 september 2022

Kwaliteit van de Sushi was erg goed. Wel moet ik altijd een opmerking maken bij de Vega box dat ik alles toegevoegd wil hebben. Als ik dit niet doe krijgen we niet altijd de volledige Vega box. Verder in het verleden wel lange bezorgtijden maar is nu stukken verbeterd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Sem! Team Sushi Eight

Dirk
6 september 2022
Lara
5 september 2022
Susanne Kuipers
4 september 2022

Lekkere sushi alleen je besteld een schaal voor 2-3 personen 60 stuks en je krijgt maar 1 klein bakje soja saus erbij Bezorging was later maar hier werd we over gebeld dat was netjes

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Susanne! Afhankelijk van de hoeveelheid sushi dat je bestelt hoort standaard een aantal flesjes soyasaus bij. Je kunt altijd extra soyasaus bijbestellen volgende keer. Team Sushi Eight

Hoppezak
3 september 2022
Rosa
29 augustus 2022

Lekker sushi! Afhalen duurde alleen iets langer dan de aangegeven tijd. Verder top.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel Rosa voor je feedback! Om de versheid van de sushi te kunnen garanderen, kan het weleens wat uitlopen. Team Sushi Eight

Lieve
28 augustus 2022

Gaan we vaker doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Lieve! Team Sushi Eight

Henrie
26 augustus 2022

bestelling plaatsen gaat prima. Beloofde levertijd werd bij lange na niet gehaald ondanks nabellen. Pas na flink aandringen werd het geleverd.

Reactie van Sushi 8

Beste Henrie, Vervelend dat uw bestelling niet naar wens is geweest. Zou u een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen! Alvast bedankt! Team Sushi Eight

Anna
23 augustus 2022

Heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Anna! Team Sushi Eight

vorstenbosch
22 augustus 2022

Ondanks personeelsproblemen uitstekende kwaliteit en ons op de hoogte gebracht dat de levering een half uurtje later zou zijn,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Team Sushi Eight

Wouter van Boggelen
14 augustus 2022

De wakame is teleurstellend, meer sla dan wakame Verder prima, sushi's zijn lekker.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Wouter! We gaan zeker je verzoek koppelen naar desbetreffende filiaal. Team Sushi Eight

Peter
12 augustus 2022

Het was weer heerlijk!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Peter! Team Sushi Eight

Mariëlle
7 augustus 2022

Erg lekker wel een half uur te vroeg maar dat maakt met sushi gelukkig niet zo veel uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Mariëlle! Team Sushi Eight

Luuk
7 augustus 2022
Perry
6 augustus 2022

Bestelling staat keurig klaar en netjes verzorgd.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Perry! Team Sushi Eight

Barbara
6 augustus 2022
Mieke Zonneveld
5 augustus 2022

Afhaaltijd was 18.00 uur. Bij aankomst duurde het nog 20 minuten!!! Wat erg jammer was!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Mieke! Om de versheid van de sushi te kunnen garanderen kan het weleens uitlopen. We streven ernaar om altijd tijdig te kunnen bezorgen. Team Sushi Eight

Kiki
3 augustus 2022

Weinig vulling in de sushi, smaak was prima, voor deze prijs had ik meer verwacht

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kiki! Jammer dat de sushi niet naar wens is geweest. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Peter Ronkes Agerbeek
3 augustus 2022

Als altijd helemaal prima!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Peter! Team Sushi Eight

Ton
30 juli 2022

Super kwaliteit en netjes op tijd bezorgd

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Ton! Team Sushi Eight

Wieke Toonen
29 juli 2022

Heerlijke sushi, levertijd was ook mooi op tijd. Super!!!!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Wieke! Team Sushi Eight

Van Rhee
29 juli 2022

Chicken Carage was te hard gebakken, terwijl we nog extra verzocht hebben dit niet te doen.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van Rhee! Jammer dat het warm gerecht niet naar wens is geweest. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

.
23 juli 2022
Familie Scheele
23 juli 2022

We hebben genoten van een heerlijke sushi-maaltijd. Onze bestelling werd van het begin tot het einde goed verzorgd. Bedankt.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Fam Scheele! Blij te horen dat jullie genoten hebben! Team Sushi Eight

de Louw
22 juli 2022
CJ van Geest
20 juli 2022

Heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Team Sushi Eight

Els
18 juli 2022

Heerlijk verse sushi en mooi op tijd geleverd, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Els! Team Sushi Eight

Roland van de Laarschot
17 juli 2022

Top kwaliteit, lekker vers en zeer smaakvol!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Roland! Team Sushi Eight

Anja Van Berlo
17 juli 2022

De sashimi met zalm en tonijn was erg slecht... al vaker besteld, altijd super goed maar nu niet.. was erg dun en taai/hard

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat de sashimi minder was. We zullen uw feedback in acht nemen en vervolg beter op letten. -Team Sushi Eight

willem
9 juli 2022

goeie sushi

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Willem! Team Sushi Eight

Mariska Smits
2 juli 2022

We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen van 8 en 10! Vriendelijk personeel, lekkere sushi, veel variatie. We komen zeker terug.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat u heeft genoten! Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Joanita Segboer
27 juni 2022

Misschien een scheidings kartonnetje tussen vlees en vis?

