Bewertungen von Sushi 8 Beek en Donk

Neue Beurteilungen

4.0
M
Heute

Netjes bezorgd en verzorgd, was weer heerlijk . Helaas zat de salade er niet bij.

Vladimir
Gestern

Lekkere sushi, rijst niet te zoutig. Perfect!

T
31 Mai 2023

Helemaal goed

Peter Ronkes Agerbeek
30 Mai 2023

Als gebruikelijk was het prima in orde.

R
30 Mai 2023

Lekkere sushi, alleen 3 kwartier te laat!

Bart van Duijnhoven
29 Mai 2023

Goed eten. Zou na een uur bezorgd moeten zijn. Was 50 minuten later.

Wouter
29 Mai 2023

Te lang wachten (1 uur). Slordig opgemaakt. Teriaki saus was zompig, net gelei. Was vorige keer ook al

Mc van Lieshout
26 Mai 2023

Heerlijke sushi, maar we hadden ipv 32 items, 28 items... Dat is wel raar.

Chantal Wissmann
21 Mai 2023

Ik ontving een Veggie Bowl zonder tofu, ik heb 3x naar jullie mobiele nummer gebeld en 2x op de vaste lijn, maar niemand nam de telefoon op. Ik heb maar wat zalm van de Salmon Bowl van mijn man erbij gedaan. Overigens is dit al de tweede keer dat er iets niet klopt als we online bestellen


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty Wildenberg
21 Mai 2023

Bestelling op tijd klaar en smaakvolle verse sushi 👍

Joris
19 Mai 2023

De sushi was minder lekker dan normaal en bovendien een half uur later dan de afgesproken tijd

Johan Rooijakkers
18 Mai 2023

Ongelofelijk, 18:04 bestelt met een verwachte bezorgtijd van 19:35. Ondertussen is het 21:29 en wachten we nog steeds. We hebben al reeds 2x gebeld en telkens waren ze net vertrokken
 “hebben de kinderen geluk, kunnen ze lekker lang opblijven”
 “het word nu gemaakt, verser heb je het nog nooit gehad”
. Enorm slechte communicatie en valse beloftes.. Of de sushi goed is zullen we wellicht ooit ontdekken
 We hebben maar een zak chips open getrokken en de kids liggen ondertussen na een boterham in bed
.

Meulenbroeks
17 Mai 2023

Surf en Turf box besteld, maar zonder tegenbericht waren twee soorten sushi vervangen door andere sushi (die ook al in de box zat, dus dubbel) de California Roll en Flamed Salmon Nigiri ontbraken. Dit was geen probleem geweest als dit medegedeeld/ gevraagd zou worden maar niet dat je daar thuis achter moet komen. Nota bene heb ik 30 min. Moeten wachten op mijn bestelling (na afhaal tijd), dus voldoende tijd om dit te overleggen lijkt mij.

Anja Van Hout
15 Mai 2023
Anoniem
14 Mai 2023

Besteld met de optie zsm leveren .(17.15 besteld ) 19.40 geleverd wel belde ze nog 1 keer met het loopt 30min uit. Maar na 40 min zelf Bellen was het nog niet klaar. Het was wel lekker maar ze kunnen beter een stop zetten op bestellingen als ze personeel problemen hebben. Begrijp ik ook wel met die verschrikkelijke baas die personeel uitsnauwd waar je bij bent als je afhaalt. Tip spreek duidelijk een tijd af als je het bezorgd wil hebben.

VN Hoof
13 Mai 2023

Door een grote bestelling lukte het niet om mijn bestelling op tijd klaar te hebben. Ze waren daar eerlijk en open in. En ze wisten meteen welke bestelling voor mij was. Eenmaal klaar was t kakelvers en lekker.

Marlies
13 Mai 2023

Helaas klopte de bezorgtijd niet en heb ik het zelf 3 kwartier later zelf opgehaald. De kwaliteit maakte gelukkig alles goed, we hebben heerlijk gesmuld!

Monique
11 Mai 2023
Bakels
7 Mai 2023

We bestellen met regelmaat bij jullie, vaak gaat het goed, soms niet. Vandaag was een grote teleurstelling. Bestelling geplaatst met bezorgtijd 17.15/17.30, ze stonden om 16.30 al aan de deur. De sushi kan wel wachten, maar de snacks die we erbij hadden niet. Gebeld, en kregen in eerste instantie opwarm tips. Zo werkt dat niet vind ik, we ontvangen ons eten een uur te vroeg en willen dan niet zelf nog eten moeten opwarmen, het is geen frietje van 2€ waar we het dan over hebben. Uiteindelijk werd voorgesteld dat we een nieuwe snackmix kregen op onze oorspronkelijke tijd. (17.15/17.30) dit kwam vervolgens pas om 18.00!! De sushi was niet wat we gewend waren en smaakte niet vers. Je betaald best veel voor sushi, dus je verwacht ook dat het vers smaakt als je 8€ voor 4 stukjes betaald!! Het weerhoud ons er niet van nogmaals te bestellen, maar hadden toch echt wel een betere service/kwaliteit van jullie verwacht!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

tielemans
7 Mai 2023

ik moest erg lang wachten, het was chaos en gemopper helaas. zijn we niet gewend. we kregen als klant wel een hapje tijdens het wachten.

Nicole Vliegenberg-Dore
6 Mai 2023

Helaas de zoveelste keer dat bezorging echt schandalig veel te laat is, vandaag een bestelling geplaatst voor levering 17:15/17:30, kreeg daarna een bevestigingsmail dat de bezorgtijd 18:30 zou zijn. Vervolgens heb ik zelf om 19:15 gebeld en kregen we uiteindelijk om 19:40 ons eten. Dit is niet de eerste keer dat het zo lang duurt helaas.

Frank
6 Mai 2023

Helaas 2,5 uur moeten wachten op de bestelling. Geen optie meer voor ons op deze manier.

Fam Verstappen
5 Mai 2023

Wat een ongelooflijk slechte planning heeft dit bedrijf. Bestelling gedaan met tijd, en voor de zoveelste keer zit je daar bijna 50 minuten te wachten. Klanten worden aan de telefoon letterlijk aan t lijntje gehouden. Sushi was lekker, maar jullie gaan t echt verliezen op de planning. Enorm jammer.

sissy
4 Mai 2023

heerlijke sushi, aardig personeel en de prijs kwaliteitverhouding is prima. ik ga vaker bestellen!

Franssen
30 April 2023

We misten 1 kip-stukje (5 ipv 6), maar dat mocht de pret en smaak niet drukken. Heel lekker weer! :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michael
28 April 2023

Het zag er fantastisch uit maar de smaak was minder. De rode saus over de sushi was zonde want daar houden we allebei niet van. En het zat echt overal overheen :(

Maik
28 April 2023

Bestelling van half 6 om af te halen geplaatst. Deze werd bevestigd en eenmaal aangekomen zeiden ze nog 10 minuten. Na drie kwartier wachten in de zaak was de bestelling eindelijk gereed.

