Bewertungen von Sushi 8 Beek en Donk

Neue Beurteilungen

4.0
Verrijt
17 November 2024

De sushi was op tijd klaar en ontzettend lekker. Volgende keer weer...👍👍

Eertwegh
16 November 2024

De sushi kwam prima op tijd. Sushi was koud, vergeleken met wat we normaal gewend zijn. Ook de gyoza was helemaal koudnl geworden. Wat we erg jammer vonden is dat er geen wasabi en gember bij de bestelling zat, voor ons een groot gemis omdat we het ook niet in huis hebben.

Bianca
13 November 2024

Helaas later bexorgd dan de tijd die ik ingevuld had.Maar wel netjes een excuse van sorry dat ik te laat ben.De Sushi burger is echt een aanrader!

Twan
11 November 2024
Sylvia
9 November 2024

Het flesje sojasaus was gaan lekken in de tas. En één sushirol had een hele nare smaak, deze heb ik helaas weg moeten gooien. Ik heb meestal deze box dus heb vergelijkings materiaal. Maar van de rest heb ik genoten.

Rob jacobs
9 November 2024

Heerlijk verse sushi!!

Keylie Van der Linden
4 November 2024

Super snelle service, lekker veel keuze Eten was ook echt lekker en goed voorbereid!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Hoi Keylie, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Lisa
2 November 2024
Van Zantvoort
1 November 2024

We hebben weer lekker gegeten

Sem Kuijpers
28 Oktober 2024

Vaste klant bij Sushi8, bezorging deden ze nu (tijdelijk) niet in onze omgeving dus zelf maar opgehaald. Stond klaar wanneer ik binnen kwam en was binnen 1 minuut weer weg. Kwaliteit is zoals altijd weer een van de betere sushi restaurants!

Antwort von Sushi 8

Hoi Sem, wat een mooie review! Bedankt hiervoor. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Angela
26 Oktober 2024

Heerlijk, alleen jammer dat er geen sojasaus bij zat.

G Meyer
23 Oktober 2024

Het eten was goed (wel een heel dikke rand rijst), bezorger was ook vriendelijk, maar de tijd tussen bestellen en bezorgen was absurd lang, anderhalf uur! Ondanks dat het eten goed en lekker was, is dit voor mij toch een reden om niet opnieuw te bestellen, jammer.

Ron van der Rijt
20 Oktober 2024

De surf en turf was wederom heerlijk. Helaas deze keer lang moeten wachten (45min) langer dan de afhaaltijd. Maar dat kan een keer...

Guusje
20 Oktober 2024
Thijs Gevers
19 Oktober 2024

Vandaag de nieuwe sushi sandwich besteld. Deze viel tegen. De vulling was goed maar de rijst was dik en maar aan 1 zijde gefrituurd, wat ook erg vet was.

Daniëlle
19 Oktober 2024

Ik had besteld zonder kaas maar er zat toch kaas op dus kon de helft weggooien. Ook werken ze niet echt hygiënisch. Ze hebben wel handschoenen aan maar zitten vervolgens aan hun telefoon en papier en dan weer aan het eten.

Marco
17 Oktober 2024

De sushi was heerlijk alleen de bezorging was slecht....gewoon een half uur te laat. Had besteld voor 18.15-18.30 maar werd al gebelt het wordt 18.30 was niet erg maar toen werd het pas 19.00. Beetje jammer dus de 1ste ervaring was meteen negatief en het was ook best een flinke bestelling. Hopelijk volgende keer wel optijd want helaas zie je veel revieuws met slechte beoordelingen over de bezorging maar de sushi is super.....beter als bij Mojo

Ingrid
14 Oktober 2024

In de middag al besteld. Kon tijd van bezorging aan geven. Zou 18:15 - 18:30 bezorgd worden. Om 19:45 nog steeds niks. Herhadelijk gebeld, maar telefoon wordt niet opgenomen. Uiteindelijk naar beek enbdonk gereden. De bestelling moest nig gemaakt worden. Ongelofelijk! Uiteindelijk half negen kunnen gaan eten. Zeer matige sushi. Slechte die ik tot op heden heb gegeten Geen aanrader dus wat ons betreft

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jacobs
14 Oktober 2024

Sushi was prima, echter de wachttijden liep dermate op in de zaak dat één medewerker het voor gezien hield en in in paniek de zaak uitliep. De druk werd hem te veel. De gemiddelde wachttijd was ca. 45-60 min langer dan verwacht. Dat is natuurlijk onacceptabel.