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Joanita! We gaan je suggestie zeker overwegen! Team Sushi Eight

Jolanda
27 juni 2022
Van der Rijt
24 juni 2022

Lekker gegeten!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van der Rijt! Team Sushi Eight

H
23 juni 2022

Het eten was echt vers, snel bezorgd echt een aanrader

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

A
18 juni 2022
Seraf Vereijken
15 juni 2022

Het was weer lekker, alleen weer te laat nu 25 minuten, andere 7 keer ook te laat geleverd langste wachttijd was 2 uur en 10 minuten.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Seraf! Jammer dat de bestelling niet naar wens is geweest. Zou je een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Kim
14 juni 2022

Heerlijk gegeten!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kim! Team Sushi Eight

Roel
13 juni 2022

Kon niet beter, 25% korting en de sushi was supervers en smaakte heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Roel! Team Sushi Eight

Sharon
13 juni 2022

Sushi was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Sharon! Team Sushi Eight

Smit
11 juni 2022
Meme
9 juni 2022

Super lekker

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Meme! Team Sushi Eight

Martha
7 juni 2022

Super goed gedaan bedankt

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Martha! Team Sushi Eight

Jolanda
4 juni 2022

De surf en turf box bestelt Overheerlijk Echt een aanrader

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Jolanda! Team Sushi Eight

Kitty Wildenberg
4 juni 2022

Klantvriendelijkheid versheid, smaak en presentatie 👍

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kitty! Team Sushi Eight

Ad Rovers
4 juni 2022

Zowel kwaliteit als bezorging prima in orde. Tweemaal vier sterren om jullie te stimuleren blijvend bezig te blijven om een nog hoger niveau van kwaliteit en service te bereiken

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Ad! Team Sushi Eight

MC van Lieshout
3 juni 2022

Wat een verademing met vorige keren! De bestelling was op de minuut op tijd. Complimenten!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, fam Van Lieshout! Team Sushi Eight

Peter
2 juni 2022

Geen

Hanneke van Gerven
1 juni 2022

Altijd erg lekker sushi en op afgesproken tijd klaar! Helaas was er iets mis gegaan met deze bestelling waardoor er andere sushi bij zat dan degene die ik had besteld.

Marieke
28 mei 2022

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorging.

Frank V
27 mei 2022

De sushi was weer heerlijk!

Ine
27 mei 2022

Vond de sushi deze keer minder van smaak en kwaliteit dan ik gewend ben van sushi 8 Alles was beetje gelijk van smaak

Annet
27 mei 2022

Ze waren 25 min te laat maar werd netjes excuus gemaakt en kregen wat extra dingen dus super netjes! Ik word altijd blij van hun sushi!

G
25 mei 2022

Sushi is heerlijk alleen de wachttijd duurt veel te lang. Krijgt een mail dat het 17.45 klaar is maar om 18.05 loop je pas met de sushi de deur uit erg jammer.

Ruud
25 mei 2022

Sushi is prima, bestellen gaat gemakkelijk via de website, maar wanneer er een tijd aangegeven wordt aangegeven om op te halen (meer dan een uur na bestelling) moet het ook klaar zijn en niet nog eens een half uur later. Stuur klanten dan een bericht dat je langer nodig hebt!

Vorstenbosch
23 mei 2022

Al was de kok ziek toch prima verzorgt en ook nog snel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I
22 mei 2022

De sushi was volledig koud. Echt een domper, we hadden ons er juist zo op verheugd. Voor ons was dit voorlopig echt de laatste keer. We gaan weer terug naar ons vertrouwde adres.

N
21 mei 2022

Was lekker, alleen had ik 2 dezelfde rollen van de 3-way terwijl ik 3 verschillende had besteld.

Jolanda
18 mei 2022
Jackie
18 mei 2022
Buffing
14 mei 2022

Echt super lekker gegeten! De bezorger haalde het niet om optijd bij ons te zijn. Er werd netjes gebeld en als kers op de taart kwamen ze 2 uur later nog een tasje eten brengen als excuus. Super geregeld. Dit waarderen we zeker. Dat is nog eens een goede service👍🏻

Bianca Huisman
11 mei 2022

Laatste keer kwamen jullie 45 min telaat, en vandaag zijn ikzelf en mijn twee zoontjes aan de diaree geraakt na het eten! Gewoon alle drie tegelijk ook nog!

Reactie van Sushi 8

Beste Bianca, Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Ria Maas
9 mei 2022

De afhaaltijd liep 45 minuten ui! Organisatorisch nog te verbeteren. Dat is jammer. Sushi verder prima

Daan
9 mei 2022

Sushi is lekker, bezorging is waardeloos. Om 17.40 uur besteld en om 20.15 uur ontvangen. Dit was 1,5 uur na de verwachte bezorgtijd. Tot overmaat van ramp ook nog een deel van de bestelling vergeten, die toen ook nog niet eens nabezorgd zou gaan worden. Na een boos telefoontje uiteindelijk toch bezorgd met wat extra loempia’s. Contact met werknemers niet prettig, contact met de baas was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Daan, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Leon Verbaarschoy
9 mei 2022

Afgesproken tijd is niet nagekomen. Ik heb ruim een half uur moeten wachten. Er zijn hiervoor geen excuses gemaakt. Volgende keer anders organiseren graag.