Mandy
28 April 2023

2 en een half uur gewacht op de bestelling die eigenlijk ma 45 min zou duren wat een belachelijke service bestel er nooit niks meer

Jochem
28 April 2023
Ontevreden
27 April 2023

Om 18.45 bestelling geplaatst, bevestiging gekregen dat het rond 19.45 geleverd zou worden om 20.30 niks gehoord en of gezien. Geen contact mogelijk. Iets anders geregeld om te eten. Staan ze om 21.30 met de bestelling voor de deur...was n beetje druk was het antwoord.

Stefan van Os
27 April 2023

Veel sushi viel uit elkaar, en te laat klaar. Kwaliteit was goed!

Anne Dullemond
26 April 2023

Echt super lekkere sushi! Heel gevarieerd, mooie boxen te bestellen en kwaliteit! Tijdstippen qua bezorgen is altijd later, maar het wachten waard.

Marina
24 April 2023

Lekker snel en smakelijk

Wouter
23 April 2023

Er zat geen sojasaus bij En teryakisaus was dik, gelei achtig

van de Burgt
20 April 2023

je proefte aan de pokebowl en de kip dat deze al erg lang er lag. Het was totaal niet vers, en de saus van de Buffalo kip was er helemaal ingetrokken. Normaal gesproken is dit helemaal prima, maar deze keer was dat totaal niet zo.

A.
9 April 2023
Stefan van Os
7 April 2023

Kwaliteit is echt goed, maar op een bestelling van € 80,00 2 stokjes 1 klein flesje sojasaus + gember is zeer karig.. Ik zou hier niet bezuinigen..

C Otgens
1 April 2023

Bezorging was een half uur te laat en niet compleet. Twee maal de chilisaus voor de side diste zat er niet bij en de side dishe was lauw..

Anita
30 MĂ€rz 2023

Heel erg lekker, goed verzorgd

K
30 MĂ€rz 2023

Eten was heerlijk en mooi gemaakt

Spiekerman
24 MĂ€rz 2023

Sushi en pokebowl waren zoals altijd heerlijk. Helaas bezorging bijna uur later dan gevraagd. We werden wel gebeld dat het een half uurtje later zou duren, geen probleem. Maar uiteindelijk duurde het bijna een uur langer. En verkeerde pokebowl ontvangen. Deze na even bellen snel nageleverd. Dus dat was top!

Britt
22 MĂ€rz 2023

Heerlijke sushi, maar ze waren 2 rollen vergeten bij deze enorme sushi bestelling. Volgende keer beter.

RV
20 MĂ€rz 2023

Goede kwaliteit en goede service! Heerlijk gegeten.

Bryan Weezenbeek
19 MĂ€rz 2023

Stipt op tijd en heerlijke sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lobke
16 MĂ€rz 2023
Daan Bruinsma
13 MĂ€rz 2023

Eten was helaas niet warm.

Maike van Lieshout
13 MĂ€rz 2023

De sushi is erg lekker maar de bezorging is zeer slecht. Wij hebben al voor de zoveelste keer meer als een uur nadat onze sushi eigenlijk bezorgd zou moeten worden moeten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

VB
13 MĂ€rz 2023
Mirjam van duijnhoven
13 MĂ€rz 2023

Het eten was koud en veel later dan gepland

Marlies
13 MĂ€rz 2023

Altijd lekker! Er zijn maar weinig restaurants die deze kwaliteit kunnen garanderen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
13 MĂ€rz 2023

Lekkere sushi alleen door het veel te lang wachten zullen we niet snel meer savonds bestellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy Peters
1 MĂ€rz 2023
Bert-Jan Kuijn
27 Februar 2023

Pokebowl was matig van kwaliteit en vulling, daarnaast was alles koud. Bestelling om 17.45, bezorging zou 18.30-18.45 uur plaatsvinden, levering was uiteindelijk om 20.20 uur, wel ben ik om 19.50 gebeld dat het nog 15 min zou duren maar dat bleek nog een half uur te zijn. Vertraging is onacceptabel, voor mij de laatste keer dat ik hier heb besteld. Deze review zal vast niet op de website komen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MC van Lieshout
26 Februar 2023

Prima. Redelijk op tijd. Dat is een goede verbetering.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kristel
26 Februar 2023
Rob zonder vingertop
26 Februar 2023

Het duurde misschien iets of wat langer maar was het wachten waard hebben het vaak te druk. Maar kwaliteit blijft voorop staan dus mag het wat langer duren vind ik...

Jolanda smits
26 Februar 2023
RV
25 Februar 2023

Het was weer heerlijk!

Wim
23 Februar 2023

wederom te laat

Roel
23 Februar 2023

Nou ja, ik was van plan boos te worden, omdat mijn bestelling een half uur te laat was, maar als goedmakertje zal er al een heel lekker doosje sushi bij de bestelling. Dus nu ben ik juist heel blij ;) Kwaliteit was weer erg goed en leuk dat er elke maand een andere box in de aanbieding is, hierdoor kan je mooi met wat korting elke keer wat anders proberen. We hebben weer genoten en hopen dat jullie weer een keer meedoen met verse sushi maken op het piet van thielplein in Beek en Donk. Kinderen vonden het erg leuk om jullie kok aan het werk te zien en daardoor lusten ze nu ook sushi!

Debby Gevers
22 Februar 2023

Was weer lekker, mooi op tijd. Bbq box is een aanrader!

Lindsey
20 Februar 2023
Wendy
19 Februar 2023
Boonen
18 Februar 2023

Zoals altijd was het weer lekker. Helaas was bestelling niet compleet na telefoontje was snel opgelost en is het na bezorgd . Dank je wel daarvoor en de extra's 🍣

N
16 Februar 2023

Normaal gesproken vinden wij de sushi erg lekker, Alleen vandaag smaakte de rijst zo ontzettend hard en droog. We waren met meerdere personen en kregen 1 plasticje met Soya saus en de bezorging was ook niet op tijd. Erg jammer gezien wij een grote bestelling hebben geplaatst en ook een deel niet meer opgegeten hebben. Omdat het nogmaals niet te doen was.

