Beoordelingen van Sushi 8 Beek en Donk

Recente recensies

4.0
Ashley Verhappen
11 mei 2025

Mooi optyd ...lekker eten 👌

Krzysztof
11 mei 2025
Thomas
10 mei 2025
Wim
9 mei 2025

Eten is prima, wel te laat bezorgd en de wasabi en gember in die plastic zakjes is geen goede oplossing!

Maartje
7 mei 2025

Het was weer heerlijk!

Steneker
4 mei 2025

Alleen bestelling vroeg doorgegeven maar laat ontvangen dus iets te slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
4 mei 2025

Prima sushi. Goed verzorgt.

A.H.A. Rovers
2 mei 2025

Half uur te laat, maar de kwaliteit deed dat meteen weer vergeten

Eefje
29 april 2025

Prima bezorging. Helaas was de sushi echt niet lekker. Zie email.

Stef
27 april 2025

De bowl was weer heerlijk

Van den akker
20 april 2025

Alles was vers, precies op tijd! Toppers.

Reactie van Sushi 8

Geachte van der Akker, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Martens
14 april 2025

Goede sushi voor een goede prijs . En snel na plaatsen bestelling af te halen

Annet Martens
10 april 2025

Lekkere sushi’s!

Andy
10 april 2025
Wouter van Boggelen
24 maart 2025

De hoeveelheid rijst (veel) tov overige (weinig) was niet oke. In verhouding te veel rijst. De totale hoeveelheid is ook mager, in vergelijk met andere restaurantd

G.
24 maart 2025
angela
21 maart 2025

In veggie eight bowl gezocht naar de avocado, maar die niet gevonden! De rijst mag wat mij betreft wat zachter. De overige smaken waren prima.

René
18 maart 2025

Grote hompen ipv verfijnde sushi alsof het door een kip zonder kop in elkaar geflanst was, de wasabi is waarschijnlijk ook op de bon, echt te weinig om ook maar te kunnen proeven dat het wasabi was en dan nog de bezorging... Alsof ze door een oorlogszone heeft moeten fietsen met tig drempels als hindernissen echt? Heb al vaker besteld alle keren ok maar deze keer was desastreus, vraag me af of een toekomstige bestelling de moeite waard is......nee denk het niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wouter
17 maart 2025

Bestelling was laat gedaan, maar goed op tijd bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Nelleke
16 maart 2025

Snelle service. De bezorger deed het in 1x goed👌 fijn dat de notitie gelezen is. Sushi was heel erg lekker.😋

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Sanda
8 maart 2025

Altijd lekker

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

.
5 maart 2025

Erg slecht, bestelling incompleet, drie keer bellen en bijna 2 uur!!! later was de bestelling compleet

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Mariska
18 februari 2025

Sushi kwam een uur later dan gepland. De no rawbox was verder niet gemerkt, dus moesten zelf heel goed kijken welke de juiste box was. Alles was superlekker! Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat bijna alles naar wens is geweest. We zullen hier de volgende keer op letten. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Ron.
16 februari 2025

Helaas WEER een keer geen complete bestelling. Dus terug gereden (Want hun telefoon deed het niet.. ) en enigzins gefrustreerd m'n verhaal gedaan, daar er ook warme gerechten bij de originele bestelling/levering zaten die ook geclaimd want die stonden dus thuis koud te worden. Het uitnodigende kaartje op de balie met de qr erop waar ze vragen een 5star rating te geven werkt ook niet (misschien een geluk voor ze deze keer) ... Uiteindelijk een half uur later dan gepland toch weer aan tafel kunnen gaan. Ja het was dus opgelost, en het eten smaakte, maar toch at het niet lekker. Hoop gedoe...

Reactie van Sushi 8

Beste Ron, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Anke van Rixtel
15 februari 2025

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgt.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

iemand
15 februari 2025

Ik heb ruim 1 uur en 45 minuten wachten op mijn bestelling. Toen ik van lieverlee zelf maar naar de locatie reed kreeg ik een telefoontje 'dat ze onderweg was'. Maar dat was niet zo, want het eten heb ik zelf opgehaald bij de locatie. Het enige wat ik te horen kreeg was 'sorry'. Ja doei! Het ging jaren super goed hier.. nu niet meer. Ik ben geen fan meer en zal ook niet meer bestellen.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Peter
15 februari 2025

Waardeloze service, kan ik ook 0 sterren geven? Altijd te laat en vandaag ook telefonisch niet te bereiken. Een half uur na de beloofde bezorgtijd de bestelling zelf maar gaan halen, stond het gewoon klaar op de balie. Voor ons de laatste keer geweest dat we hier iets bestellen.