Fam Beek en donk
8 mei 2022

We hadden de bestelling keurig op tijd. Maar er ontbrak nogal wat. Direct contact opgenomen. De bezorger was al onderweg, werd gezegd. Een uur (!) later werd het bezorgd. Een aantal keer gebeld maar er werd niet opgenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Fam, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Aanrader. Vers, lekker en vriendelijke bezorging
4 mei 2022
Sandra
1 mei 2022

Super lekker! Ik had voor afhalen gekozen omdat het eerste bezorg moment later was dan ik hoopte. Voor mij geen probleem om het zelf even op te halen. Het stond al netjes klaar vriendelijk te woord gestaan. Top dus!

S
1 mei 2022

Lekker en op tijd bezorgd. Dankje wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Otgens
30 april 2022

Top!!

Vincent
29 april 2022

Pokebowl tonijn was erg lekker

S
28 april 2022

Lekker verse sushi En op tijd geleverd Ga zo door sushi 8!!

IS
26 april 2022

Altijd lekkere sushi, maar deze keer viel alles uit elkaar en was het niet met stokjes te eten.jammer maar niks te klagen over de smaak.

Cindy Polman
24 april 2022

We worden er iedere keer zo blij van!! Het is echt super lekker!!

Conny
21 april 2022

Geen

Angela
20 april 2022

Heerlijk sushi! Elke keer weer genieten! Special rolls zijn een aanrader.

Wouter van Boggelen
19 april 2022

Sushi was lekker, alleen was de sashimi tonijn niet echt vers en het bakje wakame was maar half vol (er zal veel sla onder)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel
18 april 2022

Op afgesproken tijd geleverd, kwalitatief wat minder als de twee voorgaande bestellingen helaas

Jackie
18 april 2022

Zoals altijd heerlijke sushi, en mooi optijd!

Van uden
18 april 2022
Khalia
17 april 2022

Super service!

Hurk
16 april 2022

Sushi was echt heerlijk. Heb ervan genoten

Janneke
14 april 2022
Sem Kuijpers
14 april 2022

De Veggie Sushi box was erg saai en zat niet alles in wat volgens de site erin zou moeten zitten. Daarom een 4 ster. Bezorging was deze keer erg goed en het rest van de sushi was erg lekker.

Annet
14 april 2022

Heel lief dat er iets extra bij zat voor ons zoontje wat jarig was. Dankjewel!

Reactie van Sushi 8

Beste Annet, fijn om te horen dat alles naar wens was. graag tot ziens bij sushi 8!

Witteveen
10 april 2022

Verassende sushi. Weer eens wat anders dan ik gewend was van andere ketens. Zeer goede kwaliteit en vers. Daarnaast was de hoeveelheid overdonderend. Daar gaat morgen nog iemand van eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan Buikema
7 april 2022

Altijd heerlijke sushi zoals je het verwacht. En als je aangemeld bent krijg je nog leuke actiecodes ook. Wij zijn er dol op.

Reactie van Sushi 8

Beste Arjan Buikema, wat fijn om te horen dat alles n aar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

.
3 april 2022

Mooi op tijd en heeeeerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
28 maart 2022

4-Way Snackmix was niet goed ingepakt ( wel met alu-folie ) en bijna koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy Polman
26 maart 2022

Het was echt weer zoooo lekker!! We hebben genoten....helaas zaten alleen mijn edame boontjes er niet bij😢 dat was jammer, maar kan gebeuren....

Mike
26 maart 2022
Marc
23 maart 2022

Lekkere sushi, mooi gemaakt en netjes op tijd bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Beste Marc, fijn dat alles naar wens was. Graag tot zien bij sushi 8!

Jolanda
19 maart 2022

Ivo Lammers
14 maart 2022

wederom erg lekker BBQ box is een aanrader

Reactie van Sushi 8

Beste Ivo Lammers, fijn om te lezen dat de BBQ box goed heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Carolina Raaijmakers
13 maart 2022

Netjes op tijd bezorgd

Martijn
13 maart 2022

Snelle levering ook in Mariahout!! Domino bezorgd hier niet terwijl Lieshout waar ze wel bezorgen verder weg is dan ons adres.

Reactie van Sushi 8

Beste Martijn, fijn dat het naar wens was!

Cindy Polman
13 maart 2022

Super lekker!! Vriendelijk personeel en zo fijn dat je gewoon een schaal kip kunt kiezen!!!

Reactie van Sushi 8

Beste Cindy Polman, wat fijn dat het naar wens was. Graag tot ziens bij sushi 8!

Jolanda Beekmans
12 maart 2022

Het eten was meer dan een half uur te vroeg bezorgd:-( De sushi zat dicht op elkaar geplakt in de doos. Andere keren zag het er smakelijker uit. Overigens was het wel lekker hoor

Reactie van Sushi 8

Beste Jolanda Beekmans, wij hopen dat het de volgende keer beter verloopt. Tot ziens bij sushi 8!

Natasja
12 maart 2022

Was weer top als altijd!