Chris
13 Februar 2023

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

anoniem
13 Februar 2023
Susette
12 Februar 2023
Verhappen
11 Februar 2023

Was weer goed. Gratis loempia’s erbij ivm foutje keer ervoor. Top gedaan.! En de sashimi was veel. Heerlijk. Dit restaurant is een aanrader.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Verhappen! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Rosa van de Laarschot
8 Februar 2023

Lekkere sushi, bezorging kwam op aangegeven moment. er miste alleen 1 onderdeel van de bestelling, dat was wel jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wouter van Boggelen
30 Januar 2023

Kipsticks waren niet echt warm. Het doosje waar het inzat was wat aan de kleine kant, het zat er nog ingepropt.

Jaimy
30 Januar 2023

De sushi hier is altijd lekker vers en smaakt heerlijk! Ze bezorgen ook altijd optijd! Top restaurant

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Jaimy! Bedankt voor je review. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Rena
29 Januar 2023
Verhagen
22 Januar 2023

Het was heerlijk.... het kost ook wat maar we hebben heerlijk gegeten. Ik moest nog wel ff wachten terwijl ik zelf al later was. En dat is op zich niet zo erg als het er niet ijs en ijskoud binnen was.

Marijn Sponselee
22 Januar 2023

Sushi 18 besteld. Smaken zijn goed, maar mist wat aan de afwerking. Niet allemaal dicht, Nori bladen best taai. Verder prima prijs-kwaliteit

Danique
21 Januar 2023

Heerlijke sushi en sashimi! Goede vulling en grote van de porties.

Randy
15 Januar 2023

Temaki puntzakken waren iets minder deze keer

Marielle Bartels
11 Januar 2023

Bezorging zoals afgesproken en eten was geweldig

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Marielle! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Wilma van den Heuvel
9 Januar 2023
Anoniem
7 Januar 2023

Top aanrader

Patricia
4 Januar 2023

De bestelling kwam 25 minuten te laat de Yakitori was helemaal zwart verbrand en kon je iemand een gat mee in de kop gooien. rond uit de bestelling was niet te vreten en dat ook nog is voor anderhalf uur wachten Vergeleken met andere sushi eight vestigingen mogen ze deze wat mij betreft sluiten of er heel snel ander personeel inzetten

Swinkels
3 Januar 2023

Was erg lekker, maar duurde echt heel lang. Dat terwijl het de laatste tijd wel op afspraak geleverd werd. Jammer.

R.
3 Januar 2023

Het eten is niet bezorgt, telefonisch waren ze onbereikbaar.

Antwort von Sushi 8

Beste R, wat vervelend om te horen. Wij willen dit graag even verder met het filiaal onderzoeken. Zou u ons een mail met deze review en uw bestelling kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we een gepaste oplossing kunnen bieden. Mvg Team Sushi-Eight

Robin
2 Januar 2023

Tijdig op jullie website communiceren dat je niet open bent en het niet toestaan van het plaatsen van bestellingen op dagen dat je kennelijk richt bent, is meer dan gewenst. Over het eten valt dus ook niks te zeggen, dat heb ik niet kunnen ophalen. Normaal gesproken is de kwaliteit van het eten meer dan prima.

Maartje van de Ven
2 Januar 2023

Heerlijk eten en vriendelijke bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Maartje! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Aarle
1 Januar 2022

Op nieuwjaarsdag. Levering stond op 18.30u. Om 18.40u werd gebeld dat het wat later werd ivm drukte. Uiteindelijk om 19.25u geleverd met excuses, voor ons geen probleem. Sushi was heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
29 Dezember 2022

Zeer slecht, 18.15 uur zou het klaar zijn 19.45 uur liepen we de deur uit. Het is dat je online betaald hebt dus kunt niet meer terug en moet gewoon wachten.

Antoine
27 Dezember 2022
Hanneke
26 Dezember 2022

De sushi zag er erg mooi uit en was heerlijk.

Bouw
25 Dezember 2022
Carolina Raaijmakers
24 Dezember 2022

Het was weer heerlijk zoals altijd.

Angela
23 Dezember 2022
Nance vd laar
23 Dezember 2022

Gewoon goed!

Amber van den Heuvel
20 Dezember 2022

Heerlijke sushi! Alleen de bestelling was afgeleverd bij verkeerd een huisnummer.

19 Dezember 2022
Roel
18 Dezember 2022

Alles goed deze keer en de surf en turf box bevatte echt veel leuke gerechten. Mooie mix als je ook gasten hebt die geen rauwe vis willen eten

Van Goch
16 Dezember 2022

Sushi was weer heerlijk maar beetje jammer dat je bij een bestelling van bijna 55 euro maar 1 flesje soja saus bij krijgt.

Anne-Marie
14 Dezember 2022
Eline Kinsbergen
11 Dezember 2022

Altijd fijn om bij Sushi8 terecht te kunnen voor lekker avondeten

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen Eline! Tot snel weer Team Sushi-Eight

MC van Lieshout
5 Dezember 2022

Gelukkig netjes op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Smit
3 Dezember 2022

20 minuten later bezorgd. Kip spies was hard gebakken, sushi viel uit elkaar. Niet tevreden dus

R. Wauters
2 Dezember 2022

Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Bezorging was netjes op tijd. Producten waren heerlijk zoals altijd! Top service!

Amber
29 November 2022

Super gegeten! De bestelling was op tijd klaar.

Patricia
28 November 2022

Sushi smaakte op zich prima maar was niet heel vers. De Yakitori was verschrikkelijk. Zo doorgebakken dat het te taai was op van het stokje te krijgen. Ook de snackmix was veel te lang gefrituurd. Ben al vaker bij sushi8 geweest en het was op zich altijd goed maar deze keer was echt te slecht om zelfs 1 ster te geven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas Fransen
27 November 2022

De sushi was lekker, maar bezorging was 45 minuten later dan gezegd. De gefrituurde producten waren koud, en de bezorging was niet volledig. Onze nigiri hebben we uiteindelijk niet gehad


René van den Eertwegh
27 November 2022

Gisteren sushi besteld en aangegeven deze tussen 18:45-19:00u te willen ontvangen zodat papa en mama rustig van de sushi kunnen genieten als de kids in bed liggen. Helaas stond de bezorger al om 18:00u aan de deur. Deze weer weggestuurd met het eten omdat wij graag van onze bestelling willen genieten en dat gaat niet wanneer het thuis spits is en de kinderen naar bed moeten (toch zonde als je een paar tientjes uitgeeft). Om 18:45u stond de bezorger weer aan de deur (zoals de bedoeling was). Waar we al bang voor waren, de gyoza was dezelfde als die om 18:00u al in de tas zat, dus hartstikke koud (6 euro weggegooid geld). Ook voor de eerste keer via de app besteld. App werkt prima, maar helaas geen vraag gekregen welke saus we bij de gyoza wilde ontvangen, dit normaal via de website wel. Nu chilisaus gekregen terwijl we normaal spicymayo kiezen. Jammer dat sushi eight zo met klanten en hun bestelling om gaat.