Reactie van Sushi 8

Beste Peter, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

15-2-25
15 februari 2025

Om 13.15u 's middags besteld, met de bezorgtijd om 17.15u. Was vervolgens veel te laat, en op het vaste en mobiele nummer niemand te bereiken. Werd vervolgens na 18.30u bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Erik Groeneveld
15 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Kim
8 februari 2025

Het is altijd anders... ook qua hoeveelheden. Gister een sushi sandwich, was maar de helft als anders. Vorige keer geen ebi erbij.. ook de pokebowls zijn altijd anders..

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Henrie
3 februari 2025

De bestelling is niet kompleet ipv Sushi 18, Sushi 8 geleverd. Telefonisch dagen al niet bereikbaar. Ik ben daags erna heen gereden en uitgelegd. Ik zou een tegoedbon krijgen. Niet ontvangen. Toch jammer dat men niet doet wat men beloofd.Het is telkens wat met Sushi8 of te laat of niet complete bestelling.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Keylie
3 februari 2025

Had om iets over 7 besteld met de bezorgtijd tussen 19:45/20:00 en ze zijn pas om 20:50 op komen dagen . Geen excuses aangeboden niks gewoon eten afgeveven en gegaan. Heb al eens vaker besteld en ging allemaal prima maar dit was echt heel slordig,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Anne
2 februari 2025

Netjes op tijd!! Kwaliteit verschilt ooit per dag maar toch bestel ik het liefst bij jullie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

W
29 januari 2025

Erg slecht dit keer! Sushi leek wel op een afstandje in het doosje gegooid? Viel me erg tegen dit keer zo jammer was altijd zeer tevreden, maar dit was niet goed!!

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Sanda
26 januari 2025

Is altijd heerlijk. Vriendelijke personeel.

Reactie van Sushi 8

Hoi Sandra, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Ellen
25 januari 2025

Bezorging keurig op tijd en vriendelijk, maar daarmee alles gezegd. Nog nooit zo smaakloos en matige sushi gehad hier.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Slits
21 januari 2025

Vis smaakte waterig, zalm verband, kaas in sushi is een no-go, kwaliteit ver beneden wat we van hen kennen

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Natasja Blommers
21 januari 2025

Slechte chilisaus, vreemde geur, alsof over datum. Geen verse sushi, voor deze prijs slechte kwaliteit

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Robert
21 januari 2025

Bestelling afgehaald, stond netjes op tijd klaar in mooie tas. Helaas thuisgekomen bleken alle 20 sushi special rolls, koud tot ijskoud te zijn. Kortom komen uit de koeling. Smaakbeleving is dan zowat nul. Heeft geen nut om zoiets mee te geven aan een klant. Hoeveel heden per Roll : rijst veel te veel, terwijl de afwerking met oa zalm/tonijn en rib eye zwaar tekort kwam. Helaas gaan we er geen 2e keer meer bestellen.

Reactie van Sushi 8

Beste Robert, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marielle
19 januari 2025

Goede service en op tijd. Heerlijk, kan niets anders zeggen. Sushi8 blijft voor mij de eerste.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

A.M
8 januari 2025
Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Rein
6 januari 2025

We hebben 2,5 uur moeten wachten mbt de bezorging na de afgesproken levertijd. Uiteindelijk zelf maar gaan halen. (en 45 minuten moeten wachten.) Denken ze het goed te maken met een bon van 10% korting....

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Bart de Groot
4 januari 2025

Ik heb om 17 uur een schotel besteld en deze kon ik om 17.30 ophalen perfect geregeld en deze was super lekker toppie.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Nathalie
3 januari 2025

Ik vind de sushi heerlijk! En wij bestellen dan ook het liefste bij sushi-eight. Maar, het lijkt wel of de plakken steeds dikker worden, en dat vind ik erg jammer! Hierdoor vind ik de kwaliteit wel minder door worden.. te veel rijst en te dik.

