Reviews from Sushi 8 Beek en Donk
Recent reviews
Fam. Allouch
Super lekker en verse sushi. Dankje wel team Sushi8
Van Zantvoort
Er zat deze keer extra tonijn en spicy mayonaise bij, heel lekker.
Matanja Vd Hombergh
De gefrituurde garnalen waren helemaal koud. Niet eens meer een beetje warm. Tevens na een uur wachten kreeg ik de melding dat de bestelling onderweg was, vervolgens komt de bestelling alsnog pas een half uur later aan. Terwijl het maximaal 10 minuten rijden is. Bezorger gaf aan dat het ontzettend druk was en ging kijken voor een compensatie, want hij vond dit ook niet normaal. Vervolgens helaas niks meer gehoord.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Anita muller
2 keer gebeld bestelling klopt niet geen reactie
Jeroen Jonkers
Kwaliteit goed, bezorging had wel wat vlotter gemogen
T
We hadden gevraagd om een aanpassing maar nu was bijna alles komkommer en avocado én er zat al sojasaus op de sushi! Bezorging was meer dan een uur te laat.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beïnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
gerardus
bezorging was een half uurtje eerder dan aangegeven maar man man man wat een hoopje ellende. €41,- betaald voor 22 stukjes sushi, in beginsel geen enkel probleem wnt hier kies je voor. maar het is bedroevend slecht. Er is nauwelijks vis te bekennen en de rijst is niet eens gaar, het enige waar ze rijkelijk in zijn is je sushi bestrooien met droge vermicelli. Tevens gekozen voor de soft shell crab tempura roll, gezien de prijs en benaming moest dit wel een feestje worden... Nou, de ingewanden van een aangereden eekhoren zien er om te beginnen smakelijker uit en ik zal maar niet omschrijven hoe het ''gesmaakt'' heeft. Vroeger, toen in coronatijd lounge8 dichtging en sushi8 opende in Beek Donk was het echt heel lekker maar anno 2025 is hier helemaal niks meer van over! Gewoon slecht en het mag de naam sushi niet eens krijgen. Volgende keer toch maar weer Sakura Miki
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste Gerardus, wij vinden het extreem vervelend om te horen dat u dit heeft ervaren. We streven altijd naar de beste service en kwaliteit. Bedankt dat je dit met ons deelt. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Angeline
Een uur te laat geleverd en dan ook nog sushi die op zijn kop in de tas heeft gelegen dus alles geplat en door elkaar, gezelligheid om lekker sushi te eten gaat er dan wel van af.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met je bestelling. Dat is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Elle
Ik heb lekkerder op (ook van sushi 8), het was erg laat bezorgd (ivm kids)! Zsm 17:15u besteld, meteen gebeld voor een ongeveer tijd 18:25u werd er zegt, via mail 18:30-18:50u, 19:10u weer gebeld was onderweg werd gezegd en ja hoor na nog mals 30min wachten 19:35u was het er 🤯
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
.
De sushi was lekker, helaas door het lange wachten (bezorgen) waren de warme gerechten afgekoeld.
Merel
Altijd lekkere sushi! helaas hadden wij 2 porties loempia’s besteld en kregen er minder. Verder goed!
Ashley Verhappen
Mooi optyd ...lekker eten 👌
Krzysztof
Thomas
Wim
Eten is prima, wel te laat bezorgd en de wasabi en gember in die plastic zakjes is geen goede oplossing!
Maartje
Het was weer heerlijk!
Steneker
Alleen bestelling vroeg doorgegeven maar laat ontvangen dus iets te slecht
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wouter
Prima sushi. Goed verzorgt.
A.H.A. Rovers
Half uur te laat, maar de kwaliteit deed dat meteen weer vergeten
Eefje
Prima bezorging. Helaas was de sushi echt niet lekker. Zie email.
Stef
De bowl was weer heerlijk
Van den akker
Alles was vers, precies op tijd! Toppers.
Reaction from Sushi 8
Geachte van der Akker, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Martens
Goede sushi voor een goede prijs . En snel na plaatsen bestelling af te halen
Annet Martens
Lekkere sushi’s!
Andy
Wouter van Boggelen
De hoeveelheid rijst (veel) tov overige (weinig) was niet oke. In verhouding te veel rijst. De totale hoeveelheid is ook mager, in vergelijk met andere restaurantd
G.
angela
In veggie eight bowl gezocht naar de avocado, maar die niet gevonden! De rijst mag wat mij betreft wat zachter. De overige smaken waren prima.