Relou M
26 November 2022
Ton Leenders
21 November 2022

Na 5 keer bestellen ontving ik op 16 oktober de actiecode SPN5TYPE maar die werkte gisteren dus niet. Heb liever niets dan een dooie mus!

Maikel
18 November 2022

Goede sushi, sojasaus wat mager voor drie personen

Frans
14 November 2022

Kwaliteit als in Japan. Bezorgd op afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan Ehrismann
14 November 2022
Maartje
13 November 2022

Lekkere surf en turf. Netjes opgemaakt en prima gevuld

12 November 2022

Eten kwam meer dan een uur te laat (had om half 4 besteld voor 6 uur), terwijl website aangaf het onderweg zou zijn. Na paar keer bellen, werd mij verzekerd dat het onderweg was, 30 minuten later nog niks. Toen nogmaals gebeld en werd er meerdere keren de telefoon opgehangen, omdat men geen Nederlands sprak. Eenmaal bestelling ontvangen, zag het er niet meer uit, want chauffeur had noodstop gemaakt.. alle sushi door elkaar en kapot. Wederom slechte ervaring (3e keer dit jaar), dus laatste keer geweest voor ons.

Yvon
9 November 2022

Ik kwam het half 6 ophalen, toen had het klaar moeten staan. Mijn bestelling was met de bezorger mee, of ik even wilde wachten? Een andere optie had ik niet echt aangezien het al betaald was. Geen sorry geen compensatie niks, dik een kwartier moeten wachten. Vervolgens valt de helft van de sushi ook nog uit elkaar, trieste zaak.

Ine
7 November 2022

Besteld om 17.00 voor het tijdvak 18.00-18.15. Om 19:05 kregen we onze bestelling na 3x bellen; het was druk dus ze ‘kunnen er niets aan doen’. n uur te laat op n bestelling die al 2 uur staat
 Zeer jammer, ik ben van mening dat je dan je tijdvak moet aanpassen. Maar goed
 de sushi was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron
6 November 2022
Sem Kuijpers
29 Oktober 2022
Franke Vereijken
25 Oktober 2022

Lekkere sushi, op tijd bezorgd!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Maike
24 Oktober 2022

Helaas is de bezorging echt heel erg slecht. Dit geld trouwens ook wanneer je de bestelling op gaat halen. Deze keer hebben we maar liefst 45 min langer op ons eten moeten wachten. Naar meerdere malen gebeld te hebben komen ze nog later dan aangegeven. Dit is erg sonde en jammer aangezeten de kwaliteit van het eten echt super goed is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback Maike. Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren. We hopen u snel terug te zien bij Sushi-Eight. Team Sushi Eight

Janine Ferron
23 Oktober 2022

In tijdslot en bevestiging per mail dat de bezorging 18.15 geleverd zou worden.Om 19.30 wordt uiteindelijk de bestelling geleverd. Wij hebben 2 keer gebeld wanneer wij de bestelling konden verwachten en iedere keer werd er gemeld over een paar minuten.Wij hebben dit al verscheidende keren meegemaakt. Geen enkele excuses gekregen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Janine! Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was, onze excuses daarvoor! Zou u een mailtje kunnen sturen met uw klacht naar info@sushi-eight.nl zodat we uw klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Francy van den Heuvel
22 Oktober 2022

Heerlijke sushi!!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Sem Kuijpers
20 Oktober 2022
Wendy
18 Oktober 2022

Heerlijk gegeten, jammer dat het wat langer duurde maar daar werden we wel netjes van op de hoogte gebracht. De sushi was heerlijk ! Snel weer bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alex
17 Oktober 2022

Ik had 2x 6 Buffalo’s style chicken wings besteld en kreeg er in totaal maar 9. Maar deze keer waren ze totaal anders, niet gefrituurd en anders bereid, niet om te eten met al het vet dat er nog aan zat en al koud toen het bezorgd was. Ook de sushi leek wel in het schaaltje gegooid, echt minimaal. Het zal wel een tijdje duren voor dat ik weer bestel want zo is het qua prijs veel te duur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Alex! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest, onze excuses daarvoor! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

S. Van Berlo
16 Oktober 2022

Super lekkere sushi! Heb er van genoten! En vriendelijke bezorging.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Berlo! Team Sushi Eight

van Rooy
9 Oktober 2022
Anneke Meulemeesters
9 Oktober 2022

Normaliter bestel ik via het account van mijn partner, ik heb gisteren zelf besteld. Ik heb 3 favoriete besteld en ik vond de stukjes allereerst heel klein gesneden en n.a.v het bedrag vond ik 1 van de 3 erg slecht belegd.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Anneke! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest, onze excuses daarvoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Eline Kinsbergen
9 Oktober 2022

Na een lange klantenronde was het tasje sushis weer zeer welkom!!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Eline! Team Sushi Eight

Bart
7 Oktober 2022

Heerlijk gegeten voor een goede prijs

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bart! Team Sushi Eight

Bart lucassen
2 Oktober 2022

Altijd lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bart! Team Sushi Eight

I
1 Oktober 2022

Sushi heeft weinig smaak. Wat warm hoort te zijn is dat verre van. Jammer. Daardoor krijg ik het idee dat het niet vers gemaakt wordt. En ja, ik was op tijd met ophalen, daar lag het niet aan. Echt jammer, want de aanbiedingen daar zijn wel aantrekkelijk. Kwaliteit verbeteren en dan wil het (ooit) nog wel eens proberen.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

MC van Lieshout
1 Oktober 2022

Tegenwoordig bestel ik de sushi vroeg. Hij is dan, net als nu, keurig op tijd. Hopelijk zijn de problemen rond de drukke momenten op de dag opgelost.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Lieshout! Team Sushi Eight

Inez
1 Oktober 2022
Peters
28 September 2022
S.b
24 September 2022
Bert Hermans
16 September 2022

Snelle service en het is erg lekker.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Bert! Team Sushi Eight

Van der Zanden
16 September 2022

We bestellen vrij regelmatig bij Sushi 8 en dan vooral de poke bowl. Een kleine 3 weken geleden was de laatste keer. Tot vandaag
jeetje wat een verschil! Ze zijn Ă©n duurder geworden, Ă©n vooral een heel stuk kleiner! Een echte tegenvaller kun je wel zeggen
..