Sw
14 Oktober 2024

De bestelling is helaas niet gekomen. 2 uur lang werd er gezegd dat het er zo aan kwam. Jammer dat ze niet meteen zeggen dat het niet gaat lukken. Er werden ook vouchers beloofd als we nog even geduld zouden hebben. Maar toen het na 2 uur wachten besloten de bestelling te annuleren, kregen we niets meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

S. J
13 Oktober 2024

Sushi is altijd heerlijk, daarom blijven we ook bij jullie bestellen. Nadeel vind ik echt de bezorg en afhaaltijden. Deze kloppen vaak niet. Vandaag rond het middaguur al besteld om na een dagje weg om 17.30 af te halen. Om 17.29 (waren al onderweg) werd ik gebeld omdat onze bestelling vertraging had opgelopen. Kan altijd een keer gebeuren, maar helaas is dit niet de eerste keer! Vandaag begreep ik het helemaal niet, omdat we al zo vroeg hadden besteld. Dan had dit mijns inziens ook eerder gemeld kunnen worden. Daarentegen ook geen vergoeding gehad ter compensatie. Smetje op het heerlijke eten! Hoop dat dit in de toekomst verbetert kan worden en dat dit net zo top wordt als het eten zelf!

Petra
7 Oktober 2024
Wouter
6 Oktober 2024

Zalm en tonijn waren niet echt vers

Anoniem
29 September 2024

Uur later bezorgd dan mijn tijdstip voor voorkeur, terwijl 2 dagen van te voren al bestelling geplaatst

Victoria
28 September 2024

Lekkere sushi ook op afgesproken tijd bezorgt

Franssen
21 September 2024

Altijd super lekker, zo snel mogelijk geleverd en makkelijk besteld.

Ingeborg
19 September 2024

Smaakte heerlijk!

Angela
16 September 2024
Noël
15 September 2024

Bezorging werd tussen 19.40 en 20.00 uur verwacht. Om 21.00 uur hadden we nog geen eten. Eerst hadden ze een verkeerde vestelling geleverd. Daarna zijn we zelf maar onze bestelling op gaan halen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Thijs
14 September 2024

Bestelling zou om 18.15u klaar zijn. Werd gebeld dat het 18.45u werd en daar aangekomen moest ik nog 20 minuten wachten. Ook aangegeven dag we geen krab wilde, maar zat toch behoorlijk wat krab bij. Voor de rest was het eten wel goed

W
12 September 2024

Een uur te laat bezorgd op een doordeweekse dag. Al vroeg in de middag besteld dus daar ligt het niet aan.

Tamara Heyne
8 September 2024

De surf en turfbox was erg lekker en super vers!

Sander
5 September 2024

Goede porties en lekkere toppings maar de sushirijst in de pokébowl was zoeter dan verwacht, waardoor het geheel een tikkeltje uit balans raakte. Niet super storend, maar toch een puntje van aandacht misschien 🤷‍

Anja van hout
2 September 2024

We hadden 2 eightbowl kip op de ene zat geen krab op de andere zat geen zeewier en op beide zaten geen cherry tomaatjes. Jammer

Kim
1 September 2024

Bestelling was 20 minuten later dan het aangegeven tijdsbestek. Het gefrituurde en de sushi die warm zouden moeten zijn waren koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marie-Christine van Lieshout
31 August 2024

Heerlijke sushi. Wel raar dat we de gespaarde punten niet konden gebruiken? Is dit omdat we een aanbieding bestelden?

Bart
27 August 2024

Expres heel vroeg besteld zodat ik het op de aangegeven tijd zou krijgen. Helaas nog te laat.