René
Grote hompen ipv verfijnde sushi alsof het door een kip zonder kop in elkaar geflanst was, de wasabi is waarschijnlijk ook op de bon, echt te weinig om ook maar te kunnen proeven dat het wasabi was en dan nog de bezorging... Alsof ze door een oorlogszone heeft moeten fietsen met tig drempels als hindernissen echt? Heb al vaker besteld alle keren ok maar deze keer was desastreus, vraag me af of een toekomstige bestelling de moeite waard is......nee denk het niet.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wouter
Bestelling was laat gedaan, maar goed op tijd bezorgt
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nelleke
Snelle service. De bezorger deed het in 1x goed👌 fijn dat de notitie gelezen is. Sushi was heel erg lekker.😋
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Sanda
Altijd lekker
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
.
Erg slecht, bestelling incompleet, drie keer bellen en bijna 2 uur!!! later was de bestelling compleet
Reaction from Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Mariska
Sushi kwam een uur later dan gepland. De no rawbox was verder niet gemerkt, dus moesten zelf heel goed kijken welke de juiste box was. Alles was superlekker! Voor herhaling vatbaar!
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat bijna alles naar wens is geweest. We zullen hier de volgende keer op letten. Tot snel weer bij Sushi-Eight!
Ron.
Helaas WEER een keer geen complete bestelling. Dus terug gereden (Want hun telefoon deed het niet.. ) en enigzins gefrustreerd m'n verhaal gedaan, daar er ook warme gerechten bij de originele bestelling/levering zaten die ook geclaimd want die stonden dus thuis koud te worden. Het uitnodigende kaartje op de balie met de qr erop waar ze vragen een 5star rating te geven werkt ook niet (misschien een geluk voor ze deze keer) ... Uiteindelijk een half uur later dan gepland toch weer aan tafel kunnen gaan. Ja het was dus opgelost, en het eten smaakte, maar toch at het niet lekker. Hoop gedoe...
Reaction from Sushi 8
Beste Ron, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Anke van Rixtel
Heerlijk gegeten en op tijd bezorgt.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
iemand
Ik heb ruim 1 uur en 45 minuten wachten op mijn bestelling. Toen ik van lieverlee zelf maar naar de locatie reed kreeg ik een telefoontje 'dat ze onderweg was'. Maar dat was niet zo, want het eten heb ik zelf opgehaald bij de locatie. Het enige wat ik te horen kreeg was 'sorry'. Ja doei! Het ging jaren super goed hier.. nu niet meer. Ik ben geen fan meer en zal ook niet meer bestellen.
Reaction from Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Peter
Waardeloze service, kan ik ook 0 sterren geven? Altijd te laat en vandaag ook telefonisch niet te bereiken. Een half uur na de beloofde bezorgtijd de bestelling zelf maar gaan halen, stond het gewoon klaar op de balie. Voor ons de laatste keer geweest dat we hier iets bestellen.
Reaction from Sushi 8
Beste Peter, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
15-2-25
Om 13.15u 's middags besteld, met de bezorgtijd om 17.15u. Was vervolgens veel te laat, en op het vaste en mobiele nummer niemand te bereiken. Werd vervolgens na 18.30u bezorgd.
Reaction from Sushi 8
Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Erik Groeneveld
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Kim
Het is altijd anders... ook qua hoeveelheden. Gister een sushi sandwich, was maar de helft als anders. Vorige keer geen ebi erbij.. ook de pokebowls zijn altijd anders..
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Henrie
De bestelling is niet kompleet ipv Sushi 18, Sushi 8 geleverd. Telefonisch dagen al niet bereikbaar. Ik ben daags erna heen gereden en uitgelegd. Ik zou een tegoedbon krijgen. Niet ontvangen. Toch jammer dat men niet doet wat men beloofd.Het is telkens wat met Sushi8 of te laat of niet complete bestelling.
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Keylie
Had om iets over 7 besteld met de bezorgtijd tussen 19:45/20:00 en ze zijn pas om 20:50 op komen dagen . Geen excuses aangeboden niks gewoon eten afgeveven en gegaan. Heb al eens vaker besteld en ging allemaal prima maar dit was echt heel slordig,
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Anne
Netjes op tijd!! Kwaliteit verschilt ooit per dag maar toch bestel ik het liefst bij jullie!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
W
Erg slecht dit keer! Sushi leek wel op een afstandje in het doosje gegooid? Viel me erg tegen dit keer zo jammer was altijd zeer tevreden, maar dit was niet goed!!