Susanne Kuipers
10 maart 2022

Sushi smaakte niet “vers” proefde dat het in de koelkast had gestaan Had 5 uur besteld en kwam al rond 16:30 dus moest thuis ook nog in de koelkast

Wendy
7 maart 2022

Wij bestellen vaker hier omdat de kwaliteit goed is, ook de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Alleen de wachttijd is ontzettend lang, het is heel gebruikelijk om 2/3 uur te wachten voordat de bestelling geleverd word (terwijl de verwachte bezorgtijd veel eerder is). De service als je belt is ook matig, wordt geen begrip getoond dat de bestelling inderdaad te lang duurt. Erg jammer.

Reactie van Sushi 8

Beste Wendy, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Sarah Beekmans
6 maart 2022

2 times I order before and I had to wait 2 hours and today I made an other order that we pick up. And I been chock to see that the soja sauce was cut with water. Trying that way to save money are not worth it because you lost a client now I have to find an other sushi place for my futur orders

Reactie van Sushi 8

Dear Sarah Beekmans, we are sorry that we could not meet your expectations. We request you to write an email with your complaints to info@sushi-eight.nl, here we can help you better.

Linda van Beers
5 maart 2022

Om 17.00 uur besteld voor 18.15. Om 18.30 werd ik gebeld met een excuus dat ze iets later waren en dat ze over 5 minuten aanreden. Ze zouden iets extra’s bij de bestelling doen. Een uur later nog niks gehoord. Zelf proberen te bellen, maar geen gehoor. Om 19.45 werd ik gebeld met de vraag of ik mijn bestelling had ontvangen, want de chef had hem wel gemaakt. Hij ging het opnieuw maken en bood excuses aan. Ik vroeg om een vergoeding vanwege de vertraging. Uiteindelijk 20.30 uur bezorgd. Zonder excuus, zonder extra’s en zonder vergoeding.

Reactie van Sushi 8

Beste Linda van Beers, wat vervelend om deze ervaring te lezen. wij verzoeken u een mail te schrijven met de klacht naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Wouter van Boggelen
28 februari 2022

Prima, was heel lekker. Alleen jammer, dat de sojasaus vergeten was mee te leveren.

Sławomir
26 februari 2022
Otgens
24 februari 2022

👍👍

Twan
22 februari 2022
Gremlin
20 februari 2022

19.uur bestelt, maar pas bezorgd om 19.45uur. Daarnaast waren de loempia’s koud. Geen aanrader, dit was de tweede en laatste keer dat we hier bestellen

Reactie van Sushi 8

Beste Gremlin, onze excuses voor de vertraagde bezorging. Wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Monique Menke
19 februari 2022

Bestelling kwam veel later dan de afgesproken tijd . Het eten was koud . Niet te bereiken met de telefoon alleen dmv voicemail . Niet klantvriendelijk .

Reactie van Sushi 8

Beste Monique Menke, Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Graag horen wij uw verbeterpunten zodat wij u een volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Rima
16 februari 2022

De sushi is erg lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Snelle en goede service!

Rien van der Velde
15 februari 2022

Bestelling bij de verkeerde filiaal geplaatst. Dit werd in filiaal Prinsenbeek snel en vriendelijk opgelost.

Cisca dijkgraaf
14 februari 2022

Verser dan vers, netjes gebeld dat de bezorging 15 min. Later was als in de app aangegeven.

Reactie van Sushi 8

Beste Cisca Dijkgraaf, wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien!

M
14 februari 2022
RV
14 februari 2022

Het was weer heerlijk!

Roel van de Donk
11 februari 2022

Grootste deel van de sushi was top zoals gewoonlijk. Echter de nori was taai deze keer, smaakte alsof het niet vers was. Leek wel alsof het uit de koeling kwam van de dag eerder. Daarnaast 1 bakje gember te weinig. En er waren best veel sushi's kapot en daardoor heel lastig te eten. Ben normaal meer kwaliteit gewend van jullie, dus volgende keer beter!

Reactie van Sushi 8

Beste Roel van Donk, Bedankt voor uw terug koppeling. wij hopen dat het de volgende bestelling beter naar smaak is!

Grietje Escribano
10 februari 2022

We hebben weer heerlijk gegeten!

E . S
9 februari 2022

Super lieve medewerkers altijd! Had een verkeerde afhaaltijd aangegeven en kwam er veel te laat achter, had ik even gebeld en waren ze toch zo lief om een andere tijd af te spreken zonder problemen. Lekker een kletsje maken is ook altijd zo gezellig daar! Ik blijf bestellen 💕

Paul
9 februari 2022

LEZEN WAT ER STAAT IN DE OPMERKING en ZSM is dat 1,5uur?