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van der Zanden! Alles is helaas duurder geworden. Hopelijk heeft de pokebowl wel lekker gesmaakt. Team Sushi Eight

van Rooy
15 September 2022

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd. Top

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van Rooy! Team Sushi Eight

Conny
15 September 2022
Sem Kuijpers
12 September 2022

Kwaliteit van de Sushi was erg goed. Wel moet ik altijd een opmerking maken bij de Vega box dat ik alles toegevoegd wil hebben. Als ik dit niet doe krijgen we niet altijd de volledige Vega box. Verder in het verleden wel lange bezorgtijden maar is nu stukken verbeterd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Sem! Team Sushi Eight

Dirk
6 September 2022
Lara
5 September 2022
Susanne Kuipers
4 September 2022

Lekkere sushi alleen je besteld een schaal voor 2-3 personen 60 stuks en je krijgt maar 1 klein bakje soja saus erbij Bezorging was later maar hier werd we over gebeld dat was netjes

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Susanne! Afhankelijk van de hoeveelheid sushi dat je bestelt hoort standaard een aantal flesjes soyasaus bij. Je kunt altijd extra soyasaus bijbestellen volgende keer. Team Sushi Eight

Hoppezak
3 September 2022
Rosa
29 August 2022

Lekker sushi! Afhalen duurde alleen iets langer dan de aangegeven tijd. Verder top.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel Rosa voor je feedback! Om de versheid van de sushi te kunnen garanderen, kan het weleens wat uitlopen. Team Sushi Eight

Lieve
28 August 2022

Gaan we vaker doen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Lieve! Team Sushi Eight

Henrie
26 August 2022

bestelling plaatsen gaat prima. Beloofde levertijd werd bij lange na niet gehaald ondanks nabellen. Pas na flink aandringen werd het geleverd.

Antwort von Sushi 8

Beste Henrie, Vervelend dat uw bestelling niet naar wens is geweest. Zou u een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen! Alvast bedankt! Team Sushi Eight

Anna
23 August 2022

Heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Anna! Team Sushi Eight

vorstenbosch
22 August 2022

Ondanks personeelsproblemen uitstekende kwaliteit en ons op de hoogte gebracht dat de levering een half uurtje later zou zijn,

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Team Sushi Eight

Wouter van Boggelen
14 August 2022

De wakame is teleurstellend, meer sla dan wakame Verder prima, sushi's zijn lekker.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Wouter! We gaan zeker je verzoek koppelen naar desbetreffende filiaal. Team Sushi Eight

Peter
12 August 2022

Het was weer heerlijk!!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Peter! Team Sushi Eight

Mariëlle
7 August 2022

Erg lekker wel een half uur te vroeg maar dat maakt met sushi gelukkig niet zo veel uit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Mariëlle! Team Sushi Eight

Luuk
7 August 2022
Perry
6 August 2022

Bestelling staat keurig klaar en netjes verzorgd.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Perry! Team Sushi Eight

Barbara
6 August 2022
Mieke Zonneveld
5 August 2022

Afhaaltijd was 18.00 uur. Bij aankomst duurde het nog 20 minuten!!! Wat erg jammer was!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Mieke! Om de versheid van de sushi te kunnen garanderen kan het weleens uitlopen. We streven ernaar om altijd tijdig te kunnen bezorgen. Team Sushi Eight

Kiki
3 August 2022

Weinig vulling in de sushi, smaak was prima, voor deze prijs had ik meer verwacht

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kiki! Jammer dat de sushi niet naar wens is geweest. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Peter Ronkes Agerbeek
3 August 2022

Als altijd helemaal prima!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Peter! Team Sushi Eight

Ton
30 Juli 2022

Super kwaliteit en netjes op tijd bezorgd

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Ton! Team Sushi Eight

Wieke Toonen
29 Juli 2022

Heerlijke sushi, levertijd was ook mooi op tijd. Super!!!!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Wieke! Team Sushi Eight

Van Rhee
29 Juli 2022

Chicken Carage was te hard gebakken, terwijl we nog extra verzocht hebben dit niet te doen.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van Rhee! Jammer dat het warm gerecht niet naar wens is geweest. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

.
23 Juli 2022
Familie Scheele
23 Juli 2022

We hebben genoten van een heerlijke sushi-maaltijd. Onze bestelling werd van het begin tot het einde goed verzorgd. Bedankt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Fam Scheele! Blij te horen dat jullie genoten hebben! Team Sushi Eight

de Louw
22 Juli 2022
CJ van Geest
20 Juli 2022

Heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Team Sushi Eight

Els
18 Juli 2022

Heerlijk verse sushi en mooi op tijd geleverd, top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Els! Team Sushi Eight

Roland van de Laarschot
17 Juli 2022

Top kwaliteit, lekker vers en zeer smaakvol!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Roland! Team Sushi Eight

Anja Van Berlo
17 Juli 2022

De sashimi met zalm en tonijn was erg slecht... al vaker besteld, altijd super goed maar nu niet.. was erg dun en taai/hard

Antwort von Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat de sashimi minder was. We zullen uw feedback in acht nemen en vervolg beter op letten. -Team Sushi Eight

willem
9 Juli 2022

goeie sushi

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Willem! Team Sushi Eight

Mariska Smits
2 Juli 2022

We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen van 8 en 10! Vriendelijk personeel, lekkere sushi, veel variatie. We komen zeker terug.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat u heeft genoten! Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Joanita Segboer
27 Juni 2022

Misschien een scheidings kartonnetje tussen vlees en vis?

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Joanita! We gaan je suggestie zeker overwegen! Team Sushi Eight

Jolanda
27 Juni 2022
Van der Rijt
24 Juni 2022

Lekker gegeten!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van der Rijt! Team Sushi Eight

H
23 Juni 2022

Het eten was echt vers, snel bezorgd echt een aanrader

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

A
18 Juni 2022
Seraf Vereijken
15 Juni 2022

Het was weer lekker, alleen weer te laat nu 25 minuten, andere 7 keer ook te laat geleverd langste wachttijd was 2 uur en 10 minuten.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Seraf! Jammer dat de bestelling niet naar wens is geweest. Zou je een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij uw klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Kim
14 Juni 2022

Heerlijk gegeten!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kim! Team Sushi Eight

Roel
13 Juni 2022

Kon niet beter, 25% korting en de sushi was supervers en smaakte heerlijk.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Roel! Team Sushi Eight

Sharon
13 Juni 2022

Sushi was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Sharon! Team Sushi Eight

Smit
11 Juni 2022
Meme
9 Juni 2022

Super lekker

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Meme! Team Sushi Eight

Martha
7 Juni 2022

Super goed gedaan bedankt

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Martha! Team Sushi Eight

Jolanda
4 Juni 2022

De surf en turf box bestelt Overheerlijk Echt een aanrader

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Jolanda! Team Sushi Eight

Kitty Wildenberg
4 Juni 2022

Klantvriendelijkheid versheid, smaak en presentatie 👍

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Kitty! Team Sushi Eight

Ad Rovers
4 Juni 2022

Zowel kwaliteit als bezorging prima in orde. Tweemaal vier sterren om jullie te stimuleren blijvend bezig te blijven om een nog hoger niveau van kwaliteit en service te bereiken

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Ad! Team Sushi Eight

MC van Lieshout
3 Juni 2022

Wat een verademing met vorige keren! De bestelling was op de minuut op tijd. Complimenten!