Karin
3 januari 2025

Zeer slecht deze keer. Besteld en wordt 2,5 uur later geleverd dan afgesproken tijd, inmiddels dus gegeten. Telefonisch niet bereikbaar, bestelling verplaatst naar vandaag om uiterlijk 17.30 en weer niets. Bellen, komt eraan zeggen ze. 3 kwartier later nog niets en weer bellen. Het is onderweg zeggen ze en dat is te laat weer dus ik zeg jammer ik ga zo niet meer bestellen, zegt de persoon aan de telefoon: oké doei en hangt op. Uur later bestelling en garnalen koud. Zo slecht hebben we het nog niet meegemaakt.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Simon Barten
2 januari 2025

Bestelling nooit gekregen aangezien hij er na 2u nog niet was! Toen is hij geannuleerd door medewerker omdat wij toch maar iets anders gingen eten want zaten al meer dan 2u te wachten. Dus vind raar dat ik mailtje krijg dat het onderweg is en of ik jullie wil beoordelen neem aan dat het geld terug gestort wordt

Jorg
1 januari 2025

Schandalige zaak met een eigenaar die een veelste grote bek heeft. Om half 5 besteld na 2 uur nog steeds niks gezien, weer gebeld na 5x niet opnemen eindelijk contact en werd ons verteld dat het nog eens een uur zal duren. Ik ben zelf naar het bedrijf gereden om me geld op te halen, dat zouden ze terug betalen als dat net zo lang duurt dan een bestelling bezorgen ben ik benieuwd wanneer het geld op rekening komt. Mocht dat niet binnen 48 uur gebeuren rij ik weer langs en ga ik niet eerder weg voordat ik mijn geld terug heb. Al met al schandalige tent die niet weet waar hij mee bezig is. Kleine tip als eigenaar zijnde zal ik niet zo bijdehand doen en eerst zorgen dat je deze pauper hut op orde krijgt. Om 21:08 kregen wij bericht dat bestelling onderweg is zo 4.5 uur later dan verwacht, uiteraard bedrijf opgebeld dat ze absoluut niet welkom zijn.

Reactie van Sushi 8

Beste Jorg, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Stef Mucha
31 december 2025

Vandaag Smoked Salmon Eight Bowl opgehaald was heerlijk. Een mooie afsluiter voor 2024

Van Hoof
26 december 2024

Het was weer heerlijk! Al vaker besteld en elke keer is het weer genieten van de sushi

F.de vries Bergmans
26 december 2024

Ik had op advies van mijn gasten de schaal Suchi 48 besteld , maar helaas was de schaal niet zoals in de tekst stond beschreven gevuld met die sushi uit de beschrijving. We hadden ook het idee dat niet alles vers was . Mijn gasten zijn echt sushi eters en wisten dat te melden . Ik vond het heel jammer voor mijn gasten en heb ze moeten teleurstellen.

Lieke
25 december 2024

De sushi stond dit keer netjes op het afgesproken tijdstip klaar. Fijn! De sushi en pokebowl waren heerlijk.

.H de Vries
25 december 2024

Heerlijk gegeten, ik zou zeker opnieuw bestellen.

Peter van der Burgt
23 december 2024

De bestelling was wederom veel te laat bezorgd. Half zes besteld en het wordt om kwart voor acht bezorgd. Het smaakt altijd prima, maar vanwege het laat bezorgen gaan we voortaan elders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica pennings
23 december 2024

Erg jammer als je iets besteld dat dan niet alles geleverd word. Gebeld en het zou nageleverd worden. Helaas niet gehad terwijl ik hier wel voor betaald heb. Ik snap dat dat er ooit iets fout kan gaan met een bestelling, maar niet naleveren vind ik echt niet kunnen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja van hout
22 december 2024

Kip was slecht deze keer

Joep
22 december 2024

De sushi was erg lekker, maar werd 2 uur later als de afgesproken tijd bezorgd

Monique
22 december 2024

We hebben weer genoten!

Lieke
21 december 2024

De sushi zelf is uitstekend. De service eromheen is echter niet naar wens. We kregen een bevestiging voor een andere afhaaltijd dan dat ik zelf had gekozen, dus telefonisch contact gezocht om te informeren wanneer het klaar zou zijn (zodat we op het juiste tijdstip daar zouden zijn). Er werd bevestigd dat het om 15.45 uur (dus ook voor de topdrukte zou je denken?) klaar zou staan. Eenmaal daar bleek dat toch pas 16.15 uur te zijn. De communicatie loopt dus alles behalve soepel... Ook klopte de inhoud van de sushibox ook niet volledig met de omschrijving.. zo jammer, want op de sushi zelf is ook niks aan te merken..