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Monique Vorstenbosch
7 februari 2022
Laar
7 februari 2022
Bianca Huisman
6 februari 2022

Mijn bestelling werd 70!! Minuten te laat bezorgd! Ik zat er opbrengen wachten met twee kleine kinderen die morgen weer naar school moeten. Zeer slecht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Marlies
6 februari 2022

Bezorging was iets later dan verwacht, maar het smaakte weer geweldig!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verstappen
31 januari 2022

Bezorging kwam 2,5 uur te laat zonder bericht. Nadat we hier wat van zeiden tegen de bezorger nam de manager contact op en is dit keurig afgehandeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Sommmen
31 januari 2022

Beste heer, mevrouw Op 30-1 heb ik een bestelling geplaatst 42782DYN om 17:15 uur bij Sushi8 in beek en Donk. Verwachte bezorging zou zijn om 18:15 uur. Gewacht tot 18:30 uur omdat niets was geleverd en contact opgenomen. Ik heb gebeld en er werd aangegeven dat het ongeveer 20 minuten langer zou duren vanwege drukte. Om 19:15 uur opnieuw gebeld echter geen telefonisch contact mogelijk. Ik ben naar de zaak gereden. Om 19:30 uur werd daar aangegeven dat het nog zeker 40 minuten zou duren. Ik was niet de enige die op dat moment in de zaak stond vanwege een bestelling die uit bleef. Omdat ik niet nog eens 40 minuten op het eten wilde wachten heb ik verzoek gedaan de bestelling te annuleren. Een medewerker gaf aan te compenseren, geen idee hoe of met wat maar daarvoor kwam ik niet naar de zaak. Het was niet mogelijk om mij het bedrag van 61,15€ terug te geven. Het bonnetje werd aan de kassa geplakt om terug te storten op een later moment. Ik ben erg teleurgesteld in deze gang van

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
31 januari 2022

Laatste keer dat ik besteld heb.. voor de zoveelste keer veelte laat.. ben het blijven proberen want vind de sushi wel lekker maar als je op tijd besteld om 5 uur voor kwart over 7 en ze komen pas rond 8 uur dat vind ik niet kunnen

Carmen
31 januari 2022

Sushi prima. Bezorging waardeloos. 2,5 uur na de geplande bezorgtijd was de sushi nog niet geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen en op berichten wordt niet gereageerd. Uiteindelijk zelf naartoe gereden, was de bestelling nog niet klaar. Bleek dat we niet de enige waren ………. 😤

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Diana
30 januari 2022

17 00 besteld eten zou om 18.15 worden bezorgd .veel gebeld ze zijn niet bereikbaar. Toen zelf maar gaan halen ik kwam daar en alles moest nog gemaakt worden ging pas weg om 19.30 ZEER SLECHT DE BEZORGING dit was de eerste keer dat we daar bestelde maar ook meteen de laatste.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Van Aken
30 januari 2022

Waardeloos nu voor de 2x een bestelling 1,5u te laat geleverd dan beloofd was Dus conclusie zal geen bestellingen meer plaatsen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Serenda
30 januari 2022

Sushi was heerlijk. Om 1715 zou de bestelling klaar staan, jammer dat we pas om 1745 de deur uitliepen

Nadia van Hoof
30 januari 2022

Het was lauw toen het bezorgd was.

Twan
26 januari 2022

Eten was lauw, moest opgewarmd worden. Bezorging kwam met excuus... bijna 1 uur te laat.

Smits
25 januari 2022

Bijna een half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Goch
24 januari 2022

Wij hadden online besteld om het eten om half 7 te laten bezorgen maar helaas om 7 nog geen sushi dus heb ik even gebeld en zou het nog een kwartiertje duren. Omdat we zo lang hadden moeten wachten zouden we ter compensatie wat extra's krijgen. Dat kwartiertje werd een half uurtje en zonder de beloofde extra's. Het eten wat we besteld hadden was wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
23 januari 2022

Was weer heerlijk

Perry
22 januari 2022

Heerlijk gegeten!

Esther
21 januari 2022

Uur te laat bezorgd maar smaakte prima!

Dennis
20 januari 2022

Wat lief extra loempia’s Alle begrip voor wat vertraging. Het was het wachten dubbel en dwars waard! Tot snel

Peter Busscher
20 januari 2022

Op advies van de medewerkers van het Kruidvat in Aarle-Rixtel, zijn wij naar Sushi Beek en Donk gestuurd. Wij snappen nu waarom. Was echt voortreffelijk. Op advies een flinke box laten samenstellen en we hebben genoten. Dikke 10 waard.

Wim
20 januari 2022

Altijd te laat met de bezorging! Mijn voortel is dat 1 sushi extra geleverd wordt per minuut vertraging

Marga Vastre
18 januari 2022

Heerlijke BBQ Sushi box. Genoten van de zeer diverse sushi's.

MC van Lieshout
17 januari 2022

Sushi was weer veel later dan afgesproken. We houden er tegenwoordig al rekening mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
17 januari 2022

Misschien een foto bij doen wat wat is was niet helmaal duidelijk

Koolhof
17 januari 2022

elke keer als je besteld moet je uren wachten. Vandaag voor 16 uur besteld, pas om 20.15 het eten in huis. Dit was de vorige keren ook al het geval. Eten is goed, maar als je binnen een paar uur wil eten kan je beter ergens anders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adelya
16 januari 2022

Lekker, vers, genoeg keuze

Katarina
15 januari 2022

Hele goede smak van sush👌👌👌, snel bezorgen. Zeker aanraden.😉 Tot snel!

Jeremy
14 januari 2022
Carolina Raaijmakers
14 januari 2022

De sushi heerlijk vers ...uitmuntend

Ruud
11 januari 2022

Elke x weer genieten van de sushi Ga vooral zo door en zekers met de leuk actie's van jullie..