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, fam Van Lieshout! Team Sushi Eight

Peter
2 Juni 2022

Geen

Hanneke van Gerven
1 Juni 2022

Altijd erg lekker sushi en op afgesproken tijd klaar! Helaas was er iets mis gegaan met deze bestelling waardoor er andere sushi bij zat dan degene die ik had besteld.

Marieke
28 Mai 2022

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorging.

Frank V
27 Mai 2022

De sushi was weer heerlijk!

Ine
27 Mai 2022

Vond de sushi deze keer minder van smaak en kwaliteit dan ik gewend ben van sushi 8 Alles was beetje gelijk van smaak

Annet
27 Mai 2022

Ze waren 25 min te laat maar werd netjes excuus gemaakt en kregen wat extra dingen dus super netjes! Ik word altijd blij van hun sushi!

G
25 Mai 2022

Sushi is heerlijk alleen de wachttijd duurt veel te lang. Krijgt een mail dat het 17.45 klaar is maar om 18.05 loop je pas met de sushi de deur uit erg jammer.

Ruud
25 Mai 2022

Sushi is prima, bestellen gaat gemakkelijk via de website, maar wanneer er een tijd aangegeven wordt aangegeven om op te halen (meer dan een uur na bestelling) moet het ook klaar zijn en niet nog eens een half uur later. Stuur klanten dan een bericht dat je langer nodig hebt!

Vorstenbosch
23 Mai 2022

Al was de kok ziek toch prima verzorgt en ook nog snel geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

I
22 Mai 2022

De sushi was volledig koud. Echt een domper, we hadden ons er juist zo op verheugd. Voor ons was dit voorlopig echt de laatste keer. We gaan weer terug naar ons vertrouwde adres.

N
21 Mai 2022

Was lekker, alleen had ik 2 dezelfde rollen van de 3-way terwijl ik 3 verschillende had besteld.

Jolanda
18 Mai 2022
Jackie
18 Mai 2022
Buffing
14 Mai 2022

Echt super lekker gegeten! De bezorger haalde het niet om optijd bij ons te zijn. Er werd netjes gebeld en als kers op de taart kwamen ze 2 uur later nog een tasje eten brengen als excuus. Super geregeld. Dit waarderen we zeker. Dat is nog eens een goede serviceđŸ‘đŸ»

Bianca Huisman
11 Mai 2022

Laatste keer kwamen jullie 45 min telaat, en vandaag zijn ikzelf en mijn twee zoontjes aan de diaree geraakt na het eten! Gewoon alle drie tegelijk ook nog!

Antwort von Sushi 8

Beste Bianca, Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Ria Maas
9 Mai 2022

De afhaaltijd liep 45 minuten ui! Organisatorisch nog te verbeteren. Dat is jammer. Sushi verder prima

Daan
9 Mai 2022

Sushi is lekker, bezorging is waardeloos. Om 17.40 uur besteld en om 20.15 uur ontvangen. Dit was 1,5 uur na de verwachte bezorgtijd. Tot overmaat van ramp ook nog een deel van de bestelling vergeten, die toen ook nog niet eens nabezorgd zou gaan worden. Na een boos telefoontje uiteindelijk toch bezorgd met wat extra loempia’s. Contact met werknemers niet prettig, contact met de baas was prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Daan, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Leon Verbaarschoy
9 Mai 2022

Afgesproken tijd is niet nagekomen. Ik heb ruim een half uur moeten wachten. Er zijn hiervoor geen excuses gemaakt. Volgende keer anders organiseren graag.

Fam Beek en donk
8 Mai 2022

We hadden de bestelling keurig op tijd. Maar er ontbrak nogal wat. Direct contact opgenomen. De bezorger was al onderweg, werd gezegd. Een uur (!) later werd het bezorgd. Een aantal keer gebeld maar er werd niet opgenomen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Fam, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. - Team Sushi Eight

Aanrader. Vers, lekker en vriendelijke bezorging
4 Mai 2022
Sandra
1 Mai 2022

Super lekker! Ik had voor afhalen gekozen omdat het eerste bezorg moment later was dan ik hoopte. Voor mij geen probleem om het zelf even op te halen. Het stond al netjes klaar vriendelijk te woord gestaan. Top dus!

S
1 Mai 2022

Lekker en op tijd bezorgd. Dankje wel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter Otgens
30 April 2022

Top!!

Vincent
29 April 2022

Pokebowl tonijn was erg lekker

S
28 April 2022

Lekker verse sushi En op tijd geleverd Ga zo door sushi 8!!

IS
26 April 2022

Altijd lekkere sushi, maar deze keer viel alles uit elkaar en was het niet met stokjes te eten.jammer maar niks te klagen over de smaak.

Cindy Polman
24 April 2022

We worden er iedere keer zo blij van!! Het is echt super lekker!!

Conny
21 April 2022

Geen

Angela
20 April 2022

Heerlijk sushi! Elke keer weer genieten! Special rolls zijn een aanrader.

Wouter van Boggelen
19 April 2022

Sushi was lekker, alleen was de sashimi tonijn niet echt vers en het bakje wakame was maar half vol (er zal veel sla onder)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maikel
18 April 2022

Op afgesproken tijd geleverd, kwalitatief wat minder als de twee voorgaande bestellingen helaas

Jackie
18 April 2022

Zoals altijd heerlijke sushi, en mooi optijd!

Van uden
18 April 2022
Khalia
17 April 2022

Super service!

Hurk
16 April 2022

Sushi was echt heerlijk. Heb ervan genoten

Janneke
14 April 2022
Sem Kuijpers
14 April 2022

De Veggie Sushi box was erg saai en zat niet alles in wat volgens de site erin zou moeten zitten. Daarom een 4 ster. Bezorging was deze keer erg goed en het rest van de sushi was erg lekker.

Annet
14 April 2022

Heel lief dat er iets extra bij zat voor ons zoontje wat jarig was. Dankjewel!

Antwort von Sushi 8

Beste Annet, fijn om te horen dat alles naar wens was. graag tot ziens bij sushi 8!

Witteveen
10 April 2022

Verassende sushi. Weer eens wat anders dan ik gewend was van andere ketens. Zeer goede kwaliteit en vers. Daarnaast was de hoeveelheid overdonderend. Daar gaat morgen nog iemand van eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan Buikema
7 April 2022

Altijd heerlijke sushi zoals je het verwacht. En als je aangemeld bent krijg je nog leuke actiecodes ook. Wij zijn er dol op.