Anoniem
18 december 2024

Super lieve bezorger.

Fieke
15 december 2024

Lekker gegeten, keurig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
14 december 2024

Helaas deze keer niet echt tevreden. Toen ze de bestelling kwamen halen waren de snacks al bijna klaar, terwijl de sushi chickenlovers nog gemaakt moest worden. Met gevolg dat de snacks bij thuiskomst al koud waren. Daardoor deze keer niet echt tevreden en teleurgesteld!!

Van Zantvoort
13 december 2024

Ik weet niet of het de bedoeling was, maar er zat bij mijn bestelling geen extra spicy mayonaise bij

Andy
12 december 2024

Meer dan 45 minuten te laat.. en geen soja saus, stokjes of wasabi erbij. Het viel echt heel erg tegen.

Fieke
11 december 2024

Lekker gegeten maar zoals gewoonlijk weer veel te laat geleverd.

Katja
6 december 2024

Sushi is prima maar de bezorging is een ramp. Om 13 uur sushi besteld voor 18 uur. Om 20.10 uur werd het eten gebracht. En dit is niet de eerste keer! Wachttijd is altijd minimaal 1,5 uur. Ik bestel hier niets meer

Hélène van Uden
3 december 2024

👌

Deborah van Maaren
3 december 2024

Sushi burger was niet te eten zo hard was deze.

Anke Raaijmakers
2 december 2024

Gisteren ochtend heel vroeg sushi besteld voor het bezorgmoment van 17.30/17.45. 18.10 gebeld.. het was druk maar het kwam er zo snel mogelijk aan. 18.45!! Nog een keer gebeld, ja sorry, vergeten. Stond klaar maar was niet bezorgd. Binnen 5 minuten zouden ze er zijn. Dat was ook zo. Weliswaar met koude soja bonen en garnalen, 1,5 uur later. Maar we hadden sushi. Excuses werd aangeboden en er zou een kortingsbon gestuurd worden via de app ter compensatie. Niets ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alvin
28 november 2024

Sojasaus niet voorradig ?? Afhaaltijd niet correct. Toch nog 10 min moeten wachten. Dat zou beter moeten. Het eten was bijzonder lekker, en daar gaat het tenslotte om. Voor herhaling vatbaar.

L
27 november 2024
J
26 november 2024

Jammer dat de loempia’s koud waren

Verrijt
17 november 2024

De sushi was op tijd klaar en ontzettend lekker. Volgende keer weer...👍👍

Eertwegh
16 november 2024

De sushi kwam prima op tijd. Sushi was koud, vergeleken met wat we normaal gewend zijn. Ook de gyoza was helemaal koudnl geworden. Wat we erg jammer vonden is dat er geen wasabi en gember bij de bestelling zat, voor ons een groot gemis omdat we het ook niet in huis hebben.

Bianca
13 november 2024

Helaas later bexorgd dan de tijd die ik ingevuld had.Maar wel netjes een excuse van sorry dat ik te laat ben.De Sushi burger is echt een aanrader!

Twan
11 november 2024
Sylvia
9 november 2024

Het flesje sojasaus was gaan lekken in de tas. En één sushirol had een hele nare smaak, deze heb ik helaas weg moeten gooien. Ik heb meestal deze box dus heb vergelijkings materiaal. Maar van de rest heb ik genoten.

Rob jacobs
9 november 2024

Heerlijk verse sushi!!

Keylie Van der Linden
4 november 2024

Super snelle service, lekker veel keuze Eten was ook echt lekker en goed voorbereid!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hoi Keylie, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Van Zantvoort
1 november 2024

We hebben weer lekker gegeten

Sem Kuijpers
28 oktober 2024

Vaste klant bij Sushi8, bezorging deden ze nu (tijdelijk) niet in onze omgeving dus zelf maar opgehaald. Stond klaar wanneer ik binnen kwam en was binnen 1 minuut weer weg. Kwaliteit is zoals altijd weer een van de betere sushi restaurants!

Reactie van Sushi 8

Hoi Sem, wat een mooie review! Bedankt hiervoor. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Angela
26 oktober 2024

Heerlijk, alleen jammer dat er geen sojasaus bij zat.