Antoinette
25 August 2024

2 uur en 45 min na bestelling niets ontvangen. Alsnog zelf gaan halen, na contact een tegoedbon beloofd via sms, niet ontvangen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

marieke
25 August 2024

wij bestellen vaker maar deze keer viel het echt tegen. de sushi had condens in het bakje en was zo plakkerig dat ze niet zonder uit elkaar vallen gegeten konden worden en de kipstukjes… die leken niet goed gaar/hadden veel vette knobbels… erg jammer

Viktoriya
23 August 2024

Goede portie smaakte lekker, alleen volgende keer iets meer zalm zou wel prettig zijn. De andere vond ik namelijk meer gevuld’ de kip en garnalen bowl’

Lucas
19 August 2024

Bezorging duurde lang + ze waren een pokebowl vergeten. Achteraf kregen we wel gratis loumpia wat erg attend is. Kwaliteit was erg goed

Maikel Jegerings
18 August 2024

Al veel keren besteld naar alle tevredenheid. Echter deze keer leek de tonijn bedorven ( rauwe vis ! ). Was grijs van kleur en smaakte heel erg naar vis. Goede tonijn proeft niet zo.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M
16 August 2024

Werden gebeld dat het een half uur later kon zijn, hierop aangegeven dat het prima was. Ter compensatie zouden we iets extra s krijgen. Niet alleen was het 1.5 uur later, het extra s zat er niet bij en namen de telefoon niet (3x gebeld).

Dennis
13 August 2024

Eten was erg goed, kip van de 4-Way Snackmix was een beetje overgaar en aan de harde kant. Voor de rest was het eten erg smakelijk. Bezorging was een half uurtje te laat, maar de bezorger verontschuldigde zich ervoor.

Mieke Schaddelee
13 August 2024

Lang moeten wachten op bestelling, Maar het was ontzettend lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Angela
11 August 2024

Heerlijk gegeten, wat over dus morgen nog eens smullen. Een kleine kanttekening: in mijn veggie bowl was de avocado onvindbaar en daar ben ik net zo dol op. Groetjes

Tea
11 August 2024

Eten is goed, alleen dit is al de zoveelste keer dat het eten zo laat wordt bezorgd. Is gewoon jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jolanda
9 August 2024
Kitty
8 August 2024

Verse en smaakvolle sushi, constante kwaliteit en op tijd besteld en volgens ingeplande afspraak op tijd klaar. Goede service en duidelijke website 👍

Antwort von Sushi 8

Hoi Kitty,wat een mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Van Zantvoort
2 August 2024

De pokebowl was weer heerlijk. Er stond een tijdstip voor bezorging aangegeven, maar daar waren ze ruim overheen.

Erik
28 Juli 2024

Smakelijk, keurig op tijd en niet te duur.

Anneke
21 Juli 2024

Elke keer weer is de sushi veel later klaar dan oorspronkelijk door jullie zelf aangegeven.

Roel
13 Juli 2024

Sushi was erg lekker. Bestelling was een half uur later klaar, maar als goedmakertje kregen we wat extra eten dus dan is het de service die ik wel top vindt. Helaas toch naar 3 sterren, want er zaten te weinig chicken wings bij de bestelling. Als je 3 kinderen hebt, en je bestelt 6 chicken wings dan is de oorlog die aan tafel ontstaat om de chicken wings voldoende frustrerend om een lagere beoordeling te geven.

Erik Kerkhof
12 Juli 2024

Lekker, ruim voldoende en ook nog eens keurig op tijd!

Marlies
7 Juli 2024

Na 2x bellen bijna een uur te laat bezorgd. De auto bleek kapot. Wel netjes een extra snack erbij gekregen. Kwaliteit altijd goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

B
7 Juli 2024

Sushi was lekker maar bezorging veel te laat, 1,5 uur. Maar er was wel gebeld dat ze er met 15 minuten zouden zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lucas van Heijst
3 Juli 2024

Lekkere sushi, duurde wel lang, ruim 45 minuten later dan aangegeven, zelfs wanneer er om 16:00 besteld wordt voor 19:30 was het pas klaar om 20:14

Anke
2 Juli 2024

Het was weer heerlijk. Altijd netjes verzorgd en goed op smaak. Met aandacht en zorg bereid!

v.d. Ven
1 Juli 2024

heel jammer, de bestelling ruim 1 uur later opgehaald dan was aangegeven (dus 2 x gereden, nadat we de eerste keer te horen kregen dat ze erg achterliepen met bestellingen). Was niet de eerste keer dat we dit meemaakten. De front/balie medewerker moet ook nog leren hoe klantenservice in elkaar steekt. Er kwam geen excuus of uitleg, toen ik de tweede keer binnenstapte. De sushi rijst was erg klef van zowel de bestelde sushi als de bowl. Helaas niet kunnen genieten van ons eten van sushi 8 dit keer. Dat is zeker wel eens beter geweest. Wij zullen helaas niet snel weer bestellen bij Sushi 8. Spijtig.

Anke
29 Juni 2024

Lekkere sushi en goede service. Netjes gebeld dat de bestelling iets later kwam ivm een probleempje met de rijst. Top. Zeker een aanrader.

Raymond
27 Juni 2024

Was weer super...

Karin
26 Juni 2024

Bezorger zei dat we loempia’s kregen omdat we langer moesten wachten, super aardig, helemaal als ze er ook bij hadden gezeten. Voor de rest weer heel lekker.

Marjolein Kersten
21 Juni 2024

Smaak was weer goed. Jammer de stukken erg groot waren waardoor ze uit elkaar vielen. En jammer dat er niet naar de opmerkingen bij de bestelling wordt gekeken, 3e keer dat ik aan geef geen komkommer maar liever avocado. Helaas weer komkommer Bestelling was later, kregen eerst een mail en werden daarna ook nog gebeld door bezorger. Netjes hoor.

Jaimy
19 Juni 2024

Heerlijk

Julia Panhuijzen
17 Juni 2024

Bezorger was te laat maar ze had er iets gratis bij gedaan wat ik heel erg waardeer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sandra Van Lieshout
16 Juni 2024

Zag er allemaal weer keurig uit. 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Carlo
3 Juni 2024

Nvt

Carmen
3 Juni 2024
MVastre
1 Juni 2024

Netjes verpakt uiteindelijk afgeleverd. Het was heerlijk

Angela
1 Juni 2024

superlekker, tot de laatste korrel rijst opgegeten!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Angela! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Rafal
28 Mai 2024

Snel en smakelijk

Mandy
27 Mai 2024

Bestelling geplaatst voor 18.15 om op te halen werd daarna gebeld of het goed was dat ik mijn bestelling om 18.45/19.00 op wilde halen. Mee akkoord gegaan kom ik daar aan om 19.00 heb nog geacht 10 a15 min en toen gevraagt hoelaat mijn bestelling klaar zou zijn. Ze waren er nog niet eens aan beginnen en zou nog minimaal een half uur duren. Heb mijn bestelling toen geannuleerd daar maar toen dede ze nog moeilijk of geld terug krijgen. Dat zou over 2 dagen wel terug overgemaakt worde. Nadat ik dat niet mee akkoord ging na veel moeite cash mijn geld terug ontvangen

Maso
25 Mai 2024
Sandra Van Lieshout
23 Mai 2024

Was heerlijk.

Masis
22 Mai 2024
Amber vd Burgt
20 Mai 2024

De kip smaakte niet vers, vaak krijgen we wel verse kip maar soms niet en dit doet erg af aan de prijs.

Kathy Mucha
19 Mai 2024

Ik had een Bowl zalm besteld deze was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Sharone
6 Mai 2024

Weer een super vriendelijke bezorger en mooi op tijd. Sushi was wederom heerlijk

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Sharone! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Anique
28 April 2024

Helaas zaten er geen stokjes bij! En had ik iets meer verschil nog bij de sushi verwacht. Maar dan weten we voor de volgende keer dat we deze niet meer kiezen. Het was wel weer lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lovine Lynch
27 April 2024

Netjes opgebeld dat een van de maaltijden niet beschikbaar was en ik een andere keuze mocht maken

Kitty
26 April 2024

Op afgesproken tijd klaar en zoals altijd heerlijke, verse sushi 👍 Vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar 😋

Gerrit
21 April 2024

Aangegeven geen garnering te willen en geen lente ui. Toch zat al het eten onder de bieslook en lente ui. Ook waren ze producten vergeten. De saus van de zeewier salade was uit het bakje gelopen en de papieren doosjes van de gyoza waren doorweekt van de saus van de zeewiersalade wat jammer was. Na gebeld te hebben over het vergeten product werd er 1.5 uur later terug gebeld en een tegoedbon van €10,- beloofd. Het vergeten product en de €5,- fooi waren net zo veel als de €10,- tegoedbon. Dus bij deze mij niet meer gezien.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Arjan
21 April 2024

Heerlijk gegeten, een rol was helaas niet helemaal goed gedicht maar dat maakte de smaak niet minder!

Peter van der Burgt
21 April 2024

De teriyaki box was erg lekker maar het leek alsof het gehaast gemaakt was. Verschillende sushi’s vielen al uit elkaar met het uit de box halen. Deed aan de smaak niets af maar was een beetje onhandig.

Sandstorm
21 April 2024

De sushi was erg lekker. De rijst goed gekookt en een lekkere combinatie van de diverse ingrediënten.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest Sandstorm! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Crepy
20 April 2024

Het was niet vers en er zaten veel harde stukken tonijn in. Echt vies

anoniem
17 April 2024

lekker

V.
14 April 2024

Sushi 8. Wat hebben we gisteren genoten van de sushi voor mijn verjaardag. Sushi was heerlijk! Vers en met aandacht en zorg bereid. Jullie zijn een dikke aanrader, keep up the good work! Jullie zien ons gauw weer.

Antwort von Sushi 8

Wat een mooie review V! Bedankt voor deze positieve feedback, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Marcel
13 April 2024

Kip was deze keer met teveel saus geserveerd. Smaak was goed

Kemps
9 April 2024

Correcte afhandeling van bestelling keurig op tijd en vriendelijk en niet te vergeten heel lekker

Bart
5 April 2024

We hebben een No Ray Box besteld 5 verschillende soorten X4 sushi En die ware heerlijk en mooi verpakt stonden ze klaar voor afhalen geweldig

Monique
31 März 2024

Wij blijven fan!! Wat een heerlijke sushi weer! De rijst is perfect op smaak. Hier rijden wij graag een stukje voor om:-)

Antwort von Sushi 8

Hoi Monique, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Van Ganzenwinkel
24 März 2024

Was lekker

Sandra Van Lieshout
23 März 2024

Cadeaubon pakt hij niet bij betaling en volledig betaald nu en bon kwijt… zouden ze komen brengen!!!!

Marielle Willemsen
22 März 2024

Heerlijk!!

Van de hurk
22 März 2024
Els
17 März 2024

Al vaker hier besteld en er miste altijd wel iets, maar toch nog een kans gegeven. Online besteld, zelf afhalen. Op de aangegeven tijd was het nog niet klaar, ging zeker nog een half uur duren. Gevraagd of ze konden bezorgen dan, dat was geen probleem. Ze zouden er nog een portie loempia's bij doen voor het ongemak, prima. Thuis nog 1,5 uur moeten wachten op mijn bestelling. Bij bezorging was de tas helemaal nat door de salade die gelekt had, geen extra loempia's erbij, en de sushi was niet te eten. Veel rijst, weinig vulling, geen smaak, en een bakje uitgedroogde gember erbij. Bij bezorging nog wel een excuus voor het hele lange wachten. Telefoonnummer genoteerd want dan zou ik tegoed bonnen krijgen voor een volgende keer. Nog niks gezien. Nooit meer bestellen hier!

Ton Leenders
17 März 2024

We hadden Pokebowl besteld. De rijst was zeer vast van structuur. Was eigenlijk 1 klomp. Ik denk dat te druk was. Personeel was erg chaotisch en waren steeds aan het vitten op elkaar. Gezien de behoorlijke prijsstijgingen van de afgelopen tijd verwacht ik wat betere kwaliteit in zowel eten als houding naar de klant. Normaliter is de kwaliteit wel goed.

Gert-Jan van den Broek
13 März 2024

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en betaald! Toen ik deze op wilde gaan halen bleek dat jullie helemaal niet open waren! Ik heb meteen gebeld maar geen gehoor! Ik heb wel betaald dus ben benieuwd hoe jullie dit oplossen!

Guus van der Zanden
13 März 2024

Heb mijn bestelling nooit ontvangen