A.H.A. Rovers
10 januari 2022

Prima service en uitstekend product

Inge
10 januari 2022

Drie kwartier te laat na de afgesproken tijd vindt ik niet kunnen en dan zijn ze telefonisch niette bereiken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
9 januari 2022

Heerlijk!

Roel
8 januari 2022

Sushi smaakte weer geweldig! Bezorging is wel elke keer een gok welk tijdstip er gekozen wordt, maar wel altijd een vriendelijke bezorger :)

Top
2 januari 2021
Conny
2 januari 2021

Het was heerlijk, optijd bezorgd en een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy polman
1 januari 2021

Echt super lekker!! En het ideale vonden wij dat je aparte schalen kunt bestellen voor kip en vlees, zodat de niet viseters ook voldoende lekkere keus hebben!!

Conny Otgens
1 januari 2021
MC van Lieshout
31 december 2021

Mooi op tijd en lekker vers.

Gerard
31 december 2021

Heerlijke Sushi

Van driel
31 december 2021

Het eten was heerlijk maar de bezorging was helaas minder. We hadden netjes om vijf uur besteld voor een bezorging tussen 19:00 - 19:15. We kregen een mail dat de verwachte bezorging om 19:00 uur zou zijn maar helaas werden we om 19:17 gebeld dat ze een half uur later zouden zijn. Vervelend omdat we visite hadden en we wat bijgerechten zelf hadden gemaakt (soja boontjes), die dus niet meer warm waren. Uiteindelijk om 20:00 uur eten gekregen wel met een excuus en we kregen wat warme frituur hapjes.

Sjoerd
30 december 2021

Heerlijk eten en zeer goede bezorging.

Ronny Snel
28 december 2021

Kwaliteit was weer super. Beste sushi in de regio. Bezorging helaas weer een -10. Wederom 55minuten later dan de bevestigingstijd, nadat ik telefonisch contact had opgenomen nog 30min moeten wachten. Erg jammer en hopelijk wordt dit snel opgelost.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Hans Meijer
28 december 2021

De Sushi was heerlijk. Bestelling was prima. Wat later dan gepland, maar dat was ok.

Hans
28 december 2021

Lekkerste poke bowl!

Vorstenbosch
27 december 2021
henrie
27 december 2021

snel, lekker en mooi op tijd

Van osch
27 december 2021

Mooie opgemaakte schaal en heerlijk!

G Escribano
25 december 2021

Heerlijke sushi! Helaas is de bezorgtijd vreselijk lang. Reken op ruim 5 kwartier.

Franssen
24 december 2021

Super sushi. Lekker! Ik bestel alleen maar bij Sushi Eight :)

Carla van Vijfeijken
24 december 2021

Heerlijk en vriendelijk personeel

Patrick
24 december 2021

Quality box is echt een aanrader! Mega lekkere verse sushi en mooi opgemaakt in de schaal om af te halen! Bedankt.

Sjoerd
18 december 2021

Bezorging vriendelijk en op tijd en het eten was hartstikke lekker.

Cindy
13 december 2021

40 Minuten later dan gepland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
12 december 2021

Laat thuis, moe... Lekkere sushi en vanaf de snelweg besteld, kop thee erbij, perfect!

L.
12 december 2021
Remko
11 december 2021

Super fijne bediening en personeel, verrassend lekkere sushi!

Twan
10 december 2021

Lekker gegeten. Attent dat de bezorging een telefoontje pleegde om aan te geven dat ze 10 minuten later waren.

Stan verbrugge
10 december 2021

Heerlijk gegeten, leuke werknemers en lossen eventuele problemen perfect op!

Perry
5 december 2021
Chris
5 december 2021

Weer heerlijk als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E Janssen
5 december 2021

Heerlijke sushi! Bestellen via website kan beter, er kan geen datum tijd voor de.volgende dag ingegeven worden, als ophaalmoment.

Van Gogh
3 december 2021
Rosanne
2 december 2021

We hebben weer heerlijk gegeten! Had erbij gezet dat ik jarig ben, en werd vriendelijk gefeliciteerd en er zat een extraatje bij de bestelling. Zeer attent en lekker! Niet onze eerste bestelling en zeker niet de laatste!

Vanya
1 december 2021

Dat was super lekker

Saskia
29 november 2021

Heerlijk sushi, alleen bezorger was 20 min later dan afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joris
28 november 2021

Lekker eten en snelle bereiding!

Mieke Zonneveld
21 november 2021

Super service

Evelien
20 november 2021

Sushi kwam VEEL te laat. Bestelling was niet compleet. Direct een melding gemaakt. Sushi zou nog nageleverd worden, maar dit is niet gebeurd.

henrie
20 november 2021

lekker, snel. we hebben er (opnieuw) van genoten.

A.Janssen
17 november 2021

Heerlijk!

Saskia
15 november 2021

Heerlijke sushi, alleen vervelend dat er een afhaaltijd wordt doorgegeven en je daarna nog ruim een half uur moet wachten op je bestelling.

Karin
14 november 2021

Netjes opgemaakt en zeer vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dag Karin, heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat doet ons goed! Graag tot snel - Team Sushi Eight

Migchels
14 november 2021

Het was heerlijk! Blij verrast!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark Vorstenbosch
13 november 2021

Bezorging was ruim 1 uur na vooraf gestelde bezorgingstijd. Dit kan gebeuren, maar het is dan wel netjes om dit dan aan de klant door te geven ipv te wachten totdat de klant zelf belt om te vragen waar de bestelling blijft.