G Meyer
23 oktober 2024

Het eten was goed (wel een heel dikke rand rijst), bezorger was ook vriendelijk, maar de tijd tussen bestellen en bezorgen was absurd lang, anderhalf uur! Ondanks dat het eten goed en lekker was, is dit voor mij toch een reden om niet opnieuw te bestellen, jammer.

Ron van der Rijt
20 oktober 2024

De surf en turf was wederom heerlijk. Helaas deze keer lang moeten wachten (45min) langer dan de afhaaltijd. Maar dat kan een keer...

Thijs Gevers
19 oktober 2024

Vandaag de nieuwe sushi sandwich besteld. Deze viel tegen. De vulling was goed maar de rijst was dik en maar aan 1 zijde gefrituurd, wat ook erg vet was.

Marco
17 oktober 2024

De sushi was heerlijk alleen de bezorging was slecht....gewoon een half uur te laat. Had besteld voor 18.15-18.30 maar werd al gebelt het wordt 18.30 was niet erg maar toen werd het pas 19.00. Beetje jammer dus de 1ste ervaring was meteen negatief en het was ook best een flinke bestelling. Hopelijk volgende keer wel optijd want helaas zie je veel revieuws met slechte beoordelingen over de bezorging maar de sushi is super.....beter als bij Mojo

Jacobs
14 oktober 2024

Sushi was prima, echter de wachttijden liep dermate op in de zaak dat één medewerker het voor gezien hield en in in paniek de zaak uitliep. De druk werd hem te veel. De gemiddelde wachttijd was ca. 45-60 min langer dan verwacht. Dat is natuurlijk onacceptabel.

Sw
14 oktober 2024

De bestelling is helaas niet gekomen. 2 uur lang werd er gezegd dat het er zo aan kwam. Jammer dat ze niet meteen zeggen dat het niet gaat lukken. Er werden ook vouchers beloofd als we nog even geduld zouden hebben. Maar toen het na 2 uur wachten besloten de bestelling te annuleren, kregen we niets meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. J
13 oktober 2024

Sushi is altijd heerlijk, daarom blijven we ook bij jullie bestellen. Nadeel vind ik echt de bezorg en afhaaltijden. Deze kloppen vaak niet. Vandaag rond het middaguur al besteld om na een dagje weg om 17.30 af te halen. Om 17.29 (waren al onderweg) werd ik gebeld omdat onze bestelling vertraging had opgelopen. Kan altijd een keer gebeuren, maar helaas is dit niet de eerste keer! Vandaag begreep ik het helemaal niet, omdat we al zo vroeg hadden besteld. Dan had dit mijns inziens ook eerder gemeld kunnen worden. Daarentegen ook geen vergoeding gehad ter compensatie. Smetje op het heerlijke eten! Hoop dat dit in de toekomst verbetert kan worden en dat dit net zo top wordt als het eten zelf!

Petra
7 oktober 2024
Wouter
6 oktober 2024

Zalm en tonijn waren niet echt vers

Anoniem
29 september 2024

Uur later bezorgd dan mijn tijdstip voor voorkeur, terwijl 2 dagen van te voren al bestelling geplaatst

Victoria
28 september 2024

Lekkere sushi ook op afgesproken tijd bezorgt

Franssen
21 september 2024

Altijd super lekker, zo snel mogelijk geleverd en makkelijk besteld.

Ingeborg
19 september 2024

Smaakte heerlijk!

Angela
16 september 2024
Noël
15 september 2024

Bezorging werd tussen 19.40 en 20.00 uur verwacht. Om 21.00 uur hadden we nog geen eten. Eerst hadden ze een verkeerde vestelling geleverd. Daarna zijn we zelf maar onze bestelling op gaan halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thijs
14 september 2024

Bestelling zou om 18.15u klaar zijn. Werd gebeld dat het 18.45u werd en daar aangekomen moest ik nog 20 minuten wachten. Ook aangegeven dag we geen krab wilde, maar zat toch behoorlijk wat krab bij. Voor de rest was het eten wel goed

W
12 september 2024

Een uur te laat bezorgd op een doordeweekse dag. Al vroeg in de middag besteld dus daar ligt het niet aan.

Tamara Heyne
8 september 2024

De surf en turfbox was erg lekker en super vers!

Sander
5 september 2024

Goede porties en lekkere toppings maar de sushirijst in de pokébowl was zoeter dan verwacht, waardoor het geheel een tikkeltje uit balans raakte. Niet super storend, maar toch een puntje van aandacht misschien 🤷‍