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Sanda
Is altijd heerlijk. Vriendelijke personeel.
Reaction from Sushi 8
Hoi Sandra, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Ellen
Bezorging keurig op tijd en vriendelijk, maar daarmee alles gezegd. Nog nooit zo smaakloos en matige sushi gehad hier.
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Slits
Vis smaakte waterig, zalm verband, kaas in sushi is een no-go, kwaliteit ver beneden wat we van hen kennen
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Natasja Blommers
Slechte chilisaus, vreemde geur, alsof over datum. Geen verse sushi, voor deze prijs slechte kwaliteit
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Robert
Bestelling afgehaald, stond netjes op tijd klaar in mooie tas. Helaas thuisgekomen bleken alle 20 sushi special rolls, koud tot ijskoud te zijn. Kortom komen uit de koeling. Smaakbeleving is dan zowat nul. Heeft geen nut om zoiets mee te geven aan een klant. Hoeveel heden per Roll : rijst veel te veel, terwijl de afwerking met oa zalm/tonijn en rib eye zwaar tekort kwam. Helaas gaan we er geen 2e keer meer bestellen.
Reaction from Sushi 8
Beste Robert, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Marielle
Goede service en op tijd. Heerlijk, kan niets anders zeggen. Sushi8 blijft voor mij de eerste.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight
A.M
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Rein
We hebben 2,5 uur moeten wachten mbt de bezorging na de afgesproken levertijd. Uiteindelijk zelf maar gaan halen. (en 45 minuten moeten wachten.) Denken ze het goed te maken met een bon van 10% korting....
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Bart de Groot
Ik heb om 17 uur een schotel besteld en deze kon ik om 17.30 ophalen perfect geregeld en deze was super lekker toppie.
Reaction from Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Nathalie
Ik vind de sushi heerlijk! En wij bestellen dan ook het liefste bij sushi-eight. Maar, het lijkt wel of de plakken steeds dikker worden, en dat vind ik erg jammer! Hierdoor vind ik de kwaliteit wel minder door worden.. te veel rijst en te dik.
Karin
Zeer slecht deze keer. Besteld en wordt 2,5 uur later geleverd dan afgesproken tijd, inmiddels dus gegeten. Telefonisch niet bereikbaar, bestelling verplaatst naar vandaag om uiterlijk 17.30 en weer niets. Bellen, komt eraan zeggen ze. 3 kwartier later nog niets en weer bellen. Het is onderweg zeggen ze en dat is te laat weer dus ik zeg jammer ik ga zo niet meer bestellen, zegt de persoon aan de telefoon: oké doei en hangt op. Uur later bestelling en garnalen koud. Zo slecht hebben we het nog niet meegemaakt.
Reaction from Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Simon Barten
Bestelling nooit gekregen aangezien hij er na 2u nog niet was! Toen is hij geannuleerd door medewerker omdat wij toch maar iets anders gingen eten want zaten al meer dan 2u te wachten. Dus vind raar dat ik mailtje krijg dat het onderweg is en of ik jullie wil beoordelen neem aan dat het geld terug gestort wordt
Jorg
Schandalige zaak met een eigenaar die een veelste grote bek heeft. Om half 5 besteld na 2 uur nog steeds niks gezien, weer gebeld na 5x niet opnemen eindelijk contact en werd ons verteld dat het nog eens een uur zal duren. Ik ben zelf naar het bedrijf gereden om me geld op te halen, dat zouden ze terug betalen als dat net zo lang duurt dan een bestelling bezorgen ben ik benieuwd wanneer het geld op rekening komt. Mocht dat niet binnen 48 uur gebeuren rij ik weer langs en ga ik niet eerder weg voordat ik mijn geld terug heb. Al met al schandalige tent die niet weet waar hij mee bezig is. Kleine tip als eigenaar zijnde zal ik niet zo bijdehand doen en eerst zorgen dat je deze pauper hut op orde krijgt. Om 21:08 kregen wij bericht dat bestelling onderweg is zo 4.5 uur later dan verwacht, uiteraard bedrijf opgebeld dat ze absoluut niet welkom zijn.