Reactie van Sushi 8

Dag Mark, vervelend om te horen dat uw bestelling een uur te laat was. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan pakken we uw klacht daar verder op - Team Sushi Eight

Celine Sidiropoulos
13 november 2021

Top levering! Super vriendelijk en heerlijke sushi. De sushi word altijd aangevallen bij ons als het gearriveerd is.

Marion Janssen
8 november 2021

Bestellen ging makkelijk, sushi was erg lekker. Bezorging liet wat langer op zich wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leonie Habraken
7 november 2021

Na de vorige keer 2,5 uur te hebben moeten wachten, stond het nu op de afgesproken tijd klaar. Kan komen omdat ik het nu ook 2,5 uur eerder besteld heb. Of omdat ik kenbaar heb gemaakt dat het de vorige keer al mis was gegaan. Voor nu was het goed. Ik hoop dat het in de toekomst zo blijft

Reactie van Sushi 8

Dag Leonie, fijn dat u uw bestelling deze keer wel op tijd kon ophalen. We streven er naar dit in de toekomst zo te houden. Graag tot snel - Team Sushi Eight

V dijk
6 november 2021

Verkeerde bestelling mee gekregen maar de goede bestelling werd binnen 10 minuten nagebracht. Het eten was lekker.

Perry
5 november 2021
S van Lieshout
4 november 2021

Snelle levering. Schaal goed verzorgd.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling in orde was! We hopen u snel terug te zien in onze zaak!

Alexandra
3 november 2021
J
2 november 2021

Helaas was het dit keer niet wat wij gewend zijn. De rijst was nog hard, de smaak was niet lekker vers en de presentatie was niks vergeleken anders. Erg jammer voor dat geld

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling deze keer niet naar wens was. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl, dan kijken we wat we voor u kunnen doen

marjolein Kersten
1 november 2021

De rijst heeft nauwelijks smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
30 oktober 2021

Prima gerechten, alleen wat weinig sojasaus

Inez
25 oktober 2021
A beniers
24 oktober 2021

Eten was heerlijk Stond op tijd klaar voor afhaal Keurige service, komen graag terug

Ronny Snel
21 oktober 2021

Super kwaliteit! Goede service

Meike
18 oktober 2021

Heel erg slecht, gister een bestelling geplaatst, zou om half 7 bezorgd worden. Niet bereikbaar, wel 30x geprobeerd te bellen, direct de voicemail. Uiteindelijk is de bestelling gewoon helemaal niet bezorgd.. hele slechte zaak..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janne
18 oktober 2021

19.00u verwachte tijd bezorging, werd 19.45 uur. We hadden al een uur wachttijd voor 19.00 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dag Janne, vervelend om te horen! Wij komen u graag tegemoet. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan handelen we het via de mail verder af

Angela
17 oktober 2021

Bestelling kwam niet op tijd, waren niet bereikbaar per telefoon. Uiteindelijk zelf naar zaak gereden na 2 uur wachten. Daar na 30 minuten eindelijk naar huis met eten. 21.45 avondeten, niet handig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
17 oktober 2021
Stijn Storms
12 oktober 2021

Wederom heerlijke sushi gehad. Top aanbieding en komen snel weer terug

Franssen
9 oktober 2021

Super eten, ietsje aan de late kant, maar het zal wel druk zijn geweest. Is zeker het wachten waard.

Marco
8 oktober 2021

Zeer goed geholpen en lekker gegeten

Dirks
7 oktober 2021

Het warme eten was behoorlijk lauw, echt tegen koud aan en de sushi viel vaak uit elkaar. Het was wel lekker. Maar dit was echt jammer..

S
6 oktober 2021

Sushi is prima, bezorging vriendelijk en netjes op tijd. Alleen jammer dat bij de cheese salmonrol de zalm vergeten is. Verder prima!

Anouk
4 oktober 2021

Altijd eten van topkwaliteit!

Kim
3 oktober 2021

Super lekker weer, zoals altijd. Enige minpuntje nog ruim minuten wachten na afhaalmoment en dat ik bij bijzonderheden iets ingevuld had, wat niet gelezen is of op terug gekomen. Maar we komen zeker op een later moment terug want de sushi is heerlijk en de prijs kwaliteit verhouding goed 👍🏻

Wouter van Boggelen
3 oktober 2021

De gerechten zijn erg lekker. Wel mag er 1 of 2 flacons sojasaus bij, zeker bij een groot aantal gerechten zoals in onze bestelling. Evenals de gemberschijfjes, dat is met 1 wel erg weinig, mag er ook best 3 zijn.

Laura
3 oktober 2021

Smaakte heerlijk

Jos Swinkels
2 oktober 2021
Els
1 oktober 2021

Sushi besteld maar er zit altijd iets bij wat ik niet besteld heb en wat ik wel besteld heb niet. Maki met avocado was iets met taaie vis. En ook een sushi met tonijn besteld maar ook daar zat dezelfde taaie andere soort vis in. Niet gebeld om dit door te geven. Ga er op voorhand al vanuit dat je niet alles krijgt wat je besteld of dat er iets niet klopt.