Antwort von Sushi 8

Beste Arjan Buikema, wat fijn om te horen dat alles n aar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

.
3 April 2022

Mooi op tijd en heeeeerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frans
28 MĂ€rz 2022

4-Way Snackmix was niet goed ingepakt ( wel met alu-folie ) en bijna koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cindy Polman
26 MĂ€rz 2022

Het was echt weer zoooo lekker!! We hebben genoten....helaas zaten alleen mijn edame boontjes er niet bij😱 dat was jammer, maar kan gebeuren....

Mike
26 MĂ€rz 2022
Marc
23 MĂ€rz 2022

Lekkere sushi, mooi gemaakt en netjes op tijd bezorgd.

Antwort von Sushi 8

Beste Marc, fijn dat alles naar wens was. Graag tot zien bij sushi 8!

Jolanda
19 MĂ€rz 2022

Ivo Lammers
14 MĂ€rz 2022

wederom erg lekker BBQ box is een aanrader

Antwort von Sushi 8

Beste Ivo Lammers, fijn om te lezen dat de BBQ box goed heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Carolina Raaijmakers
13 MĂ€rz 2022

Netjes op tijd bezorgd

Martijn
13 MĂ€rz 2022

Snelle levering ook in Mariahout!! Domino bezorgd hier niet terwijl Lieshout waar ze wel bezorgen verder weg is dan ons adres.

Antwort von Sushi 8

Beste Martijn, fijn dat het naar wens was!

Cindy Polman
13 MĂ€rz 2022

Super lekker!! Vriendelijk personeel en zo fijn dat je gewoon een schaal kip kunt kiezen!!!

Antwort von Sushi 8

Beste Cindy Polman, wat fijn dat het naar wens was. Graag tot ziens bij sushi 8!

Jolanda Beekmans
12 MĂ€rz 2022

Het eten was meer dan een half uur te vroeg bezorgd:-( De sushi zat dicht op elkaar geplakt in de doos. Andere keren zag het er smakelijker uit. Overigens was het wel lekker hoor

Antwort von Sushi 8

Beste Jolanda Beekmans, wij hopen dat het de volgende keer beter verloopt. Tot ziens bij sushi 8!

Natasja
12 MĂ€rz 2022

Was weer top als altijd!

Susanne Kuipers
10 MĂ€rz 2022

Sushi smaakte niet “vers” proefde dat het in de koelkast had gestaan Had 5 uur besteld en kwam al rond 16:30 dus moest thuis ook nog in de koelkast

Wendy
7 MĂ€rz 2022

Wij bestellen vaker hier omdat de kwaliteit goed is, ook de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Alleen de wachttijd is ontzettend lang, het is heel gebruikelijk om 2/3 uur te wachten voordat de bestelling geleverd word (terwijl de verwachte bezorgtijd veel eerder is). De service als je belt is ook matig, wordt geen begrip getoond dat de bestelling inderdaad te lang duurt. Erg jammer.

Antwort von Sushi 8

Beste Wendy, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Sarah Beekmans
6 MĂ€rz 2022

2 times I order before and I had to wait 2 hours and today I made an other order that we pick up. And I been chock to see that the soja sauce was cut with water. Trying that way to save money are not worth it because you lost a client now I have to find an other sushi place for my futur orders

Antwort von Sushi 8

Dear Sarah Beekmans, we are sorry that we could not meet your expectations. We request you to write an email with your complaints to info@sushi-eight.nl, here we can help you better.

Linda van Beers
5 MĂ€rz 2022

Om 17.00 uur besteld voor 18.15. Om 18.30 werd ik gebeld met een excuus dat ze iets later waren en dat ze over 5 minuten aanreden. Ze zouden iets extra’s bij de bestelling doen. Een uur later nog niks gehoord. Zelf proberen te bellen, maar geen gehoor. Om 19.45 werd ik gebeld met de vraag of ik mijn bestelling had ontvangen, want de chef had hem wel gemaakt. Hij ging het opnieuw maken en bood excuses aan. Ik vroeg om een vergoeding vanwege de vertraging. Uiteindelijk 20.30 uur bezorgd. Zonder excuus, zonder extra’s en zonder vergoeding.

Antwort von Sushi 8

Beste Linda van Beers, wat vervelend om deze ervaring te lezen. wij verzoeken u een mail te schrijven met de klacht naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Wouter van Boggelen
28 Februar 2022

Prima, was heel lekker. Alleen jammer, dat de sojasaus vergeten was mee te leveren.

SƂawomir
26 Februar 2022
Otgens
24 Februar 2022

👍👍

Twan
22 Februar 2022
Gremlin
20 Februar 2022

19.uur bestelt, maar pas bezorgd om 19.45uur. Daarnaast waren de loempia’s koud. Geen aanrader, dit was de tweede en laatste keer dat we hier bestellen

Antwort von Sushi 8

Beste Gremlin, onze excuses voor de vertraagde bezorging. Wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Monique Menke
19 Februar 2022

Bestelling kwam veel later dan de afgesproken tijd . Het eten was koud . Niet te bereiken met de telefoon alleen dmv voicemail . Niet klantvriendelijk .

Antwort von Sushi 8

Beste Monique Menke, Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Graag horen wij uw verbeterpunten zodat wij u een volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Rima
16 Februar 2022

De sushi is erg lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Snelle en goede service!

Rien van der Velde
15 Februar 2022

Bestelling bij de verkeerde filiaal geplaatst. Dit werd in filiaal Prinsenbeek snel en vriendelijk opgelost.

Cisca dijkgraaf
14 Februar 2022

Verser dan vers, netjes gebeld dat de bezorging 15 min. Later was als in de app aangegeven.

Antwort von Sushi 8

Beste Cisca Dijkgraaf, wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien!

M
14 Februar 2022
RV
14 Februar 2022

Het was weer heerlijk!

Roel van de Donk
11 Februar 2022

Grootste deel van de sushi was top zoals gewoonlijk. Echter de nori was taai deze keer, smaakte alsof het niet vers was. Leek wel alsof het uit de koeling kwam van de dag eerder. Daarnaast 1 bakje gember te weinig. En er waren best veel sushi's kapot en daardoor heel lastig te eten. Ben normaal meer kwaliteit gewend van jullie, dus volgende keer beter!

Antwort von Sushi 8

Beste Roel van Donk, Bedankt voor uw terug koppeling. wij hopen dat het de volgende bestelling beter naar smaak is!

Grietje Escribano
10 Februar 2022

We hebben weer heerlijk gegeten!