Reaction from Sushi 8
Beste Jorg, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Stef Mucha
Vandaag Smoked Salmon Eight Bowl opgehaald was heerlijk. Een mooie afsluiter voor 2024
Van Hoof
Het was weer heerlijk! Al vaker besteld en elke keer is het weer genieten van de sushi
F.de vries Bergmans
Ik had op advies van mijn gasten de schaal Suchi 48 besteld , maar helaas was de schaal niet zoals in de tekst stond beschreven gevuld met die sushi uit de beschrijving. We hadden ook het idee dat niet alles vers was . Mijn gasten zijn echt sushi eters en wisten dat te melden . Ik vond het heel jammer voor mijn gasten en heb ze moeten teleurstellen.
Lieke
De sushi stond dit keer netjes op het afgesproken tijdstip klaar. Fijn! De sushi en pokebowl waren heerlijk.
.H de Vries
Heerlijk gegeten, ik zou zeker opnieuw bestellen.
Peter van der Burgt
De bestelling was wederom veel te laat bezorgd. Half zes besteld en het wordt om kwart voor acht bezorgd. Het smaakt altijd prima, maar vanwege het laat bezorgen gaan we voortaan elders bestellen.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jessica pennings
Erg jammer als je iets besteld dat dan niet alles geleverd word. Gebeld en het zou nageleverd worden. Helaas niet gehad terwijl ik hier wel voor betaald heb. Ik snap dat dat er ooit iets fout kan gaan met een bestelling, maar niet naleveren vind ik echt niet kunnen.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Anja van hout
Kip was slecht deze keer
Joep
De sushi was erg lekker, maar werd 2 uur later als de afgesproken tijd bezorgd
Monique
We hebben weer genoten!
Lieke
De sushi zelf is uitstekend. De service eromheen is echter niet naar wens. We kregen een bevestiging voor een andere afhaaltijd dan dat ik zelf had gekozen, dus telefonisch contact gezocht om te informeren wanneer het klaar zou zijn (zodat we op het juiste tijdstip daar zouden zijn). Er werd bevestigd dat het om 15.45 uur (dus ook voor de topdrukte zou je denken?) klaar zou staan. Eenmaal daar bleek dat toch pas 16.15 uur te zijn. De communicatie loopt dus alles behalve soepel... Ook klopte de inhoud van de sushibox ook niet volledig met de omschrijving.. zo jammer, want op de sushi zelf is ook niks aan te merken..
Anoniem
Super lieve bezorger.
Fieke
Lekker gegeten, keurig op tijd bezorgd
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Angela
Helaas deze keer niet echt tevreden. Toen ze de bestelling kwamen halen waren de snacks al bijna klaar, terwijl de sushi chickenlovers nog gemaakt moest worden. Met gevolg dat de snacks bij thuiskomst al koud waren. Daardoor deze keer niet echt tevreden en teleurgesteld!!
Van Zantvoort
Ik weet niet of het de bedoeling was, maar er zat bij mijn bestelling geen extra spicy mayonaise bij
Andy
Meer dan 45 minuten te laat.. en geen soja saus, stokjes of wasabi erbij. Het viel echt heel erg tegen.
Fieke
Lekker gegeten maar zoals gewoonlijk weer veel te laat geleverd.
Katja
Sushi is prima maar de bezorging is een ramp. Om 13 uur sushi besteld voor 18 uur. Om 20.10 uur werd het eten gebracht. En dit is niet de eerste keer! Wachttijd is altijd minimaal 1,5 uur. Ik bestel hier niets meer
Hélène van Uden
👌
Deborah van Maaren
Sushi burger was niet te eten zo hard was deze.
Anke Raaijmakers
Gisteren ochtend heel vroeg sushi besteld voor het bezorgmoment van 17.30/17.45. 18.10 gebeld.. het was druk maar het kwam er zo snel mogelijk aan. 18.45!! Nog een keer gebeld, ja sorry, vergeten. Stond klaar maar was niet bezorgd. Binnen 5 minuten zouden ze er zijn. Dat was ook zo. Weliswaar met koude soja bonen en garnalen, 1,5 uur later. Maar we hadden sushi. Excuses werd aangeboden en er zou een kortingsbon gestuurd worden via de app ter compensatie. Niets ontvangen.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Alvin
Sojasaus niet voorradig ?? Afhaaltijd niet correct. Toch nog 10 min moeten wachten. Dat zou beter moeten. Het eten was bijzonder lekker, en daar gaat het tenslotte om. Voor herhaling vatbaar.