Reactie van Sushi 8

Vervelend dat uw bestelling niet naar wens was. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? We komen u namelijk graag tegemoet

Ivo Lammers
1 oktober 2021

Heerlijke sushi, bestelling stond op tijd klaar en ze waren in de zaak erg vriendelijk.

Puts
30 september 2021

Heerlijke verse sushi. De bezorgtijd haalde ze niet maar hierover werd op tijd over gebeld, super netjes bezorgd. Aanrader

Joyce
25 september 2021

Bezorging matig omdat er eerder wordt bezorgd dan de tijd die ik heb geselecteerd. Toevallig was ik net thuis..

S
18 september 2021
Fam.Dijkgraaf
18 september 2021

Surf en Turf box heerlijk gegeten met 4 personen. Kwaliteit top en alles goed op smaak.

Jorita van Boggelen
10 september 2021

lekker, smakelijk.

Van rixtel
6 september 2021

Vaker besteld deze x smaakte het niet helft weg gegooid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Trees
3 september 2021

Heerlijk gegeten. Bezorging stipt op tijd. Jammer dat de tonijn niet vers was. Hij was erg droog en op het randje van niet goed meer.

Alexandra
2 september 2021

We hebben heerlijk gegeten! De bestelling kwam iets later, maar daar werd netjes over gebeld, dus gewoon 5 sterren!

Judith Donkers
30 augustus 2021

De sushi was lekker Alleen heel jammer dat ik voor 19.15 besteld had dat werd al vertraagd tot 20.50. En toen we ter plekke waren om onze bestelling op te halen moesten we nog 30 tot 60 minuten wachten. Dat vind ik niet acceptabel als het te druk is dan moeten er geen bestellingen meer aangenomen worden.

Wendy
30 augustus 2021

Lekker maar duurde erg lang voordat het klaar was

I
29 augustus 2021

Het eten op zich smaakte niet slecht. Echter de opmaak van de box had beter (netter) gekund. Het was ook jammer dat de gewenste ophaaltijd zomaar verzet werd naar een later tijdstip. Er ontbrak sfeer tijdens het afhaalmoment. De sushi die warm had moeten zijn, was dat niet. Al met al; eten oké, maar wij zoeken de volgende keer toch iets anders.

Saskia
27 augustus 2021

Heerlijk!!

R. Snel
25 augustus 2021

Kwaliteit was super! Overheerlijke sushi schotel

Lisanne
22 augustus 2021

We hadden de deal van de ‘studentenbox’. Was echt heel erg lekker. We hebben nog wel wat over, want we waren maar met z’n 2en. Morgen nog een keer genieten!

Akkers
21 augustus 2021

Het was weer heel goed. Door de populariteit moeten ze veel bestellingen verwerken wat wel eens wat langer duurt. Maar ach, even rekening mee houden, geen probleem… 👌🏽👍🏼

Angela
16 augustus 2021

alles heerlijk, behalve de sushi met een bepaald vleesjasje

MC van Lieshout
15 augustus 2021

Geweldig opgeloste fout in de vorige bestelling. Naar alle tevredenheid opgelost. Dank je wel Kim.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd
13 augustus 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk en perfect verzorgd

Lynn
11 augustus 2021

Het eten was er 1,5 uur telaat

Jackie
7 augustus 2021
Marie-Christine van Lieshout
7 augustus 2021

Bestellingen gedaan. Meestal prima. Gisteren bijna een uur te laat en de helft van de bestelling ontbrak. Ik kom vandaag met de bon naar jullie filiaal in Beek en Donk.

Inez
5 augustus 2021

Heerlijke sushi. Werd netjes gebeld dat het iets later werd

Anouk
1 augustus 2021

De levering is bijna altijd te laat maar de kwaliteit van de sushi is wel echt THE BEST!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
31 juli 2021
HR
29 juli 2021

Levering was 1 uur te laat, 25 min over de tijd wordt ik wel gebeld met excuses en er worden extra bijlagen als excuses aangeboden. Sushi kwaliteit was ook matig, maki viel voor een deel uit elkaar. Jammer, eerste keer bij hun besteld en dat was dan ook mijn laatste.

Joris
28 juli 2021

Lekker sushi, op tijd klaar en erg vriendelijk personeel. Aanrader!

Gerlinde
25 juli 2021
Verschuren
25 juli 2021

Bestelling geplaatst om 18.00 om het om 19.15 te laten bezorgen. Dit werd via de mail gewijzigd naar 19.50. Na 2 keer bellen na 20.00 uur kwam de bezorger om 20.45 met mijn bestelling. Het is dat ik al betaald had anders had het voor mij niet meer gehoeven.

Michelle
19 juli 2021

Er zaten zwarte haren op 1 van de sushi rollen.

van Maaren
12 juli 2021

Onze eerste keer sushi. Wij vonden het heerlijk! Vers gemaakt, goede hygiëne en een heerlijke sushibox. Echt een aanrader.

Eric Evers
11 juli 2021
Antwerpen
4 juli 2021

De Sushi zelf was prima, maar de Wakame was bevroren. Die heb ik niet kunnen eten. Heel jammer.