E . S
9 Februar 2022

Super lieve medewerkers altijd! Had een verkeerde afhaaltijd aangegeven en kwam er veel te laat achter, had ik even gebeld en waren ze toch zo lief om een andere tijd af te spreken zonder problemen. Lekker een kletsje maken is ook altijd zo gezellig daar! Ik blijf bestellen 💕

Paul
9 Februar 2022

LEZEN WAT ER STAAT IN DE OPMERKING en ZSM is dat 1,5uur?

Antwort von Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Monique Vorstenbosch
7 Februar 2022
Laar
7 Februar 2022
Bianca Huisman
6 Februar 2022

Mijn bestelling werd 70!! Minuten te laat bezorgd! Ik zat er opbrengen wachten met twee kleine kinderen die morgen weer naar school moeten. Zeer slecht!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Marlies
6 Februar 2022

Bezorging was iets later dan verwacht, maar het smaakte weer geweldig!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Verstappen
31 Januar 2022

Bezorging kwam 2,5 uur te laat zonder bericht. Nadat we hier wat van zeiden tegen de bezorger nam de manager contact op en is dit keurig afgehandeld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van der Sommmen
31 Januar 2022

Beste heer, mevrouw Op 30-1 heb ik een bestelling geplaatst 42782DYN om 17:15 uur bij Sushi8 in beek en Donk. Verwachte bezorging zou zijn om 18:15 uur. Gewacht tot 18:30 uur omdat niets was geleverd en contact opgenomen. Ik heb gebeld en er werd aangegeven dat het ongeveer 20 minuten langer zou duren vanwege drukte. Om 19:15 uur opnieuw gebeld echter geen telefonisch contact mogelijk. Ik ben naar de zaak gereden. Om 19:30 uur werd daar aangegeven dat het nog zeker 40 minuten zou duren. Ik was niet de enige die op dat moment in de zaak stond vanwege een bestelling die uit bleef. Omdat ik niet nog eens 40 minuten op het eten wilde wachten heb ik verzoek gedaan de bestelling te annuleren. Een medewerker gaf aan te compenseren, geen idee hoe of met wat maar daarvoor kwam ik niet naar de zaak. Het was niet mogelijk om mij het bedrag van 61,15€ terug te geven. Het bonnetje werd aan de kassa geplakt om terug te storten op een later moment. Ik ben erg teleurgesteld in deze gang van

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Simone
31 Januar 2022

Laatste keer dat ik besteld heb.. voor de zoveelste keer veelte laat.. ben het blijven proberen want vind de sushi wel lekker maar als je op tijd besteld om 5 uur voor kwart over 7 en ze komen pas rond 8 uur dat vind ik niet kunnen

Carmen
31 Januar 2022

Sushi prima. Bezorging waardeloos. 2,5 uur na de geplande bezorgtijd was de sushi nog niet geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen en op berichten wordt niet gereageerd. Uiteindelijk zelf naartoe gereden, was de bestelling nog niet klaar. Bleek dat we niet de enige waren 


. đŸ˜€

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Diana
30 Januar 2022

17 00 besteld eten zou om 18.15 worden bezorgd .veel gebeld ze zijn niet bereikbaar. Toen zelf maar gaan halen ik kwam daar en alles moest nog gemaakt worden ging pas weg om 19.30 ZEER SLECHT DE BEZORGING dit was de eerste keer dat we daar bestelde maar ook meteen de laatste.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Van Aken
30 Januar 2022

Waardeloos nu voor de 2x een bestelling 1,5u te laat geleverd dan beloofd was Dus conclusie zal geen bestellingen meer plaatsen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Serenda
30 Januar 2022

Sushi was heerlijk. Om 1715 zou de bestelling klaar staan, jammer dat we pas om 1745 de deur uitliepen

Nadia van Hoof
30 Januar 2022

Het was lauw toen het bezorgd was.

Twan
26 Januar 2022

Eten was lauw, moest opgewarmd worden. Bezorging kwam met excuus... bijna 1 uur te laat.

Smits
25 Januar 2022

Bijna een half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Goch
24 Januar 2022

Wij hadden online besteld om het eten om half 7 te laten bezorgen maar helaas om 7 nog geen sushi dus heb ik even gebeld en zou het nog een kwartiertje duren. Omdat we zo lang hadden moeten wachten zouden we ter compensatie wat extra's krijgen. Dat kwartiertje werd een half uurtje en zonder de beloofde extra's. Het eten wat we besteld hadden was wederom heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chris
23 Januar 2022

Was weer heerlijk

Perry
22 Januar 2022

Heerlijk gegeten!

Esther
21 Januar 2022

Uur te laat bezorgd maar smaakte prima!

Dennis
20 Januar 2022

Wat lief extra loempia’s Alle begrip voor wat vertraging. Het was het wachten dubbel en dwars waard! Tot snel

Peter Busscher
20 Januar 2022

Op advies van de medewerkers van het Kruidvat in Aarle-Rixtel, zijn wij naar Sushi Beek en Donk gestuurd. Wij snappen nu waarom. Was echt voortreffelijk. Op advies een flinke box laten samenstellen en we hebben genoten. Dikke 10 waard.

Wim
20 Januar 2022

Altijd te laat met de bezorging! Mijn voortel is dat 1 sushi extra geleverd wordt per minuut vertraging

Marga Vastre
18 Januar 2022

Heerlijke BBQ Sushi box. Genoten van de zeer diverse sushi's.

MC van Lieshout
17 Januar 2022

Sushi was weer veel later dan afgesproken. We houden er tegenwoordig al rekening mee.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda
17 Januar 2022

Misschien een foto bij doen wat wat is was niet helmaal duidelijk

Koolhof
17 Januar 2022

elke keer als je besteld moet je uren wachten. Vandaag voor 16 uur besteld, pas om 20.15 het eten in huis. Dit was de vorige keren ook al het geval. Eten is goed, maar als je binnen een paar uur wil eten kan je beter ergens anders bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adelya
16 Januar 2022

Lekker, vers, genoeg keuze

Katarina
15 Januar 2022

Hele goede smak van sush👌👌👌, snel bezorgen. Zeker aanraden.😉 Tot snel!

Jeremy
14 Januar 2022
Carolina Raaijmakers
14 Januar 2022

De sushi heerlijk vers ...uitmuntend

Ruud
11 Januar 2022

Elke x weer genieten van de sushi Ga vooral zo door en zekers met de leuk actie's van jullie..

A.H.A. Rovers
10 Januar 2022

Prima service en uitstekend product

Inge
10 Januar 2022

Drie kwartier te laat na de afgesproken tijd vindt ik niet kunnen en dan zijn ze telefonisch niette bereiken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
9 Januar 2022

Heerlijk!

Roel
8 Januar 2022

Sushi smaakte weer geweldig! Bezorging is wel elke keer een gok welk tijdstip er gekozen wordt, maar wel altijd een vriendelijke bezorger :)