L
J
Jammer dat de loempia’s koud waren
Verrijt
De sushi was op tijd klaar en ontzettend lekker. Volgende keer weer...👍👍
Eertwegh
De sushi kwam prima op tijd. Sushi was koud, vergeleken met wat we normaal gewend zijn. Ook de gyoza was helemaal koudnl geworden. Wat we erg jammer vonden is dat er geen wasabi en gember bij de bestelling zat, voor ons een groot gemis omdat we het ook niet in huis hebben.
Bianca
Helaas later bexorgd dan de tijd die ik ingevuld had.Maar wel netjes een excuse van sorry dat ik te laat ben.De Sushi burger is echt een aanrader!
Twan
Sylvia
Het flesje sojasaus was gaan lekken in de tas. En één sushirol had een hele nare smaak, deze heb ik helaas weg moeten gooien. Ik heb meestal deze box dus heb vergelijkings materiaal. Maar van de rest heb ik genoten.
Rob jacobs
Heerlijk verse sushi!!
Keylie Van der Linden
Super snelle service, lekker veel keuze Eten was ook echt lekker en goed voorbereid!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Reaction from Sushi 8
Hoi Keylie, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Van Zantvoort
We hebben weer lekker gegeten
Sem Kuijpers
Vaste klant bij Sushi8, bezorging deden ze nu (tijdelijk) niet in onze omgeving dus zelf maar opgehaald. Stond klaar wanneer ik binnen kwam en was binnen 1 minuut weer weg. Kwaliteit is zoals altijd weer een van de betere sushi restaurants!
Reaction from Sushi 8
Hoi Sem, wat een mooie review! Bedankt hiervoor. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight
Angela
Heerlijk, alleen jammer dat er geen sojasaus bij zat.
G Meyer
Het eten was goed (wel een heel dikke rand rijst), bezorger was ook vriendelijk, maar de tijd tussen bestellen en bezorgen was absurd lang, anderhalf uur! Ondanks dat het eten goed en lekker was, is dit voor mij toch een reden om niet opnieuw te bestellen, jammer.
Ron van der Rijt
De surf en turf was wederom heerlijk. Helaas deze keer lang moeten wachten (45min) langer dan de afhaaltijd. Maar dat kan een keer...
Thijs Gevers
Vandaag de nieuwe sushi sandwich besteld. Deze viel tegen. De vulling was goed maar de rijst was dik en maar aan 1 zijde gefrituurd, wat ook erg vet was.
Marco
De sushi was heerlijk alleen de bezorging was slecht....gewoon een half uur te laat. Had besteld voor 18.15-18.30 maar werd al gebelt het wordt 18.30 was niet erg maar toen werd het pas 19.00. Beetje jammer dus de 1ste ervaring was meteen negatief en het was ook best een flinke bestelling. Hopelijk volgende keer wel optijd want helaas zie je veel revieuws met slechte beoordelingen over de bezorging maar de sushi is super.....beter als bij Mojo
Jacobs
Sushi was prima, echter de wachttijden liep dermate op in de zaak dat één medewerker het voor gezien hield en in in paniek de zaak uitliep. De druk werd hem te veel. De gemiddelde wachttijd was ca. 45-60 min langer dan verwacht. Dat is natuurlijk onacceptabel.
Sw
De bestelling is helaas niet gekomen. 2 uur lang werd er gezegd dat het er zo aan kwam. Jammer dat ze niet meteen zeggen dat het niet gaat lukken. Er werden ook vouchers beloofd als we nog even geduld zouden hebben. Maar toen het na 2 uur wachten besloten de bestelling te annuleren, kregen we niets meer.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
S. J
Sushi is altijd heerlijk, daarom blijven we ook bij jullie bestellen. Nadeel vind ik echt de bezorg en afhaaltijden. Deze kloppen vaak niet. Vandaag rond het middaguur al besteld om na een dagje weg om 17.30 af te halen. Om 17.29 (waren al onderweg) werd ik gebeld omdat onze bestelling vertraging had opgelopen. Kan altijd een keer gebeuren, maar helaas is dit niet de eerste keer! Vandaag begreep ik het helemaal niet, omdat we al zo vroeg hadden besteld. Dan had dit mijns inziens ook eerder gemeld kunnen worden. Daarentegen ook geen vergoeding gehad ter compensatie. Smetje op het heerlijke eten! Hoop dat dit in de toekomst verbetert kan worden en dat dit net zo top wordt als het eten zelf!
Reaction from Sushi 8
Onze excuses voor de vervelende ervaring. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die je van Sushi Eight mag verwachten. We waarderen je feedback en nemen dit intern mee om herhaling te voorkomen. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight